Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

De geschiedenis

shirtsaa5.png

De shirts hier gedragen door Rafael van der Vaart en Romeo Castelen

Nederland oftewel Oranje

Speelde ze onder leiding van Cees van Hasselt we onze eerste interland op 30 april 1905 in Antwerpen en deze wonnen ze dan ook meteen met een 4-1 overwinning op onze zuiderburen.

2 jaar later was er ook meteen de grootste nederlaag tegen Engeland het werd maar liefst 12-2. 21 december 1907 een dag om niet te vergeten. Nog steeds onder leiding van Cees van Hasselt

De grootste overwinning tot nu toe tegen Noorwegen op 1 november 1972 we wonnen toen met 9-0. Het nederlands elftal toen onderleiding van een tsjech genaamd Frantisek Fadrhonc. En ging sinds 36 jaar het Nederlands elftal weer is naar een WK waar hij Rinus Michels boven zich kreeg en ze samen het befaamde totaalvoetbal speelden.

Rinus Michels

De man die ons Europees kampioen maakte maar ook die in 1974 de finale van het WK haalde alleen daar verloor. De coach waar elke coach zichzelf mee wilt meten.

Topscorer allertijde is voorlopig nog altijd Patrick Kluivert met 40 doelpunten in 79 interlands achter zijn naam.

1988

opstelling1988pb3.png

Dit was het team dat in de finale speelde en toen wederom de Sovjet-Unie tegen kwamen waar ze de 1ste wedstrijd met 1-0 verloren maar waar ze een tweede kans tegen zouden krijgen. Na afloop van de wedstrijd zou er op het scorebord 2-0 staan na doelpunten van Ruud Gullit en het o zo mooie doelpunt van Marco van Basten

Geplaatst
  • Auteur

de tactiek

tacktiekqf2.png

Dit was na de wedstrijd tegen Albanië waar Timmer er niet bij was vanwege een blessure en vanwege het talent dat Vermeer heeft mee mocht als 3de keeper.

De aanwezigheid van Engelaar was vanwege het feit dat die het in competitie verband goed doet en ik hem zo een kans gaf.

Ik heb de tactiek strange genoemd omdat hij zeer aanvallend is en niet eens een echt middenveld heeft maar toch bijna altijd win met deze tacktiek. De backs moeten bij deze opstelling een goede uithoudingsvermogen hebben en tog wel aanvallend ingesteld zijn

Geplaatst

Ben benieuwd welke prestaties je neerzet met deze tactiek. Zeker tegen de toplanden.

Geplaatst

gewaagde tactiek hoor! veel plezier. Zorg dat je centrale verdedigers niet te aanvallend staan en zorg zeker dat je kunnen takkelen als de beste

Geplaatst
  • Auteur

studio voetbal

studiovoetbalol5.png

Jack: Vandaag te gast Dhr. Van Dam die sinds kort het Nederlands elftal onder ze hoede heeft. Voelt u al enige druk?

Stefano: Nee dat nog niet maar de eerste wedstrijd moet nog gespeeldworden dus het wordt kijken hoe het draait, waar het beter kan en nog zat dingen.

Youri: Was het een verrassing dat Henk bij u kwam?

Stefano: Ja want ik had zowat een akkoord bij Ascoli toen ik het belletje kreeg.

Hugo: Hoeso dan tog het Nederlands elftal waar je 4de keuze was?

Stefano: Ik heb een rood wit blauw hart en blijf liever in Nederland dan te beginnen in het buitenland hoewel ik daar wel meer zal verdienen.

Youri: Maar het Nederlands elftal dan? dat is wel een enorme verschil met Ascoli en de jeugdteams die je gecoacht heb ga je het redden?

Stefano: Nou mijn doelstelling is het WK 2010 winnen en plaatsing voor halve finales van het EK en wie niet ze best doet ligt eruit naam of niet.

Hugo: Grote woorden maar luisteren ze wel naar je?

Stefano: Ze moeten maar want ik ben de baas nu eenmaal.

Jack: En wat wil je verder nog meer behalve het Nederlands elftal in de toekomst?

Stefano: Ik wil graag ooit in Engeland en Spanje een team onder me hoeden nemen maar een topclub in Nederland ben ik ook niet vies van.

hierna ging het over andere dingen en niet meer over het Nederlands elftal

Geplaatst
  • Auteur

de 2 eerste wedstrijden

1stepl2.jpg

2degt0.jpg

graag tips en opbouwende kritiek!! en hoe vinden jullie de lay out?
Geplaatst

Wow! Zeer goede resultaten met dat aanvallend voetbal.:) Zo zie ik ze graag. Lay out is ook erg mooi(y) Vooral zo doorgaan.

Probeer wel te denken aan de interpuncties. Komma's en punten dus.

KUTGW(y)

Geplaatst
  • Auteur

3de en 4de wedstrijden

25277598ug8.jpg

4demh5.jpg

tips zijn welkom;) net als beetje kritiek is pas me 2de novelle

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]