Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vraag me altijd af wanneer ik een speler uit mijn eigen jeugd moet laten doorstromen.. ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Ik heb wel 1 jeugd spelers laten doorstromen maar dat wist ik ook alleen maar omdat heel de europeese top achter hem aanzat.

Dit is het supertalent:

huizingarm8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik vraag me altijd af wanneer ik een speler uit mijn eigen jeugd moet laten doorstromen.. ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Ik heb wel 1 jeugd spelers laten doorstromen maar dat wist ik ook alleen maar omdat heel de europeese top achter hem aanzat.

Dit is het supertalent:

huizingarm8.jpg

Geplaatst

goede speler inderdaad. Maar hoe je weet of het een goede speler kan worden, ik doe het volgende ik kijk naar zijn stats en naar wat de trainer zegt, die kan vaak zeggen van hij heeft nog genoeg potentie om een topspeler binnen de club te worden of dat hij juist geen toekomst heeft bij deze club. Zo kijk ik het altijd. Succes !

Geplaatst

Nou, kijk naar zijn stats en als jij denkt dat hij goed genoeg is of kan worden, laat je hem gewoon invallen tijdens wedstrijden die nergens meer om gaan. Zoelz een bekerwedstrijd tegen FC Meervogels of een competitiewedstrijd die je al met 5-0 voor staat.

Geplaatst
  • Auteur

Ja zo doe ik het ook vaak, alleen kan een trainer elke keer weer wat anders zegge daar wordt ik ook zo gek van :D

Geplaatst

Ik zou alleen hem wel een beetje fatsoenlijk contract aanbieden anders is hij niet te houden

Geplaatst
  • Auteur
Ik zou alleen hem wel een beetje fatsoenlijk contract aanbieden anders is hij niet te houden

oww ja thx! anders ben ik hem straks kwijt voor helemaal niks en hij is al 16 mil waard, in iedere geval er is zoveel op hem geboden.

Geplaatst
  • Auteur
Nou, kijk naar zijn stats en als jij denkt dat hij goed genoeg is of kan worden, laat je hem gewoon invallen tijdens wedstrijden die nergens meer om gaan. Zoelz een bekerwedstrijd tegen FC Meervogels of een competitiewedstrijd die je al met 5-0 voor staat.

Thx voor de tip dat ga ik ook ff snel proberen! kheb nu wel wat talent maarja die krijgen ook niet vaak kans omdat er veeel betere spelers voor hun zijn.

Geplaatst

Ik kijk altijd naar de stats:

- hoeveel stats zijn er rond de 10? (Is hij dus wel een beetje een allrounder, hoeft niet perse)

- wat zijn zijn sterke punten en zwakke punten? Echte toppers hebben op jonge leeftijd al 4-5 stats van 15 of hoger. Stats die echt belangrijk zijn.

- Zijn er daarbij zaken die echt ontbreken. Zoals een spits met afwerken 5 moet wel heel goed kunnen spelen wil hij snel doorbreken.

Verder kun je je jeugdspelers ervaring laten opdoen. Leen ze uit of geef ze een kans als invaller. Ik neem altijd 1-2 jonkies mee en laat die invallen als we dik voorstaan.

Geplaatst

Ik schat het gewoon in en dan kijk ik of ie 't niveau aankan, dus dan laat ik em gewoon spelen. Eerst een helft, daarna kijk ik of ie een hele wedstrijd aankan.

Geplaatst
goede speler inderdaad. Maar hoe je weet of het een goede speler kan worden, ik doe het volgende ik kijk naar zijn stats en naar wat de trainer zegt, die kan vaak zeggen van hij heeft nog genoeg potentie om een topspeler binnen de club te worden of dat hij juist geen toekomst heeft bij deze club. Zo kijk ik het altijd. Succes !

Ik zou eigenlijk juist willen dat de trainer net zo'n verslag geeft als een scout doet in FM07, die zijn altijd duidelijk en overzichtelijk.

Geplaatst

Bij spitsen kijk ik altijd hoeveel ze scoren in de jeugd, als een spits 30 duels bijvoorbeeld 0.9 per wedstrijd scoort is hij het niveau ontgroeid. Anderelinies mogen als ze veel stats boven de 15 hebben en 17 of 18 jaar oud zijn.

Geplaatst

Toch inderdaad als zijn statistieken goed zijn, dan gewoon een paar keer laten invallen in onbelangrijke wedstrijden.

Ik kan je wel vertellen dat als je een jeugdspeler laat doorstromen en als zijn prestaties vervolgens goed zijn, dat dat een ongelooflijke kick geeft.

Geplaatst

Waarde is voor mij vaak ook een reden, als je ziet dat een speler nog geen 18 is en al 3 mln waard is, dan geef ik hem meestal wel een kans.

Geplaatst
  • Auteur

Thx mensen voor alle tips die gaan me vast en zeker helpen !! ik hoop dat mensen nog meer tips voor me hebben! :D

Geplaatst

misschien iets voor de admins/mods, hoort dit eigenlijk niet in de arbeidsmarkt thuis ?

Geplaatst
misschien iets voor de admins/mods, hoort dit eigenlijk niet in de arbeidsmarkt thuis ?

Jah daar staat het tog ook bij

Ps: Goeie speler die huizinga ik heb hem verkocht voor 30mil je gaat er nog veel plezier aan beleven!

Geplaatst

Als ie ook maar een beetje goed is, veel laten spelen, dan wordt hij vanzelf meer waard en schieten zijn stats omhoog en kan je weer een nieuwe nemen :D

Geplaatst
  • Auteur

Jah daar staat het tog ook bij

Ps: Goeie speler die huizinga ik heb hem verkocht voor 30mil je gaat er nog veel plezier aan beleven!

Ja hij speelt nog bij Ajax, maar ik ben sinds kort benard door Valencia en ik vind die club te mooi om te laten schieten.

Jullie advies graag. Zou ik hem weer kopen? (Huizinga).:*)

Geplaatst
  • Auteur
jaaa zeker wel :P

Hij is voor 16 mil naar Barca gegaan :(

hij legte een voorstel van Valencia en Real Madrid naast zich neer.:5

Geplaatst

Ik kijk niet naar stats, ik kijk naar de prestaties. Zo ontdek de belangrijkste beloften. Ook al heeft iemand de stats van Ronaldinho, whatever? Gewoon kijken naar de prestaties. De prestaties zijn Ronaldinho zijn immers ook niet optimaal.

Geplaatst
  • Auteur
Ik kijk niet naar stats, ik kijk naar de prestaties. Zo ontdek de belangrijkste beloften. Ook al heeft iemand de stats van Ronaldinho, whatever? Gewoon kijken naar de prestaties. De prestaties zijn Ronaldinho zijn immers ook niet optimaal.

Ja dat doe ik ook wel best vaak eigenlijk. Huizinga had allemaal 8e en ook nog eens een goede stats + dat heel de europeese top hem wou kon ik hem dus makkelijk laten doorstromen :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]