Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat is jou best groeiende talent?

Als je wil plaats je een screenshot!

Geplaatst
  • Auteur

Wat is jou best groeiende talent?

Als je wil plaats je een screenshot!

Geplaatst

Volgens mij is er al een soortgelijk topic ma ok, vind t altijd leuk om een screenshot te plaatsen ;)

Dit is mijn best groeiende talent uit de eigen jeugdopleiding vh spaanse Real Union in 2010:

salvadorcasadotf8.jpg

Geplaatst

Als ik er 1 moet uitzoeken is het Frederic Nimani. Ik kocht hem in het begin voor 1,5 M van AS Monaco. Het eerste seizoen speelde hij 1 wedstrijd voor Liverpool en hij scoorde daarin. In het tweede seizoen speelde hij 35 wedstrijden voor Everton en speelde zeer goed. Nu in het derde seizoen is hij weer verhuurd, nu aan Reading en hij is nu een wonderkind.

Een ander groeiend talent is Lauri Dalla Valle die op zijn 16e al 2 interlands voor Finland speelde en nu met zijn 17 jaar en 2 maanden al 5 miljoen waard is en hij zal volgend seizoen ook verhuurd worden.

Geplaatst
Niet nodig, elke FM-er kent het standaardtalent Cardenas

Nee, ik niet. Speelt dus niet in Engeland of Scandinavie :*)

Geplaatst

Dionito Liesdek. Ik had een paar trainingschema's gemaakt en zijn stats groeien elke maand als kool!:mrgy:

Heeft nu al voor Vrije Trappen, Verre Inworpen en Voorzetten 20 en voor tackelen 17. Daarom heb ik hem ook laten debuteren in Ajax 1 en zijn contract verlengd.

Screen:

liesdekscreenkg5.jpg

(de fysieke stats gaan achteruit omdat ik in de zomerstop zit)

Geplaatst

Mijn best groeiende talent bij Sint-Truiden is Julien Fernando Freire. Ik hem 'm gekocht bij zacatepec F.C. voor 925K . Hij is nu 21 en staat als spits in mijn A-Team. Hij is nu even gestopt met groeien maar dat komt denk ik doordat mijn trainers niet zo goed zijn

freirecb5.png

Mijn best - groeiende talent uit mijn eigen jeugd is Giel Deferm. Hij speelt centraal achterin of verdedigende middenvelder. Hij mag af en toe eens invallen als de voorsprong groot genoeg is.

defermxw9.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]