Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Boca Juniors seizoen 2007/2008. Toen ik kwam was er een saldo van 10m en een transferbudget van rond de 6,5 miljoen. Inmiddels een saldo van 58,2m en een transferbudget van 25.15m. Dat heet nog is progressie.

Inmiddels m`n transferbudget opgeschroefd naar 35,5 m met een saldo van rond de 70m. Dit alles komt vooral omdat ik een vreselijk hoge loonbudget heb en er maar zeer weinig van wordt uitgegeven. Ik heb 500k/w voor lonen terwijl er maar 150k/w uitgaat. Dat betekent dat ik elke week 350k winst maak. Zo heb ik nu met Boca het geld voor bijv. Tevez, Mascherano etc.

Geplaatst

Had met Real Madrid in seizoen 2020/21 1,34 Miljard.. Gewoon jarenlang opsparen, ik kocht alleen maar talentjes van 16,17. Die stroomden elke keer door naar mijn 1e elftal, grote aankopen hoefde ik bijna nooit te doen.

Zit nu net bij Sevilla en heb 40 miljoen euro transfergeld.

Geplaatst

Op deze manier gaat `t erg makkelijk natuurlijk :

transferjoseluissilvahb7.jpg

Net 12 wedstrijden voor mn cluppie gespeeld waarvan er zelfs ma 4 in het 1e en toch is er al van alle kanten interesse... heb m dus maar verkocht aan ajax voor 10miljoen terwijl ik er zelf 950k voor betaald heb. En zo gaat dat wel vaker, gewoon goed scouten en weten wie je moet halen om later dikke winst op te maken ;)

Geplaatst

En hier nog een leuk voorbeeldje van een geplande uitgaande transfer:

brahimadie1lf5.jpg

brahimadie2nq4.jpg

En zo maak je van 375k dus 22,5miljoen ;) Is trouwens een regen met erg goede stats, screens zijn in topic van beste regens te vinden en erg veel clubs hadden interesse maar toch, wederom goed scouten blijkt de manier om geld te verdienen :checkit:

Geplaatst

Ik zit nu op 1,3 miljard in het seizoen 2018/2019.

transferbudgetda8.jpg

Altijd lekker als je werkelijk iedere speler kunt kopen zonder je druk te hoeven maken over de financiën. :) (Record staat nu op 167 miljoen voor een (world class) regen).

Geplaatst

Hoe kom je aan dat geld?

Ik zit nu op een budget van 75 miljoen en dat vind ik al veel.

Geplaatst

Hoe kom je aan dat geld?

Ik zit nu op een budget van 75 miljoen en dat vind ik al veel.

Combinatie van goed presteren, goed scouten zodat je spelers met winst kunt doorverkopen en niet al te veel nutteloze spelers kopen. En natuurlijk lang dezelfde game blijven spelen. :)

Geplaatst
  • Auteur

Met zoveel geld zou ik gewoon s'werelds beste spelers kopen voor 200 miljoen each ofzo :cab: . Je hebt er niks aan. Ik hebnu met Feyenoord 300 miljoen miljoen, maar wereldspelers komen nou eenmaal neit zo snel naar Feyenoord....

Geplaatst
Met zoveel geld zou ik gewoon s'werelds beste spelers kopen voor 200 miljoen each ofzo :cab: . Je hebt er niks aan. Ik hebnu met Feyenoord 300 miljoen miljoen, maar wereldspelers komen nou eenmaal neit zo snel naar Feyenoord....

Mwah, als je meer als een miljard saldo hebt en je geeft zo`n speler 50miljoen tekenpremie ofzo denk ik vast wel dat ie komt ;)

Geplaatst

Zoveel geld krijg je alleen maar als je niet teveel en te duur koopt. De mensen die zoveel geld bijeen hebben gebruiken dit meestal voor jonge talentjes. Maar zo'n bedrag er staan hebben is natuurlijk mooi he

Geplaatst

Ik zit nu in seizoen 2012-2013 met Ajax en heb een transferbudget van €135.000.000 en een saldo van €237.000.000! Ik weet alleen niet wat ik er mee moet doen, aangezien ik al een super goed team heb en eigenlijk alleen maar jonge spelers koop.

Geplaatst

je geeft zelf het antwoord al; niks, waarom spelers aankopen als het niet nodig is. Ik zit met ajax trouwens op ongeveer hetzelfde bedrag, alleen dan in 2010/2011

Geplaatst

Precies, alleen spelers kopen wanneer het nodig is, ik heb een selectie van 20 spelers en ze spelen allemaal, niemand is overbodig bij mij. ik koop alleen nieuwe spelers als er 1tje echt te oud word.

Geplaatst

Altijd lekker als je werkelijk iedere speler kunt kopen zonder je druk te hoeven maken over de financiën. (Record staat nu op 167 miljoen voor een (world class) regen).

Koop jij dan wel spelers?

Dat bedrag is dat dan hoeveel de geschatte waarde is van je club of het transferbudget?

Geplaatst

Altijd lekker als je werkelijk iedere speler kunt kopen zonder je druk te hoeven maken over de financiën. (Record staat nu op 167 miljoen voor een (world class) regen).

Koop jij dan wel spelers?

Dat bedrag is dat dan hoeveel de geschatte waarde is van je club of het transferbudget?

Zo een bedrag krijg je bijeen als je goedkope spelers haalt en niet overdreven veel uitgeeft. Hij zal zeker wels pelers kopen.

En dat bedrag is zijn transferbudget

Geplaatst

1,3 miljard hè.

Daar kan je een heel top team mee kopen.

Misschien kan je daarbij wel Barca kopen ( Jammer dat dat dan niet kan).

En dan ben jij Milan.

Haha.

Ik zou echt niet weten wat ik met dat geld zou moeten doen als ik een top team had.

Geplaatst

Bij barça nu in eind v/h 1e seizoen 60M door de merchandising daar :) zonder sattalietclub o.i.d

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]