Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hallo, welkom bij mijn nieuwe novelle over Feyenoord. Deze heb ik gemaakt met de nieuwste update. Verwacht geen uitgebreide wedstrijdverslagen, daar ben ik niet goed in. Verder veel lees en kijk plezier!

fey1fo7.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Hallo, welkom bij mijn nieuwe novelle over Feyenoord. Deze heb ik gemaakt met de nieuwste update. Verwacht geen uitgebreide wedstrijdverslagen, daar ben ik niet goed in. Verder veel lees en kijk plezier!

fey1fo7.jpg

Geplaatst

nou grafisch valt het mij niet tegen hoor FEYENOORD !!!! de mooiste club ter wereld succes. ik zou zeggen presenteer je plan, je doelen en hoe je dat wilt bereiken ? met jeugdspelers of alleen nederlandse speler ofzo maar ga deze zeker volgen, succes !

Geplaatst
  • Auteur

Ja zeker! Ik ga 4-3-3 spelen, en er komen nog nieuwe spelers en dat post ik in de volgende update!

Mijn doel is bij de eerste 5 te eindigen, en dus europees voetbal te halen. Voornamelijk bestaat mijn selectie uit een mengeling van jong en oud en vooral nederlanders!

Geplaatst

Succes met 4-3-3. Toen ik dat deed scoorde Makaay 33x met Feyenoord. Als je geen werkende tactiek vind ben je welkom om op strategieenboek mij 4-3-3 standaard te downloaden. Hoewel ik niet denk dat dat nodig is. Trouwens, de Guzman is met de neiuwe database geen natuurlijke centrale middevelder. Dat je dat even weet. Op rechtsbuiten is hij ook goed voor 15 assists met wat mazzel. Succes met deze novele, ik blijf hem volgen!

Geplaatst
  • Auteur
Hier weer een nieuwe update!

De opstelling

opstellingsm2.jpg

presentatiefz6.jpg

nieuwfm1.jpg

nieuw2yc6.jpg

gehuurdespelerspp6.jpg

vertrokkenzy9.jpg

uitgeleendespelerszk7.jpg

Dit alles levert de volgende keuzemogelijkheden op

positiekeuzeswv2.jpg

Volgende keer de eerste paar wedstrijden! Stay tuned!

Reacties zijn nog steeds welkom!

Geplaatst

Screentje Korf?

Hij moet wel heel goed zijn om Slory uit de basis te spelen!

Geplaatst
  • Auteur

Zeker wel, kijk maar naar zijn vorm!

Hij is vaak een aan- en afspeelpunt in de aanval en hij creeërt veel kansen!

Heb trouwens bij post 10 de presentatie van de nieuwe trainer neergezet!

Geplaatst

ik vind aankopen wel beetj te min voor feyenoord zijn betere te koop had het geld voor 1 keeper en spits gebruikt verder niks eraan gedaan maar goede presentatie voorlopig en vlaar ipv sankoh

Geplaatst
  • Auteur
Wedstrijd 1 t/m 5

w1kd5.jpg

MotM: Piotr Swierczewski (HER)

w2ad5.jpg

MotM: Peter Wisgerhof (NEC)

w3hd9.jpg

MotM: David Ospina (SCH)

w4fs3.jpg

MotM: Nuri Sahin (FEY)

w5me9.jpg

MotM: Nuri Sahin (FEY)

Reacties, tips zijn welkom!

Geplaatst
Dat is toch niks voor Feyenoord?

Jonguh, deze man heeft een van de orgineelste transfers ooit gedaan het is ook nooit goed hier. :cab:

Ik vind het geweldig, vooral je beleid!! _O_ Ga zo door, presentatie mag van mij nog wel wat beter.

Geplaatst
  • Auteur
Wedstrijd 6 t/m 7 + bekerwedstrijd

bkrbi6.jpg

MotM: Roy Makaay (FEY)

w6qi4.jpg

MotM: Roy Makaay (FEY)

w7yb9.jpg

MotM: Jefferson Farfán (PSV)

Reacties en tips zijn altijd welkom!

Geplaatst
  • Auteur
Dat is toch niks voor Feyenoord?

Jonguh, deze man heeft een van de orgineelste transfers ooit gedaan het is ook nooit goed hier. :cab:

Ik vind het geweldig, vooral je beleid!! _O_ Ga zo door, presentatie mag van mij nog wel wat beter.

Dank, dank, dank:*) , maar dit is mijn eerste novelle met Photoshop, dus moet nog oefenen!

Geplaatst

Je bent lekker bezig en voor een eerste Photoshop-novelle ziet dit er heel goed uit joh.

Dembele zou zeker geen slechte versterking zijn en dat is de rest zeker ook niet zeg ik heel eerlijk.

Je hebt een topteam opgebouwd alleen begrijp ik niet wat je in vandenBussche ziet als goalie.

Geplaatst

het is echt nooit goed ik vind het knap dat hij dit doet, niet van die echte namen maar van die spelers die altijd over het hoofd worden gezien, vraag me alleen af of de verdedigers in duitsland,engeland, spanje en italie bang worden van ene Tjeerd Korf maarja proberen kan altijd.

Originele transfers netjes veel succes

Geplaatst

Ga zo door en maak van Feyenoord wéér een topclub

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]