Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

idd voor een eerste novelle waar je met photoshop werkt is dit zeker en vast heel mooi gedaan. op visueel vlak pak je het goed aan enkel op sportief vlak kan het iets beter.

kan je screentje posten van de stand in de competitie ?

Geplaatst

Laat die gasten lekker lullen man!Ik probeer ook altijd orginele transfers te doen en variatie te houden.Niet zoals de meeste hier doen met die standaard aankopen!!!!

Ga lekker zo door en ben benieuwd naar je nieuwe update!!KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Wat ik probeer in het eerste seizoen is om niet teveel geld uit te geven, om zo meer geld over te houden om in het tweede seizoen door te stomen naar een plaats bij de eerste 3.

Screen van de stand en de volgende update komen vanmiddag!

Geplaatst
  • Auteur
De stand

standrb8.jpg

Tips ter verbetering van de lay-out, opmerkingen, en reacties zijn welkom!

Geplaatst

Er is nog vooruitzicht op het kampioenschap, als je dat zelf niet denkt zou ik me gewoon focussen op een gunstige plek voor de playoffs.

Geplaatst
  • Auteur
Er is nog vooruitzicht op het kampioenschap, als je dat zelf niet denkt zou ik me gewoon focussen op een gunstige plek voor de playoffs.

Kampioenschap is denk ik te ver weg, ik ga voor een plaats in de top 5 dus voor de play-offs.

Geplaatst
  • Auteur
Westrijd 8 t/m 12

w8wy8.jpg

w9wb2.jpg

w10gr1.jpg

w11ym6.jpg

w12la6.jpg

De mooiste wedstrijd van het jaar is weer gespeeld, we versloegen Ajax in de Kuip met 4-1!!!

Reacties, tips, ect.. zijn welkom!

Geplaatst

twee keer dik uitgehaald,maar dan wer onnodig verlies op sparta. spijtig maar qua presentatie ben je heel goed bezig. doe verder en focus je maar op die playoffs voor UEFA

Geplaatst

Zo te zien wilt Moussa wel heel graag naar jou toe!!Hij heeft iig wel een lekker indruk gemaakt tegen je ;)

Geplaatst
  • Auteur
twee keer dik uitgehaald,maar dan wer onnodig verlies op sparta. spijtig maar qua presentatie ben je heel goed bezig. doe verder en focus je maar op die playoffs voor UEFA

Ben ik idd ook van plan, maar nu ik de verdere resultaten zie, is het nog maar de vraag of ik bij de eerste 8 eindig

Geplaatst

Ik zou minder aanvallend gaan spelen. De uitwedstrijden zijn niet echt top. Ik zou uit meer gaan counteren.

Geplaatst
  • Auteur
Ik zou minder aanvallend gaan spelen. De uitwedstrijden zijn niet echt top. Ik zou uit meer gaan counteren.

Idd, ik ben al een beetje bezig met een andere tactiek. Maar bedoel je een minder aanvallende opstelling of instructies?

Geplaatst

zo , je kunt wel een dvd uitbrengen nu na 4-1 en 6-1.

wat is 4-4 voor een stand, hahaha grappig

Geplaatst

Idd, ik ben al een beetje bezig met een andere tactiek. Maar bedoel je een minder aanvallende opstelling of instructies?

Misschien de hele uit-tactiek omgooien. Bij uitwedsrtijden is counteren effectiever. Suces in ieder geval.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb het eerste seizoen af en ik kan zeggen dat ik een flinke sprong heb gemaakt

Geplaatst
  • Auteur
Nieuwe update!!

w13vl3.jpg

bkr2ek7.jpg

Foutje: De Man of the Match moet hier zijn: Victor Sikora van NAC

w14gr0.jpg

w15xp6.jpg

w16jq1.jpg

Balen van de beker, maarja, nu op naar de play-offs!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]