Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Regular Challenge!

Introductie

Deze challengevariant is bij de meesten wel bekend, het is namelijk de meestvoorkomende! Er wordt een bepaalde periode met een club/land gespeeld, en daar moeten de deelnemers zo goed mogelijk mee zien te presteren.

Hoe werkt het?

1. De moderators introduceren een nieuwe Regular Challenge, met alle informatie over de club, regels, puntentelling, etc.

2. Als je mee wil doen, hoef je alleen maar te beginnen aan de challenge! Wel wordt het op prijs gesteld als je het even meldt dat je begonnen bent, dan kunnen we namelijk inschatten hoeveel deelnemers er bezig zijn.

3. Om je resultaten te laten zien, open je een eigen topic, met de tag [#Regular] ervoor. Hierin kun je jou prestaties (door middel van screenshots) aan anderen laten zien!

4. Als de deadline is verstreken (deze wordt door de moderator bepaald), wordt de eindstand opgemaakt.

Vragen? Opmerkingen? Wil je meedoen? Post het in dit topic!

• Antwoorden 211
  • Weergaven 717
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Regular Challenge!

Introductie

Deze challengevariant is bij de meesten wel bekend, het is namelijk de meestvoorkomende! Er wordt een bepaalde periode met een club/land gespeeld, en daar moeten de deelnemers zo goed mogelijk mee zien te presteren.

Hoe werkt het?

1. De moderators introduceren een nieuwe Regular Challenge, met alle informatie over de club, regels, puntentelling, etc.

2. Als je mee wil doen, hoef je alleen maar te beginnen aan de challenge! Wel wordt het op prijs gesteld als je het even meldt dat je begonnen bent, dan kunnen we namelijk inschatten hoeveel deelnemers er bezig zijn.

3. Om je resultaten te laten zien, open je een eigen topic, met de tag [#Regular] ervoor. Hierin kun je jou prestaties (door middel van screenshots) aan anderen laten zien!

4. Als de deadline is verstreken (deze wordt door de moderator bepaald), wordt de eindstand opgemaakt.

Vragen? Opmerkingen? Wil je meedoen? Post het in dit topic!

Geplaatst

Informatie & puntentelling

Regular Challenge: ‘Blucerchiati’

sampdoria.png

Voor de eerste challenge in lange tijd gaan we op weg naar het Italiaanse Genua. We gaan daar spelen met één van de twee profclubs van de stad, namelijk Sampdoria. De blucerchiati (“blauw-geringdenâ€, deze bijnaam is afgeleid van het tenue) komen uit in de Serie A. De ploeg speelt haar thuiswedstrijden in het Stadio Luigi Ferraris, evenals stadsgenoot en aartsrivaal Genoa.

Unione Calcio Sampdoria, zoals de club voluit heet, vierde haar grootste successen eind jaren ’80 en begin jaren ’90. De Coppa Italia werd in deze periode viermaal gewonnen en in 1990 won de club de Europacup II. Een jaar later pakte de ploeg onder aanvoering van Roberto Mancini en Gianluca Vialli de enige landstitel in de clubhistorie.

Na deze succesperiode verging het de club een stuk minder goed. In 1999 degradeerde de club naar het tweede niveau, om pas weer in 2003 terug te keren in de Serie A. Daarna is de weg naar boven weer ingeslagen, het is nu aan jou om daarop voort te borduren en de club naar nieuwe successen te leiden!

sampdoria.jpg

In het eerste seizoen heb je de beschikking over een behoorlijke spelersgroep. Ook kun je ongeveer € 5.500.000,- investeren in nieuwe spelers. Je hebt ook meteen de mogelijkheid om via de achterdeur de UEFA Cup binnen te sluipen, aangezien je in de Intertoto Cup uitkomt. We spelen drie seizoenen met deze club, verdere regels en de puntentelling vind je hieronder.

Club: Sampdoria

Aantal seizoenen: 3

Verplichte database: MU Data Update XIII

Deadline: nog niet bepaald

Overige informatie: Cheating is in geen enkele vorm toegestaan. Er zijn geen verdere regels of beperkingen aan deze challenge verbonden.

Puntentelling:

Serie A:

1e – 90 pnt

2e – 85 pnt

3e – 80 pnt

4e – 75 pnt

5e – 70 pnt

6e – 65 pnt

7e – 60 pnt

8e – 55 pnt

9e – 50 pnt

10e – 45 pnt

11e – 40 pnt

12e – 35 pnt

13e – 30 pnt

14e – 25 pnt

15e – 20 pnt

16e – 15 pnt

17e – 10 pnt

18e – 0 pnt

19e – 0 pnt

20e – 0 pnt

+ 50% van het behaalde aantal punten in de competitie

Beker:

Kwartfinale behaald – 30 pnt

Halve finale behaald – 45 pnt

Finale behaald – 60 pnt

Winst – 75 pnt

Super Cup:

Winst – 10 pnt

UEFA Cup:

Eerste ronde behaald – 10 pnt

Groepsronde behaald – 15 pnt

Eerste ronde RU behaald – 20 pnt

Tweede ronde RU behaald – 30 pnt

Kwartfinale behaald – 40 pnt

Halve finale behaald – 50 pnt

Finale behaald – 60 pnt

Winst – 75 pnt

Champions League:

Groepsronde behaald – 20 pnt

Eerste ronde RU behaald – 35 pnt

Kwartfinale behaald – 50 pnt

Halve finale behaald – 65 pnt

Finale behaald – 80 pnt

Winst – 100 pnt

Europese Super Cup:

Winst – 20 pnt

Wereldkampioenschap voor clubs:

Halve finale behaald – 10 pnt

Finale behaald – 25 pnt

Winst – 40 pnt

Geplaatst

Ik zal zelf ook een poging wagen met deze club, alhoewel ik eigenlijk nooit in Italie speel.

Geplaatst

Ik denk niet dat ik deze challenge ga meedoen. Die club ligt me niet heb er al is meegespeeld.

Geplaatst

Ik ga denk ik een poging wagen. Zal echter nog geen topic openen, zonde van het topic dan als het toch niet gaat lukken etc. :cab:

Geplaatst

oke heel dom :) maar ik ben nieuw hier....en wil wel meedoen....hoe schrijf ik me in en wat moet ik precies doen enzo om me echt in te schrijven

Greets Marco

Geplaatst

Is niet dom hoor,iedereen is wel eens nieuw en weet de weg niet ;)

Inschrijven moet niet,het enigste wat je moet doen is een topic openen en daar je resultaten in posten ;)

Geplaatst

Inderdaad King, goede reactie trouwens :)

Inschrijven is niet echt nodig, we zien vanzelf dat je meedoet als je hier een topic opent. Verder staat alle info die je nodig hebt in de eerste twee posts in dit topic. Mocht je nog meer vragen hebben kun je die hier gewoon stellen. Succes met Sampdoria!

Geplaatst

Leuk! Weer een nieuwe challenge, maakt FM toch interessant.

Ik ga me er dus ook aan wagen.

Gegroet,

Geplaatst
Ik doe niet mee, veel te grote naam om mee te spelen.

Precies, en sommige mensen hebben al een 1-1 challenge lopen, dus dat wil je eerst afmaken. Daarbij komt dat Sampdoria me bepaald niet ligt, probleemploeg.

Geplaatst

Je kunt het helaas nooit iedereen naar de zin maken, de volgende keer zal het misschien een geheel andere ploeg zijn :)

Geplaatst
Ik ga denk ik een poging wagen. Zal echter nog geen topic openen, zonde van het topic dan als het toch niet gaat lukken etc. :cab:

Hier kom ik op terug. :cab: Topic aangemaakt met al al enkele screens.

Geplaatst

Ik ga ook proberen.. Als het goed gaat open ik ook een topic, al verwacht ik nioet dat ik de challenge ga winnen ofzo:P

Geplaatst

Als je meedoet sowieso je resultaten posten hè, of het nu goed gaat of niet. Dat is juist de charme van een challenge.

Geplaatst

Ik ben begonnen, maar ik open nog geen topic want ik houd het denk ik geen 3seizoenen vol! Ook omdat het Italiaanse voetbal me helemaal niet ligt, maar ik probeer het.

Wel jammer dat Fachi nog anderhalve maand globaal geschorst is :cab: goeie speler. Ik zag net in 1 van de topics dat diegene begon met vriendschappelijke wedstrijden, ik weet niet of ik wat fout doe maar ik begin met Intertoto voetbal.

EDIT: Fachi is nog 2 jaar geschorst, tot 2008 :(

Geplaatst
Ik ben begonnen, maar ik open nog geen topic want ik houd het denk ik geen 3seizoenen vol! Ook omdat het Italiaanse voetbal me helemaal niet ligt, maar ik probeer het.

Wel jammer dat Fachi nog anderhalve maand globaal geschorst is :cab: goeie speler. Ik zag net in 1 van de topics dat diegene begon met vriendschappelijke wedstrijden, ik weet niet of ik wat fout doe maar ik begin met Intertoto voetbal.

EDIT: Fachi is nog 2 jaar geschorst, tot 2008 :(

Nee, ik begon ook met Intertoto.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]