Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dit is mijn eerste novelle, dus verwacht er nog niet teveel van.

Als jullie opbouwende kritiek hebben, dan hoor ik dat graag, verder wil ik nog ff vragen of jullie niet teveel op eventuele spelfoutjes willen letten, ik heb op het moemnt geen Word met spellingcontrole en ben niet echt iemand die op school altijd tienen had voor Nederlands.

Zoals jullie kunnen lezen, begin ook ik met Ajax.

Alweer Ajax, zullen de meesten denken.

Ja, het is een van de leukste clubs in FM, er is geld, er is kwaliteit, er is potentieel, en buiten dat is Ajax gewoon mijn club.

Ik hoop dat jullie er af en toe plezier aan beleven.

Begin er overigens mee in de volgende reactie, vind het niet echt passelijk om er in deze stratpost mee te beginnen, met zo'n lap tekst erboven.

Ik speel trouwens met de laatste data update van MU, dus recente transfers van Babel naar Liverpool en bijvoorbeeld Rommedahl naar Ajax zijn er nog niet in verwerkt.

noot: Afbeeldingen zijn in 1280x1024...

Beetje vervelend voor de layout, maar elke resolutie daaronder maakt de afbeelding te klein en de tekst onleesbaar.

Ik zal kijken of ik er wat aan kan doen.

edit: probleem met afbeeldingen en layout voorlopig opgelost.

Tekst etc wordt wel waziger vanwege het resizen met Imageshack.

Als er iemand de afmetingen weet om een afbeelding zo groot mogelijk weer te geven dat het net aan past en net aan binnen de layout blijft hoor ik het graag.

• Antwoorden 68
  • Weergaven 142
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn eerste novelle, dus verwacht er nog niet teveel van.

Als jullie opbouwende kritiek hebben, dan hoor ik dat graag, verder wil ik nog ff vragen of jullie niet teveel op eventuele spelfoutjes willen letten, ik heb op het moemnt geen Word met spellingcontrole en ben niet echt iemand die op school altijd tienen had voor Nederlands.

Zoals jullie kunnen lezen, begin ook ik met Ajax.

Alweer Ajax, zullen de meesten denken.

Ja, het is een van de leukste clubs in FM, er is geld, er is kwaliteit, er is potentieel, en buiten dat is Ajax gewoon mijn club.

Ik hoop dat jullie er af en toe plezier aan beleven.

Begin er overigens mee in de volgende reactie, vind het niet echt passelijk om er in deze stratpost mee te beginnen, met zo'n lap tekst erboven.

Ik speel trouwens met de laatste data update van MU, dus recente transfers van Babel naar Liverpool en bijvoorbeeld Rommedahl naar Ajax zijn er nog niet in verwerkt.

noot: Afbeeldingen zijn in 1280x1024...

Beetje vervelend voor de layout, maar elke resolutie daaronder maakt de afbeelding te klein en de tekst onleesbaar.

Ik zal kijken of ik er wat aan kan doen.

edit: probleem met afbeeldingen en layout voorlopig opgelost.

Tekst etc wordt wel waziger vanwege het resizen met Imageshack.

Als er iemand de afmetingen weet om een afbeelding zo groot mogelijk weer te geven dat het net aan past en net aan binnen de layout blijft hoor ik het graag.

Geplaatst

Jij noemt Ajax de leukste club vanwege geld enz. maar als je veel geld hebt zit er toch geen uitdaging aan toch?

Veel succes.

Geplaatst
htcafscheiduq0.png

Als je een screenshot neemt van bijv. ajax.nl en je opent dat in photoshop.

Resize dat dan meteen naar 800 breedte en dan wordt die ongeveer 600 hoog.

Dat is voor iedereen groot genoeg en ook jij kunt er veel dingen op kwijt.

Ik wens je in ieder geval veel succes met de mooiste club van Nederland _O_

Geplaatst
  • Auteur
Jij noemt Ajax de leukste club vanwege geld enz. maar als je veel geld hebt zit er toch geen uitdaging aan toch?

Veel succes.

Mwah, niet veel geld oid, maar ik heb er altijd een budget van rond de 20 miljoen.

Dat is een leuk bedrag om iets mee te beginnen, alhoewel het ook snel op is als je een of 2 talentjes koopt.

Je moet erg creatief zijn met zo'n budget, dat vind ik het leuke eraan.

Als je een screenshot neemt van bijv. ajax.nl en je opent dat in photoshop.

Resize dat dan meteen naar 800 breedte en dan wordt die ongeveer 600 hoog.

Dat is voor iedereen groot genoeg en ook jij kunt er veel dingen op kwijt.

Ik wens je in ieder geval veel succes met de mooiste club van Nederland _O_

Ok thnx, ik ga straks mee verder en dan ga ik het gelijk uitproberen.

topic titel lijkt wel een beetje op een ander ;Back to the Golden Years maaar veel succes bij 020

Hmm ok wist ik niet, maar bij deze mijn excuus voor diegene die dat topic heeft gestart

Geplaatst
  • Auteur
jammer dat er alweer een ajax novelle is maar goed, succes ermee !

Ja dat ben ik met je eens, maar dit is mijn eerste novelle. Ik wil niet gelijk in het diepe springen en in een lagere divisie beginnen. Ook wil ik niet gelijk bij de absolute top beginnen, te weinig uitdaging.

adinterviewnz2.png

Geplaatst

Kan je de screens misschien iets kleiner maken? Het is irritant om telkens te moeten scrollen..;) Verder goed begin!

Geplaatst
  • Auteur
Kan je de screens misschien iets kleiner maken? Het is irritant om telkens te moeten scrollen..;) Verder goed begin!

Hmm ok... had ik geen rekening meegehouden omdat ikzelf niet hoef te scrollen.

Had alleen niet aan gedacht dat iedereen een andere resolutie heeft en dat er mensen zijn die dus wel moeten scrollen.

De volgende maak ik in 800.. voorgaande kan ik misschien nog editen als de kwaliteit blijft en het niet zo wazig wordt zoals de allereerste screen.

Geplaatst
  • Auteur

Eerste transfer is een feit.

transferalvesza2.png

Stay tuned, ook de volgende transfer is bijna rond

Geplaatst
  • Auteur

Eerste 3 screens zijn geresized en daardoor van niet erg goede kwaliteit.

Hoop dat het voor iedereen leesbaar is en Mohwie, kun jij misschien de screen uit je quote verwijderen?

Dat is nog een oudere grote versie.

Geplaatst

13 Miljoen voor Daniel Alves, doe je zeker goed. Veel succes met deze lelijke club :p

Geplaatst
  • Auteur
13 Miljoen voor Daniel Alves, doe je zeker goed. Veel succes met deze lelijke club :p

Mjah hij was op de transferlijst geplaatst op eigen verzoek en was ongelukkig (aan begin van seizoen nieuwe game :( :( ) dus daar had ik geluk mee.

wel budget al bijna op, 18 miljoen uitgegeven en budget is 24, en ik moet nog een linkervleugelverdediger, spits en liefst ook een linksbuiten halen.

hoop maar dat Babel, Perez en de Mul wat gaan opleveren want anders heb ik een klein probleempje.

Geplaatst
  • Auteur

TRANSFERFERUCHTEN: LET OOK OP HET NIEUWSARCHIEFJE IN HET ROOD !!

antransfergeruchtenph6.png

Geplaatst
  • Auteur
FMM2.14

is dat niet een savegame editor ?

Ja klopt, gebruik ik om spelers uit de jeugd en eerste op de transfer en huurlijst te zetten.

Als ik dat allemaal in-game moet gaan doen ben ik 2 uur bezig, met dit progje klik je achter elkaar de spelers aan die je op de transferlijst hebben wilt en met 6 minuten ben je klaar.

Maargoed, ik heb nog 2 en half miljoen over en nu is mijn keuze gevallen op een linkervleugelverdediger.

Wordt moeilijk.

Geplaatst

61lpcar.jpg

Ik vind het er anders wel eeeerg verdacht uitzien, met name de transfer van Dani Alves voor 13 Miljoen :cab:

Kan je misschien anders even een screentje maken van je Transfers IN zodat de rest het ook kan zien;;

Ik beschuldig je overigens nergens van

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]