Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naam van de Download: MU Data Update XIII

Omschrijving: De nieuwste MU Data Update met de laatste transfers tot en met 22 juli erin verwerkt.

Makers: Patrick Steenbergen en zijn crew

Link: http://rapidshare.com/files/44403992/MU_Data_Update_XIII.rar

Fixlist: http://rapidshare.com/files/44393574/Transfer_MUXIII.txt

Database: hoe MU XIII te gebruiken? (met dank aan RedRabbit)

1. Download het bestand en open het in Winrar

2. Unrar de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

De map (scherm 1) die je dan krijgt moet met letterlijk* de naam van het .xml bestand in deze map zijn = MU Data Update XIII. Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Start een nieuwe game en kies (scherm 2) de MU Data Update XIII als database

4. Werkt ook dit niet dan heb je waarschijnlijk nog steeds de 7.0.2 patch niet geïnstalleerd.

* LETTERLIJK = iedere . " " spatie hoofdletter moet identiek zijn zodat de folder naam net dezelfde wordt/is als die van de .xml, neen je moet niet de naam van de .xml aanpassen maar die van de map

** In de screenshots wordt de naam van andere databases gebruikt, maar dat had je al wel door hoop ik. Maar als je de tekst goed volgt vooral punt 2, zonder identieke namen werkt het echt niet, en het dan visueel nog is bekijkt moet het echt wel lukken.

Visueel:

1185644812.jpg

en je start dan FM2007 opnieuw op, en je kiest in het eerste scherm (bij start, laden, laatste, ...) voor nieuw en dan in het lijstje voor

1185645021.jpg

werkt het hoor, om de lijst te openen moet je trouwens op dat kleine witte 3hoekje duwen!

• Antwoorden 148
  • Weergaven 493
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Naam van de Download: MU Data Update XIII

Omschrijving: De nieuwste MU Data Update met de laatste transfers tot en met 22 juli erin verwerkt.

Makers: Patrick Steenbergen en zijn crew

Link: http://rapidshare.com/files/44403992/MU_Data_Update_XIII.rar

Fixlist: http://rapidshare.com/files/44393574/Transfer_MUXIII.txt

Database: hoe MU XIII te gebruiken? (met dank aan RedRabbit)

1. Download het bestand en open het in Winrar

2. Unrar de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

De map (scherm 1) die je dan krijgt moet met letterlijk* de naam van het .xml bestand in deze map zijn = MU Data Update XIII. Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Start een nieuwe game en kies (scherm 2) de MU Data Update XIII als database

4. Werkt ook dit niet dan heb je waarschijnlijk nog steeds de 7.0.2 patch niet geïnstalleerd.

* LETTERLIJK = iedere . " " spatie hoofdletter moet identiek zijn zodat de folder naam net dezelfde wordt/is als die van de .xml, neen je moet niet de naam van de .xml aanpassen maar die van de map

** In de screenshots wordt de naam van andere databases gebruikt, maar dat had je al wel door hoop ik. Maar als je de tekst goed volgt vooral punt 2, zonder identieke namen werkt het echt niet, en het dan visueel nog is bekijkt moet het echt wel lukken.

Visueel:

1185644812.jpg

en je start dan FM2007 opnieuw op, en je kiest in het eerste scherm (bij start, laden, laatste, ...) voor nieuw en dan in het lijstje voor

1185645021.jpg

werkt het hoor, om de lijst te openen moet je trouwens op dat kleine witte 3hoekje duwen!

Geplaatst

Super, ga m meteen meepakken!

Robben nog steeds bij Chelsea... is de transfer naar Real nou wel of niet een feit? Zoja, dan edit ik dat wel ff zelf.

Verder bedankt voor `t vele werk weer guys!

Geplaatst

Robben nog steeds bij Chelsea... is de transfer naar Real nou wel of niet een feit? Zoja, dan edit dat wel ff zelf.

Chelsea blokkeert de transfer, hij zit dus nog bij Chelsea.

Geplaatst
  • Auteur

Robben nog steeds bij Chelsea... is de transfer naar Real nou wel of niet een feit? Zoja, dan edit dat wel ff zelf.

Mijns inziens nog gewoon bij Chelski

Geplaatst

Netjes !!! Is het niet makkelijker om volgende keer misschien pas een update te maken aan het eind van de transferperiode ? Scheelt je veel tijd (denk ik dan). In ieder geval bedankt dusverre, heb hem gedowned en het is weer super up 2 date !

Geplaatst

Ik ben nu een game begonnen met ajax natuurlijk en ik zie dat Davids dus is geblesseerd.

Maar alle nieuwsberichten zeggen dat hij dus ma 4 maand ofzo is geblesseerd.

Maar in de game 12/13 maanden. This een min puntje, maar helaas.

Geplaatst
  • Auteur
Ik ben nu een game begonnen met ajax natuurlijk en ik zie dat Davids dus is geblesseerd.

Maar alle nieuwsberichten zeggen dat hij dus ma 4 maand ofzo is geblesseerd.

Maar in de game 12/13 maanden. This een min puntje, maar helaas.

Dat is idd een foutje...binnen 30 minuten fix ik dat.

Geplaatst
  • Auteur
Netjes !!! Is het niet makkelijker om volgende keer misschien pas een update te maken aan het eind van de transferperiode ? Scheelt je veel tijd (denk ik dan). In ieder geval bedankt dusverre, heb hem gedowned en het is weer super up 2 date !

Omdat ik het zelf altijd veel leuker vind om met een nieuwe update te spelen.

Geplaatst

Robben is niet naar Real Madrid gegaan, dus wat zit je af te geven, als je een wijziging niet hebt aangegeven mag je ook niet verwachten dat het in de data update zit. Als je een wijziging in de data update wilt hebben, moet je dat aangeven in het daarvoor bestemde board.

De update is keer op keer afhankelijk van een paar mensen die hun beste beentje keer op keer voorzetten om tot een zo compleet mogelijke data te komen.

Geplaatst
  • Auteur
alleen voor dat hoeft het niet hoor, wacht dan maar of er nog meer foutjes komen.

Het is een storend foutje voor een Nederlandse ploeg...

Geplaatst

Daar heb je gelijk in, maar als je gewoon wacht tot morgenmiddag ofzo dan zijn er heel misschien andere kleine foutjes ontdekt.

Dan kan je die er ook gelijk uit halen.

Maar anders bedankt.

Geplaatst

Waar moet ik hem precies plaatsen?

Want ik heb hem op dezelfde plaats gezet als de Mu XII en dat ging wel...

Maar nu kan ik Mu XIII niet kiezen bij nieuw game...

Geplaatst

Installatie:

1) FM Installeren

2) Patch 701 en 702 installeren (noodzakelijk!)

3) Data Update downloaden & uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/FM 2007/db

4) Spelen!

Lukt dit niet?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]