Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mooie update, paar kleine puntjes. Mols moet nog een positie krijgen staat op 0 bij alle posities. Savo Milosevic speelt in griekenland bij Olympiakos. En als je de transfers van makaay etc op future transfer zet op bijv 1-6-2006 voor bepaald bedrag krijg je realistische waardes en geen 18 miljoen. Zelfde geld voor Babel. Let wel op dat de waarde in ponden is in de editor.

• Antwoorden 148
  • Weergaven 493
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Naam van de Download: MU Data Update XIII

Omschrijving: De nieuwste MU Data Update met de laatste transfers tot en met 22 juli erin verwerkt.

Makers: Patrick Steenbergen en zijn crew

Link: http://rapidshare.com/files/44403992/MU_Data_Update_XIII.rar

Fixlist: http://rapidshare.com/files/44393574/Transfer_MUXIII.txt

Installatie:

1) FM Installeren

2) Patch 701 en 702 installeren (noodzakelijk!)

3) Data Update downloaden & uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/FM 2007/db

4) Spelen!

sorry maar weet echt niet hoe dit moet kan iemand mij dit ff uitleggen? dankjewel alvast.

Geplaatst
Naam van de Download: MU Data Update XIII

Omschrijving: De nieuwste MU Data Update met de laatste transfers tot en met 22 juli erin verwerkt.

Makers: Patrick Steenbergen en zijn crew

Link: http://rapidshare.com/files/44403992/MU_Data_Update_XIII.rar

Fixlist: http://rapidshare.com/files/44393574/Transfer_MUXIII.txt

Installatie:

1) FM Installeren

2) Patch 701 en 702 installeren (noodzakelijk!)

3) Data Update downloaden & uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/FM 2007/db

4) Spelen!

sorry maar weet echt niet hoe dit moet kan iemand mij dit ff uitleggen? dankjewel alvast.

Rood eerst

Blauw daarna(ik neem aan dat je het spel er al op hebt.)

Oranje dan

En dan moet hij het eigenlijk doen.

Geplaatst

Aythami van Las Palmas naar Deportivo La Coruna is nog niet verwerkt.

(staat wel in de fix lijst, en transfer is bevestigd)

Filipe DL, ML van Real Madrid is verhuurd aan Deportivo.

Deportivo heeft nu een schuld van 60miljoen ipv 24miljoen.

Zou je dit willen fixen?

Geplaatst

Hallo,

Ik heb nog een vraagje over het spelen met de update, ik gebruik soms nog wel eens de fm genie scout. Alleen nu vind hij deze database niet. Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik de scout wel kan gebruiken.

Thanx

Geplaatst
Hallo,

Ik heb nog een vraagje over het spelen met de update, ik gebruik soms nog wel eens de fm genie scout. Alleen nu vind hij deze database niet. Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik de scout wel kan gebruiken.

Thanx

@ Ho0det: dat zei hij dus al.

Geplaatst

Zou je dit willen fixen?

(het lijkt trouwens ook dat veel spelers fysiek slechtere stats hebben gekregen, vooral balance)

Als je het niet post in het data update deel, wordt het ook niet meegenomen.

Geplaatst

Waar is dat dan?

Ik zie Data update, maar moet ik het dan onder Spanje posten?

Geplaatst

Ja zeker ;) Voor de belangrijkste landen is een topic, voor overige landen kun je in "rest v/d wereld" posten, bedankt voor je bijdrage ;)

Geplaatst

Dit wordt dus alleen meegenomen voor de VOLGENDE update 14, en niet meer aangepast in deze 13?

Geplaatst

zou iemand de update via een andere link kunnen neerzetten hier, dus niet via rapidshare, watn hier moet ik nog 160 minuten wachten tot ik het kan downloaden, dus duurt me te lang :cab: bvd patrick

Geplaatst

Ik hoop dat bij deze update Ado minder Powered is :S

Bij de vorige update XII spelen ze steeds bij mij 1 seizoen jupiler league en dan doen ze in eredivisie mee voor kamp.

Klopt niks van

Geplaatst

MU Dataupdate XIII

De nieuwe MU Dataupdate XIII is perfect :thumb: , maar ik zie toch enkele kleine foutjes , die eigenlijk niet opvallen. Bijv. Dick Voorn en Kiesgouw zijn nog bij Dortmund en de topscorerslijsten zijn vanaf 2004 niet meer bijgewerkt. :( Deze dingen wil ik zelf voor jullie fixen en editen. :checkit: Dus als jullie een aantal kleine en mischien we grote fouten zijn tegengekomen dan fix ik deze voor jullie. :thumb:

Dan kunnen we FM helemaal perfectioneren.:*)

Geplaatst

Daar zijn genoeg topics voor, en daar hoef je er helemaal niet eens 1 voor open te maken.

Gewoon even je ogen los doen, en rond kijken op de site.

Deze topic kan dus weer dicht.

Geplaatst

De nieuwe MU Dataupdate XIII is perfect , maar ik zie toch enkele kleine foutjes , die eigenlijk niet opvallen. Bijv. Dick Voorn en Kiesgouw zijn nog bij Dortmund en de topscorerslijsten zijn vanaf 2004 niet meer bijgewerkt. Deze dingen wil ik zelf voor jullie fixen en editen. Dus als jullie een aantal kleine en mischien we grote fouten zijn tegengekomen dan fix ik deze voor jullie.

Dan kunnen we FM helemaal perfectioneren. Ik doe dit niet uit verveling ff snel snel snel, maar gewoon uit plezier en om jullie te helpen !!

Geplaatst

Ja dat zeggen de meesten hier als ze zoiets doen.

Maar je moet gewoon maar eerst eens de site bekijken enzo.

Vaak kom je er dan wel achter.

Geplaatst

Zoals deze??

Deportivo heeft nu een schuld van 60miljoen ipv 24miljoen.

Zou je dit willen fixen?

Geplaatst

men past alles op schitterende wijze aan voor het seizoen 2007-08 te spelen, alle transfers en zo.

Maar Juventus start in serie A zonder strafpunten en milan heeft die wel ... das pure competitievervalsing. Dus had ik graag gehad dat men daar iets kon aan verhelpen.

Weet soms iemand hoe ik dat kan veranderen ? ... of is daar niemand van op de hoogte ?

Geplaatst
men past alles op schitterende wijze aan voor het seizoen 2007-08 te spelen, alle transfers en zo.

Maar Juventus start in serie A zonder strafpunten en milan heeft die wel ... das pure competitievervalsing. Dus had ik graag gehad dat men daar iets kon aan verhelpen.

Weet soms iemand hoe ik dat kan veranderen ? ... of is daar niemand van op de hoogte ?

Nope, het is niet mogelijk om de strafpunten weg te halen. Het is inderdaad niet fijn, maar het is niet anders.

Geplaatst

Nope, het is niet mogelijk om de strafpunten weg te halen. Het is inderdaad niet fijn, maar het is niet anders.

OK , bedankt ! Echt wel jammer dat dit niet kan , ik speel graag met Napoli en die gaan naar de serie a en dus zit ik daar met een complete chaos .

Nou ja het is dan maar wachten op fm08 zeker he ?

Weet trouwens iemand wanneer die er aankomt ? ... december zeker ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]