Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
als je de update installeert in de map 7.0.2 zet en vervolgens een nieuw spel begint met 7.0.2 dan lijkt me dat er niet veel fout kan gaan.

Nee, heb ik geprobeert en hij doet het nog steeds niet. Snap er niets van, ben er al 3 dagen mee bezig:wall:

• Antwoorden 148
  • Weergaven 493
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik deed altijd Alles uitpakken,en toen ik hier uitpakkend eed ging het plots wel

Misschien dat het daar bij jou ook aan ligt:checkit:

Geplaatst
Ik deed altijd Alles uitpakken,en toen ik hier uitpakkend eed ging het plots wel

Misschien dat het daar bij jou ook aan ligt:checkit:

Nee, werkt ook niet..:evil:

Heb bijna alles al geprobeerd, weet iemand misschien een andere oplossing?

Geplaatst

Super update heb hem ook, alleen nu blijkt dat ik op mijn andere computer update 7.0.2. nog niet heb....

Ik probeer hem al 2 x te downloaden alleen blijft hij hangen op 15 mb, zou iemand update 7.0.2. hem via sendspace of rapidshare kunnen uploaden?

Mijn hartelijk dank daarvoor!:clap:

Geplaatst

Kan het kloppen dat Anouar Diba van NAC verdwenen is?? In mn huidige game is ie iig niet meer te vinden...

Heb t al gevonden... Diba zit tegenwoordig bij Al Wakrah, helaas wordt hij blijkbaar niet meer meegeladen met database groot dus ie is eigenlijk zo goed als verdwenen uit de game... wel jammer.

Geplaatst
  • Auteur
Kan het kloppen dat Anouar Diba van NAC verdwenen is?? In mn huidige game is ie iig niet meer te vinden...

Heb t al gevonden... Diba zit tegenwoordig bij Al Wakrah, helaas wordt hij blijkbaar niet meer meegeladen met database groot dus ie is eigenlijk zo goed als verdwenen uit de game... wel jammer.

Diba is iig niet verdwenen, heb hem in de DB bij Al-Wakrah gezet. Heb je ook Nederland als land geselecteerd?

Zo niet misschien moet je dan nog op alle spelers Nederland laden klikken en lukt het zo!

Geplaatst

Hey mense,

Lig al een tijdje achter met het spelen van Football Manager 2007.

heb een hele tijd niet gegamed.

Maar deze link werk't niet bij mij??!??

Moet wat uploaden heb wel een stuk of 6/7 files gedaan???

maar krijg die link maar niet?!?!?

Iemand andere link ofzo??

Thx!

Later.

Geplaatst

Dag mensen. Ik heb dus een probleem...

Ik heb FM geinstalleerd, daarna 7.0.2 patch erop gegooid en dan MU Update XIII bij Mijn Documenten. De namen van de mappen en al die dingen allemaal correct. Dan start ik FM op en kies ik voor 'Nieuw Spel', maar ik zie gewoon geen venstertje waarin ik mijn database kan kiezen... Ik moet direct mijn landen aankruisen. Dus kan ik bijgevolg ook niet met de MU Update spelen :(

Help mij!

Geplaatst

Diba is iig niet verdwenen, heb hem in de DB bij Al-Wakrah gezet. Heb je ook Nederland als land geselecteerd?

Zo niet misschien moet je dan nog op alle spelers Nederland laden klikken en lukt het zo!

Ligt ook absoluut niet aan jouw update hoor, je hebt t goed gedaan want hij zit idd tegenwoordig bij Al-Wakrah alleen komt ie nie meer voor in mn game en yep, selecteer ongeacht met welk land ik speel altijd de nl competitie en laat ook altijd extra spelers uit nederland meeladen maar hij is nie meer te vinden... ach ja, ik overleef t wel ;)

Geplaatst

En wat precies snap je niet dan? Neem aan dat je de database op de juiste manier en in de juiste map hebt uitgepakt? En ik neem aan dat als je een nieuwe game wilt starten je weet dat je dan de optie hebt een database te kiezen?

Zou handig zijn als je je precieze probleem ff voorlegt want de uitleg v patrick op de 1e pagina is toch aardig duidelijk...

Geplaatst

ik heb een fout ontdekt bij feyenoord voor de mensen die die club willen zijn moeten iets veranderen

michael mols staat bij feyenoord als cv en niet als s

nouja ik d8 ik zeg het maar

Geplaatst

Kan iemand me aub helpen ?

Ik heb deze update > MU Data update XIII gedownload en het is een HTML bestand , als ik er op klik moet ik de bijhorende website of toch zoiets opsporen , als dit normaal is , wat moet ik nu doen ? Als dit niet normaal is ehh wat nu :p ?

Geplaatst

Je kan beter de nieuwste update downloaden, hij staat ook wel in het downloadgedeelte.

Geplaatst
En wat precies snap je niet dan? Neem aan dat je de database op de juiste manier en in de juiste map hebt uitgepakt? En ik neem aan dat als je een nieuwe game wilt starten je weet dat je dan de optie hebt een database te kiezen?

Zou handig zijn als je je precieze probleem ff voorlegt want de uitleg v patrick op de 1e pagina is toch aardig duidelijk...

okeej bij het eerste plaatje

1185644812.jpg

dat zijn bij mij allemaal .DAT bestanden... en bij het bovenstaande plaatje zie ik niet .DAT er achter staan...

en als ik een nieuw spel wil opstarten hoe vind ik dit scherm?

1185645021.jpg

als iemand mij kan helpen.... graag...

Geplaatst

@ Bert: dat het allemaal .DAT bestanden zijn dat klopt.

En als je een nieuwe game start krijg je vanzelf de optie die je in het 2e plaatje ziet, jij zal waarschijnlijk niet alle opties zoals in het plaatje hebben (dat is namelijk ook maar n voorbeeld) maar je moet sowieso de keuze hebben uit Original, 7.0.1, 7.0.2 en MU Date Update X III en dan kun je de gewenste datatbase kiezen.

Heb je niet de optie 7.0.2 dan heb je de laatste patch nog niet geinstalleerd en zal de MU update wss ook nie herkend worden.

Geplaatst
@ Bert: dat het allemaal .DAT bestanden zijn dat klopt.

En als je een nieuwe game start krijg je vanzelf de optie die je in het 2e plaatje ziet, jij zal waarschijnlijk niet alle opties zoals in het plaatje hebben (dat is namelijk ook maar n voorbeeld) maar je moet sowieso de keuze hebben uit Original, 7.0.1, 7.0.2 en MU Date Update X III en dan kun je de gewenste datatbase kiezen.

Heb je niet de optie 7.0.2 dan heb je de laatste patch nog niet geinstalleerd en zal de MU update wss ook nie herkend worden.

de patch 7.0.2 heb ik wel. maar ik heb 7.0.1 niet... maar die kan ik ook nergens meer vinden...

Geplaatst
Je hoeft ze niet allebei te instaleren, 7.0.2 alleen is al genoeg

kan iemand stap voor stap zeggen waar je de datebase kan selecteren? ik kom er echt niet uit...

iig bedankt:-)

Geplaatst

kan iemand stap voor stap zeggen waar je de datebase kan selecteren? ik kom er echt niet uit...

iig bedankt:-)

Stap voor stap, zoveel stappen zijn het niet hoor ma ok...

• je opent FM

• je kiest nieuw spel

• je krijgt nu een scherm Database kiezen

databaserz0.jpg

• dan klik je in het balkje 7.0.2. Update en selecteer je de gewenste database.

Zo moeilijk is t toch echt niet mits alles goed geinstalleerd is natuurlijk.

Geplaatst

Ik heb 7.2 nu gedownload, en het lukt ook allemaal als ik nieuw spel doe.

Maar spelers zoals Babel, Drenthe, Makaay enzo zitten nog geen eens bij hun goede club

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]