Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nog geen 15 jarige Noor bekeken hier.

Op dit moment doet mijn laptop moeilijk en verloopt alles zeer traag. Maar ik kan deze niet zelf formatteren omdat ik niet over de cd's van windows beschik. Laptop is aangekocht met school (verplicht) en zij houden die cd's tot alles betaald is.. Verspreiden over 3 jaar... Ik ga nu kijken of het probleem ligt bij te weinig ruimte en dergelijke anders moet ik vragen om de deadline eventueel wat uit te stellen

Edit: Laptop problemen opgelost. En die 15 jarige Noor is zwak bij mij. De game boeit mij wel echt. Zit nu aan wedstrijd 19. Sta op een 2de plaats gedeeld eerste met Celtic eigenlijk. Heb net een nieuwe transfer kunnen doen na een verbetering van de financiele situatie. (Screens volgen nog na transferperiode). Ook in Europa gaat het goed 3de geworden in mijn groep (na everton en zaragoza) dus geplaatst. In de league cup er wel uit... Deze werd gespeeld tijdens mijn dipje

• Antwoorden 57
  • Weergaven 240
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
En die 15 jarige Noor is zwak bij mij.

engqy6.jpg

Heb net een nieuwe transfer kunnen doen na een verbetering van de financiele situatie. (Screens volgen nog na transferperiode). Ook in Europa gaat het goed 3de geworden in mijn groep (na everton en zaragoza) dus geplaatst. In de league cup er wel uit... Deze werd gespeeld tijdens mijn dipje

Ja, ik heb ook een enorme piek in de financien. Weinig salaris en veel gate inkomsten + prijzengeld.

Leuke poule voor mij:

uefaya3.jpg

Geplaatst

Ik ben dus aan het stunten in de uefa cup

In de 1ste ronde na de groepsfase shakel ik gewoon Hamburg uit

Thuis 2-1 uit 0-3

Zalig... Screens volgen deze avond

Geplaatst
Ik vind die noor maar zwak hoor:D

Ik vind hem ook maar tegenvallen, maar misschien groeit ie straks nog wel als een gek.

Ik laat 'm tegen Peterhead starten, voor de League Cup.

Leuk, laat je (als de wedstrijd tegen Peterhead is afgelopen) even horen hoe hij gespeelt heeft? Welke training geef je deze Noor trouwens?

Geplaatst

Wat heb je weinig jeugdspelers, allemaal verkocht om die financieele positie wat op te krikken?

Trouwens, werkt die Tug Training goed?

Geplaatst
  • Auteur
Wat heb je weinig jeugdspelers, allemaal verkocht om die financieele positie wat op te krikken?

Trouwens, werkt die Tug Training goed?

Nee, je hebt gewoon amper jeugd aan het begin. Die training werkt prima, veel groene pijltjes iig.

Geplaatst

Ik ben dus echt aan een stuntseizoen bezig.

Ik sta in de halve finale van de beker tegen Hearts.

3de in de competitie met 2 punten minder en 2 wedstrijden minder en dit na 29 speeldagen voor mij en 31 voor de rest.

In de uefa cup zit ik in de 2de knock out ronde. Heenwedstrijd 1-1 thuis tegen Sevilla

Geplaatst
  • Auteur

Ik snap niet dat iedereen altijd maar succesvol is in Novelles en Challenges :cab:

Ik draai een gewoon seizoen, sta 5e, had mazzel in de UEFA Cup voorronde tegen Brondby en ik zie mezelf never kampioen oid worden.

Geplaatst
Ik snap niet dat iedereen altijd maar succesvol is in Novelles en Challenges :cab:

Ik draai een gewoon seizoen, sta 5e, had mazzel in de UEFA Cup voorronde tegen Brondby en ik zie mezelf never kampioen oid worden.

Gewoon een kwestie van de juiste tacktiek vinden denk ik. Ik heb het geluk dat mijn tacktiek na een tijdje bij elke club aanslaat

Edit: Uitgeschakeld in de Uefa Cup. Uit bij Sevilla 1-0 verloren.

Geplaatst
  • Auteur

Leuk, laat je (als de wedstrijd tegen Peterhead is afgelopen) even horen hoe hij gespeelt heeft?

Ik heb na penalties verloren...Hij had trouwens een blessure opgelopen, dus speelde niet.

Geplaatst

Oeh, verloren van een clubje uit een divisie lager. Zonde.

Geplaatst
  • Auteur
Oeh, verloren van een clubje uit een divisie lager. Zonde.

Och, het loopt toch al voor geen meter.

Geplaatst
  • Auteur
Och, het loopt toch al voor geen meter.

Thuis 1-0 voor tegen Villarreal en tussen minuut 53 en 57 in het 1-3. Ik doe iets niet goed en dat doe ik al sinds ik het spel gekocht heb... Waarom gebeurt mij dit toch altijd?!?

Zegt dit genoeg...?

23bx5.jpg

Geplaatst

Dan is er iets mis met je tacktiek ofzo hoor. Of je spelers kunnen niet tegen de druk.

Edit: ik ben trouwens net begonnen aan de laatste 5 wedstrijden. Soort van play offs is het zeker

Geplaatst
  • Auteur
Dan is er iets mis met je tacktiek ofzo hoor. Of je spelers kunnen niet tegen de druk.

Ik gebruik de standaard succes tactieken van dit forum. Het kan niet zo zijn dat al mijn teams (Middlesbrough, Fulham, Heerenveen, Mansfield etc) niet bij de tactiek zou passen.

Nu speel ik met de 4-4-2king.

Geplaatst

Ik gebruik de standaard succes tactieken van dit forum. Het kan niet zo zijn dat al mijn teams (Middlesbrough, Fulham, Heerenveen, Mansfield etc) niet bij de tactiek zou passen.

Nu speel ik met de 4-4-2king.

Mjah je moet natuurlijk ook kijken naar de kwaliteiten vand e spelers natuurlijk.

Ik denk trouwens dat ik eerste of tweede wordt

Geplaatst

Belangrijk is om te kijken wat voor spelers jij je tot je beschikking hebt, en dan op basis daarvan zelf een tactiek maken. Ik heb met Eibar ook een handvol AMR/AML-ers, dan is het (in mijn ogen) logisch dat ik het zo neerzet:

Spits

AML ---------- AMR

Ik heb hiervan een aantal goede opties, met telkens nieuwe spelers ( op de spits na, want daar heb ik een vaste speler staan) op de zijkanten. In de oefenwedstrijden die ik heb gespeelt onder deze formatie (alle 6) scoorde ik 18 keer, en kreeg ik er maar 5 tegen. Zo wonnen we bijvoorbeeld van een middenmoter uit een divisie hoger, een sterk team. Weliswaar met 1-0 maar ook zonder naar de statistieken te kijken vond ik het volkomen verdiend. Wel moet ik zeggen dat ik tegen Gimnastic uit de Primera Division met slechts 1-2 verloor door een hoekschop in de allerlaatste minuut.

Als je de tactiek trouwens zou willen gebruiken, moet je het maar even zeggen.

Geplaatst

Competitie afgerond. 2de plaats achter Rangers 4 punten achterstand.

Nu rest mij alleen nog de bekerfinale tegen Rangers en dan de screens

Geplaatst

Heb net de finale verloren. Zo blijf ik zonder prijs achter op het einde. Jammer.

Hoeveel punten zijn er voor de rondes na de groepsronde in de Uefa cup?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]