Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De titel zegt genoeg. Aan welke speler of spelers erger jij je dood in je game? Welke speler scoort tegen jou vaak het winnende doelpunt of maakt de overstap naar de concurrent? Welke speler zorgt voor een blessure bij je beste speler?

Bij mijn game met AC Milan zit met name Caracciolo mij vaak dwars, in elke wedstrijd die ik tegen zijn club speel (Palermo, voorheen Sampdoria) weet hij regelmatig het net te vinden. Ik erger me er soms echt dood aan, en dan is het vaak ook niet één doelpunt maar twee doelpunten of zelfs een hattrick.

Brand los!

• Antwoorden 62
  • Weergaven 216
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De titel zegt genoeg. Aan welke speler of spelers erger jij je dood in je game? Welke speler scoort tegen jou vaak het winnende doelpunt of maakt de overstap naar de concurrent? Welke speler zorgt voor een blessure bij je beste speler?

Bij mijn game met AC Milan zit met name Caracciolo mij vaak dwars, in elke wedstrijd die ik tegen zijn club speel (Palermo, voorheen Sampdoria) weet hij regelmatig het net te vinden. Ik erger me er soms echt dood aan, en dan is het vaak ook niet één doelpunt maar twee doelpunten of zelfs een hattrick.

Brand los!

Geplaatst
De titel zegt genoeg. Aan welke speler of spelers erger jij je dood in je game?

Zander Diamond van Aberdeen. Die heeft al 3x een eigen goal gemaakt en dat in 3/4 seizoen...

Geplaatst

arturo lupoli....

in de beker scoorde hij over twee wedstrijden alle 6 de doelpunten voor zijn team tegen mijn as roma, in de competitie prikt die gozerd er amper eentje in......

Geplaatst

Ik ben nu een half seizoen met Charlton bezig en ik heb 2x tegen Newcastle United gespeeld.

Martins heeft in die twee wedstrijden 5x gescoord.

In de league cup 2-3 verloren, Martins hattrick!!

Geplaatst

manucharyan .babel . de mul. ogararu.rosales krohn delhi

gewoon slechte spelers in mijn spel

Geplaatst

Christian Ledesma,

3-3 gelijkspel tegen Lazio door 3 vrije trappen van Ledesma :S Terwijl hij op dat moment maar 14 voor vrije trappen had..

Geplaatst
Ik ben nu een half seizoen met Charlton bezig en ik heb 2x tegen Newcastle United gespeeld.

Martins heeft in die twee wedstrijden 5x gescoord.

In de league cup 2-3 verloren, Martins hattrick!!

In mijn vorige game met Juve was Martins overgekomen naar Torino en scoorde in 2 seizoenen 6x in 4 wedstrijden tegen mijn ploeg...echt irri

Wara ik me ook aan irriteerde was met mijn huidige game Braintree (2e seizoen Conference national). Ik probeerde al de hele tijd Brian Pittman van Nottinghom F te halen. Zelfs nadat hij al een jaar zonder club zat wou hij niet komen en vervolgens beïndigde hij zijn carriere op 21 jarige leeftijd.... IRRI!!!

Geplaatst

Carlos Tevez is ook een zeer irritante voetballer als je hem tegen je hebt.

Geplaatst

Inderdaad die Martins zeg. Die jongen kent geen genade als-ie tegen zwakkere tegenstanders speelt :cab:.

Geplaatst

Luca Toni, scoort altijd tegen me, en uiteraard ook Martins. Vervelende spelers om tegen je te hebben

Geplaatst

IbraF*ckinghimovic!!! Die gast scoort altijd tegen mij in de CL.Heb je Inter helemaal in de tang komt die lange zweed weer ff langs met ze droge knallen...altijd bang voor hem gebleven!

Geplaatst

suazo speelt bij mij bij inter en hij scoort egt altijd!

en ook saviola soloot steeds overal tussendoor!

Geplaatst

Tim Janssen. Zwaar iritant. Omdat hij pijlsnel is en kopsterk. Dan kun je niet kort dekken en ook niet nooit kort dekken. Scoort ok maar 8 goals en de competitie waarvan 4 tegen mij :cab: .

Geplaatst

Isaiah Osbourne van (Aston Villa in 2006-2007?) scoort zo'n beetje elke wedstrijd tegen mij minstens één keer

Geplaatst

Steven Gerrard, scoort altijd en geeft altijd goeie passes, in m'n PSV game scoorde hij 6 keer in 2 wedstrijden tegen me, gelukkig was ik wel door en won ik uiteindelijk de CL. Ik heb ook een hekel aan spelers die bijvoorbeeld 1,600 per week vragen maar uitendelijk niet willen komen omdat ze te weinig loon krijgen.

Geplaatst

Veel om op te noemen: Makaay,de Guzman,van der Leegte,Jonahtan Reis die scoren egt altijd tegen mij in de competitie:@

Geplaatst

Vrijwel elke oude lambal in mijn team, loopt te zeuren over zijn salaris en een contractverlenging naar zijn keuze ( hij geeft het salaris aan dat hij wilt) is ook nooit goed.

Geplaatst

Pablo Vitti, speel met River Plate en hij is echt een angstgegner voor mijn defensie. Ook Palacio is aartsgevaarlijk wanneer ik tegen Boca speel.

Geplaatst

Het klinkt raar maar het is wel zo, Zonneveld is pas irritant met zijn vrije trappen.

Ik ben man utd en hij speelt bij de Spurs.

Hij heeft in een seizoen al 3 x tegen mij gescoord.

Alleen al uit de vrije trap.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]