Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb niet speciaal last van een speler, maar meer van een tactiek. Nameljik die van PSV, moeilijkste wedstrijd altijd.

• Antwoorden 62
  • Weergaven 216
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Toni en Klose. En dan vooral naast elkaar. Hebben mij met elk 1 doelpunt van de Uefa Cup gehouden toen ik de finale haalde met Genk

Geplaatst

In FM 2005 was het altijd Sonck, FM 2006 niet echt een specifiek iemand en in FM 2007 Drogba.

Geplaatst

Owen is ook irritant man, als ik met Dortmund tegen Bayern speel (Is nu daar) Laat ik al mijn verdedigers op hem af en hard tackelen is dan vaak direct geblesseerd :)

Geplaatst

Sergio Aguero, scoort gewoon effe een dikke hattrick waardoor mijn kampioenschap bijna naar de klote wordt geholpen. Kutkind.

Geplaatst

Haha Mystery toch.

Drogba vind ik niet echt een angstganther (of hoe je dat ook spel).

Hij scoort nooit tegen mij.

Geplaatst
Carlos Tevez is ook een zeer irritante voetballer als je hem tegen je hebt.

Zlatan Imbrahimovich presteert altijd heel goed en dan niet alleen in de wedstrijden als je tegen hem moet maar gewoon in alle games, met chelsea zelfs kan je hem niet krijgen, gelukkig heb ik hem nu wel in mijn game met inter.:D

Geplaatst

Guily is al mijn spellen mijn killer. In ieder geval tegen mij. In FIFA, in FM en in PES. Overal weet hij mij te vinden, en te scoren.

Ook zit altijd Gentenaar me dwars. Als ik Ajax ben. Wat een zeikerd is het. Ik haal een keeper van 16, is ie bang dat zijn plaats wordt gestolen. Hij zat toen op de bank -_-"

Geplaatst

Dembele, als ik hem zelf nog niet gekocht heb.

Die gozer scoort zowat uit alle standen.

Geplaatst

Martins zeker! Die is zooo snel... tegen dat soort spelers (vooral uit) speel ik ook altijd met een 5 mans achterhoude met een laatste man, zodat mocht hij op snelheid er langs gaan er altijd nog een verdediger is.

Geplaatst

Ik heb sinds kort een enorme hekel aan Van Buyten, na 1-1 te hebben gespeeld in Bayern moest die eikel zo nodig in blessuretijd er eentje inleggen waardoor ik weer niet naar de kwartfinales van de CL kon. Over het algemeen zijn het eigenlijk altijd duitse clubs...

Bayern in de finale van de UEFA cup, 1e seizoen

Werder in de 1e ronde RU van de CL 2e seizoen

en nu dus weer bayern

Geplaatst

Bij mij begint Floro Flores (bij mij Napoli) aardig op m'n zenuwen te werken. Mijn Juventus heeft door hem al drie wedstrijden niet weten te winnen van de Napolitanen. Scoort erg makkelijk!

Geplaatst

Tim Krul, wanneer ik met mijn ajax tegen nac speelt keept hij ALTIJD sterren van de hemel.

Daarnaast Thierrky Henry, die altijd `100 keer wil scoren per wedstrijd tegne mij

Geplaatst

Luca Toni, zelfs als hij maar 68% fit is is hij gigantisch irritant, ik win dan ook nooit van Fiorentina.

Geplaatst

Zaza van AaB gewoon geen goeie keeper moet het teveel hebben van de verdediging en 1 op 1 verliest ie altijd!

Geplaatst

Aghahowa zit mij opeens dwars in de halve finale FA CUP met Liverpool

scoort eerst de 1-0 en dan ook nog eens de winnende 2-1 in blessure tijd vrij spijtig.

Geplaatst

Laurent Delorge met Ajax, wil je hem verkopen, wil hij niet weg, wil je hem een vrije transfer geven moet je 1,1 miljoen betalen (zonde geld), wil je hem verhuren wil hij blijven en wil je onderling overleg een vrije transfer geven wil hij nog steeds blijven :cab:

Geplaatst

Pff Gert jan Tamerus van NAC, een enorme ramdebiel maar hij scoort elke wedstrijd 2x tegen mij, ook is Martins erg irritant doordat ie zo snel is.

Geplaatst
Laurent Delorge met Ajax, wil je hem verkopen, wil hij niet weg, wil je hem een vrije transfer geven moet je 1,1 miljoen betalen (zonde geld), wil je hem verhuren wil hij blijven en wil je onderling overleg een vrije transfer geven wil hij nog steeds blijven :cab:
Hele tijd op de transferlijst zetten, na een half jaar onderling overleg en klaar is karel. En of ie dan wil
Geplaatst

haha, dat heb ik nu ook in mn ajax-game:p

Geplaatst

Altijd als ik 2-0 of 3-0 voor sta tegen AS Roma komt Totti weer met z'n afstandschoten en is het zomaar weer gelijk

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]