Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hallo allemaal, ik ben ook maar eens begonnen met het schrijven van een Novelle. Al tijden ben ik bezig om een leuke club te vinden die me ligt. Ik heb een aantal keren gespeeld met Ajax, maar dat is een club die ik inmiddels wel een keer gezien heb in FM. Verder heb ik geprobeerd met Liverpool, Barcelona, Juventus, AZ en Atletico Madrid te spelen, maar dat zijn allen clubs die mij niet echt liggen. Tot slot heb ik nog de challenge met Sampdoria geprobeerd, maar ook die club vind ik niet erg leuk. Er is gewoon te weinig potentie vind ik. De club die ik nu heb gekozen mag dan misschien niet heel erg origineel zijn, maar ik vind het een erg leuke club en ik zal ook proberen om het op een leuke manier te brengen. Het eerste seizoen heb ik er inmiddels opzitten, die ga ik niet uitgebreid bespreken, maar even snel in vogelvlucht. Vanaf seizoen 2 zal ik uitgebreider verslag gaan doen van de wedstrijden. Allereerst maar eens de transfers.

268680847.jpg

Zoals je ziet heb ik een extra spits gehaald en niet zomaar eentje. Ik vond dat Saha en Smith allebei veel te kort kwamen voor het niveau van Manchester en Rossi wilde ik eerst een jaar uitlenen omdat ook hij er nog niet klaar voor was. De nieuwe spits is dus Villa geworden, aangezien hij een ontsnappingsclausule in zijn contract had staan. Verder heb ik een talentvolle rechtsback gekocht aangezien Neville niet heel lang meer mee zal gaan en ik eigenlijk, op Bardsley na, geen reserves voor hem had. Zaccardo zal zijn speelminuten wel gaan pakken dit en volgend seizoen en vanaf seizoen 3 zal hij waarschijnlijk Neville definitief vervangen in de basis.

Er moesten ook een aantal spelers vertrekken. Ten eerste Patrice Evra, ik had al 3 linksbacks en ik vond hem de minste van de 3, hij mocht dus vertrekken. Phillip Bardsley was eigenlijk te slecht voor Manchester, dus ook hij mocht vertrekken. Martin Lee en Chris Eagles waren spelers uit het tweede, maar duidelijk niet talentvol genoeg om ooit bij het eerste te komen. Er werden mooie bedragen geboden, dus die boden accepteerde ik maar.

268680842.jpg

Dan de resultaten van het eerste seizoen. De eerste prijs van het seizoen kon ik pakken met de Community Shield. Rooney zette ons na 12 minuten al op een 1-0 voorsprong, maar vervolgens kon Lampard, door een fout van Vidic, de 1-1 binnenschieten. In de strafschoppenreeks miste David Villa de eerste strafschop en Chelsea maakte geen fouten. Helaas misgelopen dus.

De Premiership hadden we moeten winnen, maar in de laatste wedstrijden lieten we helaas te veel punten liggen tegen zwakke tegenstanders. Chelsea won zijn laatste wedstrijd in de laatste minuut waardoor ze nog net het kampioenschap binnensleepten. Ik eindigde gelukkig wel als tweede, wat recht geeft op Champions-League voetbal.

268680852.jpg

De twee bekertoernooien draaiden uit op een blamage. Voor de League Cup stelde ik steeds een B-team op, wat ons uiteindelijk de kop kostte tegen Blackburn. De FA Cup nam ik wel heel serieus, maar we lieten ons uit bij Wigan Athletic verrassen met 1-0.

268680849.jpg

268680845.jpg

Tot slot kwamen we nog uit in de Champions League. De eerste ronde werd zonder noemenswaardige problemen overleefd. In de achtste finale kwam ik uit tegen Valencia. Uit werd al met 2-0 gewonnen en uit kon ik ze op 0-0 houden. In de kwartfinale walsten we eenvoudig over Porto heen. Uit werd er wederom met 2-0 gewonnen en thuis waren we veel te sterk met 5-0. De halve finale was tegen een erg sterke tegenstander, namelijk Barcelona. De uitwedstrijd werd met 1-2 verloren, maar thuis speelden we weergaloos en scoorden we maarliefst 7 doelpunten. Barca maakte er ook 2 en dus werd het een monsterzege van 7-2.

268680863.jpg

Dan de finale van de Champions League. De finale wordt gespeeld tegen…. Rangers. Hoe deze ploeg ooit de finale heeft weten te bereiken weet ik niet, maar ik weet wel dat ze absoluut niet de cup met de grote oren mogen winnen. Dat gebeurt gelukkig ook niet en we staan in de rust al met maarliefst 4-1 voor. In de tweede helft weet Rangers nog 1 maal het net te vinden, maar daar blijft het ook bij. Manchester pakt toch nog een mooie prijs dit seizoen.

268680839.jpg

In de eerste update zal ik de voorbereiding op het nieuwe seizoen weergeven, de transfers, de wedstrijden en alle andere informatie die eventueel van belang zou kunnen zijn.
Geplaatst
  • Auteur
Hallo allemaal, ik ben ook maar eens begonnen met het schrijven van een Novelle. Al tijden ben ik bezig om een leuke club te vinden die me ligt. Ik heb een aantal keren gespeeld met Ajax, maar dat is een club die ik inmiddels wel een keer gezien heb in FM. Verder heb ik geprobeerd met Liverpool, Barcelona, Juventus, AZ en Atletico Madrid te spelen, maar dat zijn allen clubs die mij niet echt liggen. Tot slot heb ik nog de challenge met Sampdoria geprobeerd, maar ook die club vind ik niet erg leuk. Er is gewoon te weinig potentie vind ik. De club die ik nu heb gekozen mag dan misschien niet heel erg origineel zijn, maar ik vind het een erg leuke club en ik zal ook proberen om het op een leuke manier te brengen. Het eerste seizoen heb ik er inmiddels opzitten, die ga ik niet uitgebreid bespreken, maar even snel in vogelvlucht. Vanaf seizoen 2 zal ik uitgebreider verslag gaan doen van de wedstrijden. Allereerst maar eens de transfers.

268680847.jpg

Zoals je ziet heb ik een extra spits gehaald en niet zomaar eentje. Ik vond dat Saha en Smith allebei veel te kort kwamen voor het niveau van Manchester en Rossi wilde ik eerst een jaar uitlenen omdat ook hij er nog niet klaar voor was. De nieuwe spits is dus Villa geworden, aangezien hij een ontsnappingsclausule in zijn contract had staan. Verder heb ik een talentvolle rechtsback gekocht aangezien Neville niet heel lang meer mee zal gaan en ik eigenlijk, op Bardsley na, geen reserves voor hem had. Zaccardo zal zijn speelminuten wel gaan pakken dit en volgend seizoen en vanaf seizoen 3 zal hij waarschijnlijk Neville definitief vervangen in de basis.

Er moesten ook een aantal spelers vertrekken. Ten eerste Patrice Evra, ik had al 3 linksbacks en ik vond hem de minste van de 3, hij mocht dus vertrekken. Phillip Bardsley was eigenlijk te slecht voor Manchester, dus ook hij mocht vertrekken. Martin Lee en Chris Eagles waren spelers uit het tweede, maar duidelijk niet talentvol genoeg om ooit bij het eerste te komen. Er werden mooie bedragen geboden, dus die boden accepteerde ik maar.

268680842.jpg

Dan de resultaten van het eerste seizoen. De eerste prijs van het seizoen kon ik pakken met de Community Shield. Rooney zette ons na 12 minuten al op een 1-0 voorsprong, maar vervolgens kon Lampard, door een fout van Vidic, de 1-1 binnenschieten. In de strafschoppenreeks miste David Villa de eerste strafschop en Chelsea maakte geen fouten. Helaas misgelopen dus.

De Premiership hadden we moeten winnen, maar in de laatste wedstrijden lieten we helaas te veel punten liggen tegen zwakke tegenstanders. Chelsea won zijn laatste wedstrijd in de laatste minuut waardoor ze nog net het kampioenschap binnensleepten. Ik eindigde gelukkig wel als tweede, wat recht geeft op Champions-League voetbal.

268680852.jpg

De twee bekertoernooien draaiden uit op een blamage. Voor de League Cup stelde ik steeds een B-team op, wat ons uiteindelijk de kop kostte tegen Blackburn. De FA Cup nam ik wel heel serieus, maar we lieten ons uit bij Wigan Athletic verrassen met 1-0.

268680849.jpg

268680845.jpg

Tot slot kwamen we nog uit in de Champions League. De eerste ronde werd zonder noemenswaardige problemen overleefd. In de achtste finale kwam ik uit tegen Valencia. Uit werd al met 2-0 gewonnen en uit kon ik ze op 0-0 houden. In de kwartfinale walsten we eenvoudig over Porto heen. Uit werd er wederom met 2-0 gewonnen en thuis waren we veel te sterk met 5-0. De halve finale was tegen een erg sterke tegenstander, namelijk Barcelona. De uitwedstrijd werd met 1-2 verloren, maar thuis speelden we weergaloos en scoorden we maarliefst 7 doelpunten. Barca maakte er ook 2 en dus werd het een monsterzege van 7-2.

268680863.jpg

Dan de finale van de Champions League. De finale wordt gespeeld tegen…. Rangers. Hoe deze ploeg ooit de finale heeft weten te bereiken weet ik niet, maar ik weet wel dat ze absoluut niet de cup met de grote oren mogen winnen. Dat gebeurt gelukkig ook niet en we staan in de rust al met maarliefst 4-1 voor. In de tweede helft weet Rangers nog 1 maal het net te vinden, maar daar blijft het ook bij. Manchester pakt toch nog een mooie prijs dit seizoen.

268680839.jpg

In de eerste update zal ik de voorbereiding op het nieuwe seizoen weergeven, de transfers, de wedstrijden en alle andere informatie die eventueel van belang zou kunnen zijn.
Geplaatst

Rangers in de finale? Evra voor zo weinig verkocht? Uitgeschakeld door Blackburn? 2de in comp met deze spelers? Uefa CL is wel weer goed.

Geplaatst
Rangers in de finale? Evra voor zo weinig verkocht? Uitgeschakeld door Blackburn? 2de in comp met deze spelers? Uefa CL is wel weer goed.

Mooi toch, eindelijk eens een 'geloofwaardige' Novelle! (y)

Geplaatst
  • Auteur
"De voorbereiding zou nu voorbij moeten zijn", denk ik bij mezelf. Eens kijken wat die Asmani ervan bakt met zo'n sterrenelftal. Ik start mijn PC maar eens op en kijk of Asmani me die resultaten al gestuurd heeft. Mooi zo, PC opgestart en mailbox geopend. Krijg ik dit te zien

268700150.jpg

De resultaten zijn heel aardig en ook het korte commentaar van Salvatore is erg nuttig. Zelf vond ik ook al dat mijn spitsen voldoende doelpunten produceren, al was ik afgelopen seizoen toch wat teleurgesteld over Rooney. Hij choot er tijdens het hele seizoen slechts 22 in, terwijl Villa er 39 inschoot. Rooney moet dus wel gaan verbeteren, want de talentjes zitten al op de bank.

Wat ik Salvatore nog niet heb verteld is dat ik een enorm transferbudget heb gekregen van maarliefst 98 miljoen Euro. Afgelopen seizoen is er uit Amerika en Japan veel merchandising verkocht en daardoor staan we nu op een balans van ruim 130 miljoen Euro. Op mijn verlanglijstje staan een verdediger, omdat ik gewoon te veel doelpunten tegen krijg. Verder een linksbuiten en een Centrale middenvelder om het afscheid van Giggs en Scholes op te vangen. En tot slot wil ik ook nog graag een doelman aan de selectie toevoegen. Edwin kan namelijk niet meer alle wedstrijden spelen en ik vind zowel Ben Foster als Tomasz Kuszczak veel te kort komen voor Manchester. Wat mij betreft mogen ze zelfs allebei vertrekken. Tomasz is er zelfs al bijna uit met Glasgow Rangers. Met Ben Foster doe ik nog even rustig aan, want ik heb natuurijk mijn doelman nog niet binnen. Verder wil ik ook graag van Alan Smith en Wes Brown af. Die twee krijgen namelijk nauwelijks speelgelegenheid omdat ze het niveau van Manchester niet aankunnen.

Een paar dagen later ben ik een tevreden man. Ik heb voor elke positie een goede transfer gedaan en ik ben met allen erg tevreden. Ik heb zelfs nog 20 miljoen over om in de winterstop nog een extra aankoop te doen. Als Rooney niet goed presteert bijvoorbeeld.

268700148.jpg

Met deze 4 aankopen is mijn selectie rond. Vandaag zal ik jullie de verdedigende kant van mijn selectie laten zien en in de volgende update komt dan de aanvallende kant van de selectie. Over mijn doelmannen ben ik in ieder geval erg tevreden.

268700146.jpg

Verdedigend ben ik ook erg tevreden, al zou ik nog wel graag een andere linksback halen die aanvallend wat meer kan forceren. Heinze verdedigt goed, maar aanvallend stelt het niet veel voor. Silvestre doet dat beter, maar die vind ik gewoon nog niet goed genoeg

268700153.jpg

Volgende update:

Middenvelders en aanvallers van de selectie

Verwachtingen en doelstellingen voor het seizoen

Voorbeschouwing Barclays Premier League

Wedstrijd om de Europese Supercup

Eerste 2 wedstrijden Premier League

Reacties zijn welkom!

Geplaatst

Leuk om iemand te zien die niet meteen kampioen wordt. Je doet mooie transfers. Breng Manchester naar de top.

Geplaatst

Knappe transfers en het is inderdaad bijzonder leuk dat het wat realistisch blijft en je niet meteen alles wint!

Veel succes

Geplaatst

Mooie transfers !

Tip: Sla je plaatjes op als .PNG dat ziet er beter uit.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]