Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik zit bijna elke dag achter FM, soms een uurtje soms wel heel de dag. Ligt aan mijn bui en het weer! ik denk dat ik bij elkaar ongeveer wel 30 uur achter FM zit, ik weet niet of dat veel is haha:*)

• Antwoorden 82
  • Weergaven 319
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

ik zit bijna elke dag achter FM, soms een uurtje soms wel heel de dag. Ligt aan mijn bui en het weer! ik denk dat ik bij elkaar ongeveer wel 30 uur achter FM zit, ik weet niet of dat veel is haha:*)

Geplaatst

Als het lekker weer is, ben ik meestal aan het voetballen, maar als het te warm is zit ik voor FM. Ik heb een dag een keer 24 uur achter FM gezeten. Toen ging ik TV kijken, en viel ik in slaap en sliep toen tot 2 uur :p Mooi hoor. Maar wel slopend. Maar meestal 2 of 3 uur per dag.

Geplaatst
  • Auteur

hahaha ja ik heb ook wel eens van die dagen dat ik heel de dag er achter zit, maar dan zit ik er ook gelijk helemaal in :P en anders voetbal ik ook alst et heerlijk weer is! :D niks beter dan een lkkr balletje trappe!

Geplaatst

Ik heb een leven buiten FM om, dus laat het niet té veel op FM aan komen. Hangt natuurlijk wel van mijn bui af ook, maar ik heb er niet elke dag zin in. Ik denk dat ik zo'n 10 uur per week speel.

Geplaatst
hahaha ja ik heb ook wel eens van die dagen dat ik heel de dag er achter zit, maar dan zit ik er ook gelijk helemaal in :P en anders voetbal ik ook alst et heerlijk weer is! :D niks beter dan een lkkr balletje trappe!

Het gebeurt vooral als je succesvol bent. Je in de Finale van de CL staat, Kampioen bent geworden, de beker gewonnen en de JC Schaal. Dan is het wel de moeite waard om het balletje trappen af te slaan. ;)

Geplaatst

Je wilt niet weten hoeveel dat ik FM speel, vooral nu, in de vakantie. Ik vertel het dan ook maar niet :P

Geplaatst
Je wilt niet weten hoeveel dat ik FM speel, vooral nu, in de vakantie. Ik vertel het dan ook maar niet :P

Zeg gewoon maar. Er zitten hier meer verslaafde :-D Sorry voelde me effe grappig

Geplaatst
  • Auteur

Zeg gewoon maar. Er zitten hier meer verslaafde :-D Sorry voelde me effe grappig

haha ja maar je heb toch gelijk :P

Geplaatst

Net zoals Wieger heb ik ook een leven buiten Fm, Ik denk afgerond een kleine 15!!

Geplaatst

Ik heb v die periodes... zo speel ik weken helemaal niet en dan opeens heb ik weer zin (meestal dankzij een leuke data update of graphic pack) en dan speel ik zeker elke dag minimaal een uurtje.. soms ook véél langer ;)

Geplaatst

Elke dag uur of 2. Sowieso 1 uur, en als het niet loopt kap ik er na een half uur mee, om vervolgens na 10 minuten weer gewoon vrolijk verder te gaan.

Cool topic :)

Geplaatst

licht eraan

nu miss wel 25

soms ook wel helemaal niet

Geplaatst

3 uur op een dag.

zeven dagen in een week.

3x7= 21 uur in de week.

Geplaatst

tijdens schooldagen kom ik er gewoon niet aan toe, omdat ik dan na school op msn zit of bij vrienden en ook wel huiswerk. maar zaterdg +zondag kan ik normaal wel 4 uurtjes per dag opzitten en in de vakantie heb ik ook wel meer van die dagen dat ik er lang achter zit

Geplaatst

Verschilt per week, heb gelukkig ook nog een leven :)

Geplaatst
Verschilt per week, heb gelukkig ook nog een leven :)

FM is ook leven :@:@

Hangt er vanaf. Soms heb ik een periode dat ik veel te doen heb enzo, en periodes dat ik vrij weinig te doen heb. En natuurlijk ook of 't een koele game is. Kan moeilijk schatten, want het verschilt echt. Heb ook genoeg periodes dat ik weken geen FM meer speel. Denk sowieso dat ik na de game die ik nu met Piet heb, voorlopig geen FM meer zal spelen.

Geplaatst

Ik speel amper FM, zo'n 4 uur per week gemiddeld schat ik. Soms speel ik het enkele weken niet, maar er zijn ook periodes dat ik 10 à 12 uur per week op FM speel.

30 uur is echt té ziek, dat is 4,5 uur per dag man :cab:

Geplaatst

Ik speel het redelijk veel. Als ik vrij ben of vakantie heb dan meer als normaal maar dat is logisch. Normaal denk ik ongeveer 2 uurtje per dag ofzo soms meer of juist wel minder ligt er gewoon aan of ik zin heb en het in de game goed loopt.

Geplaatst

Ik speel het heel veel vooral nu in de vakantie, in schoolweken 5 á 6 uur maar nu in de vakantie..... 30 á 40 uur per week

Geplaatst

Als ik alleen thuis ben, zoals nu, dan speel ik rustig de hele dag FM. Tussendoor wel even boodschappen halen enzo, maar verder toch niks te doen. Dus dan kom ik op ongeveer 60/70 uur per week uit.

Volgende week is m'n vriendin een week weg...:-D Arme computer, ik hoop dat hij het overleefd.

Geplaatst

In het begin speelde ik het veel. Maar wel met msn/tv en even buiten gaan enzo erbij. Dan kon fm de hele dag opstaan maar zat ik er een uur of 3 op.

Nu is het heel wat minder. Nu staat het nog amper op.

Maar hier verschilt het dus ook wel veel

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]