Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 283
  • Weergaven 904
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Jongens ik snap best dat het lang duurt...maar zeik aub niet zo want het is voor mij echt vrijwillgigerswerk. Ten tweede heb ik ook een leven en doe ik dit werk als ik tijd heb. Ten derde vind ik half werk leveren dood zonde...ik prefectioneer hem eerst een beetje m.b.v. anderen die er fouten proberen uit te halen.

Overigens vind ik het ook best om de update voor mijzelf te houden en diegenen die hem wel willen geef ik een linkje...maak je toch lekker zelf één???(ik doel voornamelijk op protec en markverijen...kleine kinderen).

Overigens woensdag komt er een nieuwe uit.

Geplaatst

Pa+trick , je moet je niks aantrekken van die heikneuters. Dat zijn mensen die niks zelf kunnen/willen ondernemen. Ik vindt t hartstikke tof dat je telkens een Data Update maakt! Er zijn weinig mensen die zich zo inzetten voor een community. Als je overigens hulp nodig hebt bij dingen. PM me dan maar even. Ik wil je best helpen :)

@ de zijkende mensen : Begrijp ff dat Patrick dit gewoon uit vrije wil doet, hij is niets verplicht, en jullie mogen blij zijn dat iemand dit initiatief neemt om dit te doen. Voor het zelfde geldt had niemand het gedaan. Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken zeg ik altijd maar.

Geplaatst
Pa+trick , je moet je niks aantrekken van die heikneuters. Dat zijn mensen die niks zelf kunnen/willen ondernemen. Ik vindt t hartstikke tof dat je telkens een Data Update maakt! Er zijn weinig mensen die zich zo inzetten voor een community. Als je overigens hulp nodig hebt bij dingen. PM me dan maar even. Ik wil je best helpen :)

@ de zijkende mensen : Begrijp ff dat Patrick dit gewoon uit vrije wil doet, hij is niets verplicht, en jullie mogen blij zijn dat iemand dit initiatief neemt om dit te doen. Voor het zelfde geldt had niemand het gedaan. Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken zeg ik altijd maar.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dit wordt geloof ik al de 15e MU Update? Dus alleen maar respect voor Patrick. Mensen die het te lang vinden duren, moeten idd zelf maar een update maken. Wees blij dat er nog 1 komt voordat FM2008 uitkomt. Hulde aan Patrick (y)

Geplaatst
wrm zwijg je gwn niet? spaart ook een hoop gezeik:)

Nee, dat zeuren van jullie is positief voor Patrick :checkit: :thumb:

Geplaatst

Als iedereen nouw gewoon zijn eige gang gaat en niet dit topic af gaat lopen zijken!! aan al deze posts wordt er helemaal niks toegevoegt! en voor Patrick is dt ook niet leuk om te lezen|!!!

Geplaatst

Iig, ik ben bezig om er 1 te maken..

Word rond een uur of 9 wakker om ermee verder te gaan..

Voor mij is het nu heel veel werk. Aangezien ik dus met een update van half Juli aan het werken ben.

Nou jongen waar blijft ie?

Het is zo makkelijk om iemand te gaan afzeiken hé. Patrick krijgt geen geld voor om updates te maken hoor? Dus ik begrijp jullie gezeik eigenlijk niet. Jullie zouden hem juist moeten motiveren. Patrick is al jaren hier bezig en levert steeds topwerk, of niet dan?

Ik kan ook wel een update maken waar ik dan paar uurtjes bezig ben, resultaat; hoop gezeik, omdat ik er dan waarschijnlijk veel ben vergeten.

Overigens heeft Patrick ook vakantie gehad en genoten van het weer zover dat kon. Hij gaat niet elke dag achter zijn computer alle transfers zitten bijhouden hoor, vooral niet in de zomer.

Ik gooi hem op slot. Wanneer de nieuw update uit is, mag ie weer open. Want dit is echt te triest voor woorden..

Geplaatst

Huh Ik heb 7.1 en 7.2 geinstaleerd en in DB gezet van mij documenten en ook deze patch maar als ik wil beginne met new game dan staat ie nog gewoon op 7.0 en die patch doet het ook niet

Wie kan me helpen met dit aub

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]