Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Rapidshare doet het bij mij niet. Ik kan er alleen maar uploaden, kan iemand me helpen?

• Antwoorden 283
  • Weergaven 904
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Transferupdate

Oke ik heb nu die Update gedownload. Waar precies moet ik die Client_db en de rest precies heen kopieren

Geplaatst

Ik heb de MU Data Update uitgepakt en naar C:/Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager/DB gestuurd.

Maar nu wil ik een game starten en nog steeds is er niks veranderd. Er staat hier ook overal dat je een database kunt kiezen. Geen idee hoe dat dan moet. Heb het wel eerder gezien, maar dat lukt nu niet meer bij bij. Heb hem al tig keer opnieuw geinstalleerd.

Wie kan mij helpen. Wil graag het spel met die update spelen. Waar kan ik bijvoorbeeld die database kiezen.

Geplaatst

Ziet er weer heel goed uit, sorry dat ik nooit reageer, maar daar gaat nu verandering in komen. VVV-Venlo heeft btw een begroting van 6 miljoen en een 4 sterren jeugdopleiding, dat is bij mij hypermodern (zelfde als ajax) of zie ik at verkeerd??! wordt dat bij de volgende bijgewerkt det zal wel relaxt zijn!

Geplaatst
Oke ik heb nu die Update gedownload. Waar precies moet ik die Client_db en de rest precies heen kopieren

Je moet de map openen met WinRAR en in

C:/Documents & Settings/.../Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager/db zetten.

Ik heb de MU Data Update uitgepakt en naar C:/Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager/DB gestuurd.

Maar nu wil ik een game starten en nog steeds is er niks veranderd. Er staat hier ook overal dat je een database kunt kiezen. Geen idee hoe dat dan moet. Heb het wel eerder gezien, maar dat lukt nu niet meer bij bij. Heb hem al tig keer opnieuw geinstalleerd.

Wie kan mij helpen. Wil graag het spel met die update spelen. Waar kan ik bijvoorbeeld die database kiezen.

Klik op nieuw spel (new game) en dan krijg je een lijsje met db's die je kan selecteren. Als dit niet lukt kijk dan even of de naam van de map overeenkomt met de .xml file (de naam v/d map en de .xml file in de map moet dit zijn: MU_Database_Update_XIV)

Geplaatst

Hoe kom ik aan versie 7.1 en 7.2 dan?

Geplaatst

C:/Documents & Settings/.../Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager/db zetten.

Klik op nieuw spel (new game) en dan krijg je een lijsje met db's die je kan selecteren. Als dit niet lukt kijk dan even of de naam van de map overeenkomt met de .xml file (de naam v/d map en de .xml file in de map moet dit zijn: MU_Database_Update_XIV)

Het is me gelukt. Bedankt hoor.

Geplaatst

Het is me gelukt. Bedankt hoor.

Graag gedaan, het voelt goed om iemand de weg te wijzen als hij of zij in nood verkeerd 8)

Geplaatst

ehm moet ik eeerst 7.1 downloaden en dan 7.2 of kan ik meteen 7.2 downloaden?

Geplaatst
ehm moet ik eeerst 7.1 downloaden en dan 7.2 of kan ik meteen 7.2 downloaden?
Meteen 7.0.2 moet kunnen, bij mij in ieder geval wel ;).
Geplaatst
Ziet er weer heel goed uit, sorry dat ik nooit reageer, maar daar gaat nu verandering in komen. VVV-Venlo heeft btw een begroting van 6 miljoen en een 4 sterren jeugdopleiding, dat is bij mij hypermodern (zelfde als ajax) of zie ik at verkeerd??! wordt dat bij de volgende bijgewerkt det zal wel relaxt zijn!

Dat van de begroting klopt volgens mij niet echt nee.:S

Maar VVV-Venlo is onlangs nog uitgeroepen tot best jeugd-opleiding van Nederland, dus dat zou op zich wel kunnen kloppen.

Geplaatst

Ik heb de update gedownload, met WINRar geopend, en in de map 'db' gezet. Als ik vervolgens de database kies bij het beginnen van een nieuw spel, krijg ik een foutmelding en daarna nog een foutmelding. Wat doe ik fout?

Edit: Laat maar, het is al opgelost, ik had aanvankelijk een onvolledige update gedownload.

Geplaatst

Hee hallo lezers,

ik ben al jaren een trouwe volger van alle FM en CM spellen. Ben binnenkorte tijd 2x verhuisd en tot mijn verbazing crasht de pc.

Dus ik alles op de kop, en ja hoor, alsof de duivel er mee speelt, de cd van fm2007 kwijt.

Dus ik alles op de kop, geen cd te vinden. Werd al helemaal gek. Dus ik.. dan maar downloaden. Maar goed.. alles weer geinstalleerd. Pakt dat $$ ding de patch niet :( en dus ook niet de nieuwste update.. wat een kloten zooi.

Wie kan me helpen ?

groeten dick

Geplaatst

Beste jeugdopleiding blijft altijd ajax :cab:

Maar wanneer komt er een volgende update uit met een versterkt Real Madrid?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]