Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hallo ik heb een 4-4-2 aanvallende tacktiek

die ik net heb gemaak

wie wil hem testen

ik ben nu met me 4e seizoen bezig met utrecht en ik pakte de laaste 2jaar de titel won 2x de beker en 1x de johan cruijff schaal

kritiek en reacite's zijn welkom

degene die hem willen testen

hier de link

http://www.sendspace.com/file/7envit

Geplaatst
  • Auteur

hallo ik heb een 4-4-2 aanvallende tacktiek

die ik net heb gemaak

wie wil hem testen

ik ben nu met me 4e seizoen bezig met utrecht en ik pakte de laaste 2jaar de titel won 2x de beker en 1x de johan cruijff schaal

kritiek en reacite's zijn welkom

degene die hem willen testen

hier de link

http://www.sendspace.com/file/7envit

Geplaatst
  • Auteur
Mag ik een screentje van de teaminstructies?

41.jpg

zoals je ziet heb ik ook de 32jarige ronaldo overgenomen koste me 750 duizend euro;sm;

Geplaatst

Ik zal hem eens proberen. ;)

Maar je hebt echt een Miljoenen selectie... Wat een talentjes.

Geplaatst
  • Auteur
Ik zal hem eens proberen. ;)

Maar je hebt echt een Miljoenen selectie... Wat een talentjes.

ja klopt

aissati kon ik voor bijna niks overnemen van psv en die vetrok voor 20mil na man unt afgelopen seizoen

cardenas kon ik vrij aantrekken omdat ie zijn club na 2seizoenen heb verlaten omdat ie zijn contract niet wilde verlengen

ik kijk zelf in oeropa na talenten die jonger dan 18 zijn die ik voor bijna gratis kan halen en opleiden en als ze goed genoeg zijn voor miljoenen verkopen

oja en amaral is me duurste aankoop koste me 12mil die kon ik betalen door aissati na man unt 20mil en vd borre na chelsea voor 10mil

Geplaatst

zo zo! ga vanavond ook is even met utrecht jou tacktiek proberen, maar hoe hoog/laag heb je tijd winnen staan want dat kan je net niet zien...

Geplaatst

Ik gebruik hem nu met Feyenoord. Ben ongeslagen eerste na zo'n 10 wedstrijden. Heb 2 wedstrijden verloren. JSC van Ajax (laatste minuut) en 0-1 van Werder Bremen. :)

Geplaatst

als ik hem heb gedownload kan ik hem nergens mee openen ook niet met winrar weet iemadn hoe dat kan ofwat ik er aan kan doen?

Geplaatst
als ik hem heb gedownload kan ik hem nergens mee openen ook niet met winrar weet iemadn hoe dat kan ofwat ik er aan kan doen?

Hoeft ook niet.

Hij moet rechtstreeks hierin gezet worden.

C:\Documents and Settings\jouw naam\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\tactics

Geplaatst

echt een top tacktiek!! 20 wedstrijden gespeeld 18 gewonnen 2 keer gelijk en 0 keer verloren!

3-1 tegen real

10-0 exelsior

4-0 twente

enz..

Geplaatst

ik kan hem niet downloaden ik krijg opslaan of zoeken en bij zoeken krijg ik iets heel vaags plz help me

Geplaatst
ik kan hem niet downloaden ik krijg opslaan of zoeken en bij zoeken krijg ik iets heel vaags plz help me

Je moet hem dan ook gewoon opslaan op je computer. De file knippen en plakken in: C:\Documents and Settings\jouw naam\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\tactics

En dan bij je 'Tactiek' scherm van je club in FM naar Bewerken -> Importeren gaan en die file aanduiden. Dan staat hij tussen je tactieken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]