Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

27482.jpg

Mijn Novelle begint in Wit-Rusland, bij BATE Borisov. Er zijn eventuele doorgroeimogenlijkheden naar Engeland, Italie, Spanje, Frankrijk en Nederland. Kleine introductie: Sinds ik bij FM2005 een game was gestart met BATE Borisov was ik meteen verkocht, ik hield het 3seizoenen vol toen FM2006 kwam, waar ik wederom met BATE een game was begonnen (2 seizoenen). Nu wil ik met het team uit Borisov wederom meerdere seizoenen plezier hebben! Dit is overigens mijn eerste novelle dus tips en reacties zijn zeer welkom!

Geplaatst
  • Auteur

27482.jpg

Mijn Novelle begint in Wit-Rusland, bij BATE Borisov. Er zijn eventuele doorgroeimogenlijkheden naar Engeland, Italie, Spanje, Frankrijk en Nederland. Kleine introductie: Sinds ik bij FM2005 een game was gestart met BATE Borisov was ik meteen verkocht, ik hield het 3seizoenen vol toen FM2006 kwam, waar ik wederom met BATE een game was begonnen (2 seizoenen). Nu wil ik met het team uit Borisov wederom meerdere seizoenen plezier hebben! Dit is overigens mijn eerste novelle dus tips en reacties zijn zeer welkom!

Geplaatst

succes ermee ben ooit een novelle gestard met Dinamo Minsk wems ke veel succes toe!

Trouwens mooi begin eens kijken wat je er verder van kan maken!

Geplaatst

Hey succes, ken de club niet, maar daar ben jij voor!! Leuk inderdaad dat teletekst gedoe!! Succes:mrgy:

Geplaatst

Leuk idd een onbekende club wat is je strijdplan en wat zijn je doelstellingen ?

Succes

Geplaatst

Mooi begin!

Deze club ken ik alleen van volgens mij CM

Daar kocht ik altijd Pavel Beganskiy bij:thumb:

Veel succes in Wit Rusland!

Geplaatst

succes, voor mij een onbekende club, dat is net een uitdaging waarschijnlijk, veel succes ik zal je novelle blijven volgen

mooi gedaan met teletekst, veel plezier

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Ben lang bezig geweest met photoshop, omdat ik daar niet zo'n ster in ben. Maar toch hier weer een update...

bate1seizoentransfersuq5.jpg

Na de presentatie van Uros Delic waren er meteen vragen voor de nieuwe manager van BATE, het werd uiteindelijk een soort persconferentie, mijn eerste!

* De Journalist: "Meneer AMC ten eerste gefeliciteerd met je diploma! Ik vind het wel opvallende keuze om naar Wit-Rusland te gaan en daar ervaring op te doen, de meeste mensen kennen deze club niet eens!"

* AMC: "Bedankt, en zeg maar gewoon AMC of Danny. Ikzelf vind het helemaal geen opvallende keuze, het Wit-Russische voetbal zit in de lift en ik wil ze graag een paar etages omhoog helpen. Bovendien, als ik niet foutloos was geweest, dan zou niemand mij gekent hebben... Deze club gaat een grote naam krijgen, geloof mij maar en ik hoop dat ik daarvoor kan zorgen!"

* Een andere journalist: "Danny, wat is je strijdplan en wat zijn je doelstellingen?"

* AMC: "Dat is een leuke vraag, over het strijdplan wil ik niet teveel prijs geven omdat andere clubs dit gesprek ook kunnen horen. Ik wil in ieder geval aanvallend voetbal spelen met een aanvallende middenvelder. Mijn doelstellingen voor dit seizoen is tenminste een prijs te halen, de beker of het kampioensschap. Allebei is mooi meegenomen en niet onhaalbaar als je het mij vraagt. En op langere termijn wil ik binnen 3jaar gekwalificeerd zijn voor de poulefase Champions League of overwinteren in de Uefa Cup. Binnen 5jaar wil ik minstens halve finale Champions League halen, als we dat gerealiseerd hebben, dan ben ik pas tevreden. Maar misschien komt er geen eens een tweede seizoen, aangezien ik maar een contract heb voor 1 seizoen. En wie weet, komt er een Europese topclub op mijn pad..."

Ik word onderbroken door een andere journalist... het begint steeds drukker te worden met camera's en ik krijg het nu toch wel benauwd.

* Ergens van achteruit de zaal word er geroepen of ik Pavel Beganskiy ken...

* Ik begin te lachen, en zeg: "Ja, ik ken hem, ik heb vroeger een spel gespeeld genaam Football Manager 2005. Ik was toen manager van BATE, zoals ik dat nu ook ben. Ik zocht een spits en hij was transfervrij en ik had niet zoveel geld te besteden. Hij was goed in de lucht en kon aanvallen afronden, dus heb ik hem een contract aangeboden en ik heb veel plezier van hem gehad. Later kreeg ik FM2006 waar ik weer een spel met BATE startte en daar heb ik hem wederom gekocht, en wederom was het een goudhaantje. Ik heb nu, met alle respect voor Pavel, betere spitsen"

* Er komt een journalist van de NOS binnengestormd. Hij vraagt meteen brutaal: "AMC zou je wat meer kunnen vertellen over de club BATE Borisov? Aangezien bijna niemand van deze club gehoord heeft..."

* Ik kijk op en schrik even van de grote camera die opeens voor m'n neus staat. Ik probeer rustig te blijven: "Uhhhh.... Ja dat wil ik best, ik zal het kort houden. BATE is een club dat ligt in het stadje Borisov. Het stadion is een van de grotere van Wit-Rusland en kunnen 5500 man in en heeft zins kort veldverwarming. Het is een professionele club en is 2x kampioen van de Wit-Russische eredivisie geworden en heeft eenmaal de nationale beker gewonnen. De voorzitter van de club staat open voor vertrek heb ik gehoord. Het team heeft behoorlijk veel talent en met spelers als Baha, Likhtorovich, Bliznyuk en Kobets spelers in huis die ook Europees mee zouden kunnen. Sivakov is een speler met veel talent en is een speler uit eigen kweek. Een wedkantoor zet ons in de noteringen neer op 1-20, als je het mij vraagt zou ik daar geld op inzetten want dit team kan kampioen worden. Het wedkantoor denkt dat wij wederom 4e worden net als vorig jaar. En ik ga nu naar mijn team, want er staat een training gepland."

De Journalisten nemen er genoegen mee en staan nog even bij het trainingsveld om enkele mooie shots te nemen van de spelers.

* Tips en reacties zijn zeer welkom! (overigens is BATE in het echt gekwalificeerd voor de 3e voorronde champions league!)

Geplaatst

Weer een onbekende ploeg maar dat is altijd leuk, zo leer je weer een nieuwe ploeg kennen en nieuwe talenten. Je layout ziet er ook goed uit. Veel succes nog.

Geplaatst
  • Auteur

Het team is rond, er zijn wat spelers van de reserves naar het eerste gegaan en andersom.

bate1teameh3.jpg

* Kazantsev is VC

* Volgende Update begin competitie. Screens op aanvraag, reacties & tips zijn welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Omdat de meeste van jullie de spelers niet kennen, stel ik rechts steeds 2 spelers een beetje voor ;)

bate1ewedstrdee5.jpg

bate2deen3dewedstrijdsl5.jpg

* Volgende update meer wedstrijden. Reacties & tips zeer welkom, screens op aanzoek.

Geplaatst
  • Auteur

Dnepr-Transmash 4 - 1 BATE

De wedstrijd begint al slecht, na 4 minuten kan Gonchar van Dnepr de bal ongehindert inkoppen. Het team herpakt zich nog wel door een strafschop van Baha in de 18e minuut. Tot de rust werden er legio kansen gemist en na de rust is BATE helemaal de weg kwijt. In 20 minuten krijgen ze 3 tegendoelpunten te slikken van Ogorodnik, die drie keer dwars door de verdediging kan lopen.

BATE 1-1 Darida

Wederom laat BATE punten liggen om de strijd om het kampioenschap. Door een fout achterin van Yermakovich, komt BATE op achterstand. Gelukkig scoort Rodionov net na rust de 1-1 zodat we toch niet met legen handen staan. De rest van de wedstrijd is niet om aan te zien, het enige lichtpuntje van de wedstrijd was Baha die wederom goed stond te verdedigen, Baha werd MOTM.

MTZ-Ripo 6-3 BATE

Weer lijdt BATE puntverlies, het kampioensschap lijkt nu heel ver weg, na 3 minuten kwam BATE al op achterstand en na 20minuten was het zelfs 3-0, ze kwamen terug tot 3-1 door lebedev, maar het werd al snel 4-1, tevens de ruststand. Na de rust kwamen er nieuwe BATE-spelers het veld in en werd het nog even spannend 4-2 door wederom Lebedev, door twee eigendoelpunten werd het 6-2 en was de wedstrijd gespeeld. Het werd nog wel even 6-3 maar dat was ook maar voor de statistieken. AMC zag er niet vrolijk uit na deze dramatische wedstrijd. Alleen Lebedev en Rodionov hadden een voldoende.

BATE Borisov zit in een dip kopt een krant. Nadat de laatste 4 wedstrijden niet meer gewonnen zijn en het team van AMC gedaald is tot de 8e plaats in de competitie. AMC zegt dat er nog geen probleem is aangezien de competitie nog lang is, maar enkele kenners beginnen te twijfelen.

BATE 1-2 Dinamo Brest

Ook Dinamo Brest bleek te sterk voor ons team, mede door een fout achterin kregen we een eerste doelpunt tegen. In de tweede helft kregen we genoeg kansen maar benutte die niet, Dinamo Brest deed dat wel waardoor een 0-2 achterstand op het bord kwam te staan. En "lucky" goal van Lebedev betekende wel de 1-2 maar verder kwamen we niet. Weer een verloren wedstrijd, eens kijken wanneer deze slechte reeks ten einde komt.

BATE doorbreekt slechte reeks tegen Minsk kopte een krant. Het euforische gevoel was er niet, maar opluchting zeker wel. Minsk, het team dat laatste staat werd met 2-0 gewonnen dankzij de 2 spitsen Rodionov en Lebedev. In de 77e minuut kreeg Minsk ook nog een rode kaart (2x geel) waardoor de wedstrijd definitief beslist was. AMC zag er opgelucht uit na deze wedstrijd, hopelijk putten ze weer wat moed uit deze overwinning en was dit niet de laatste!

Geplaatst

Idd een hoop onbekende spelers en teams, maar daarom zeker niet minder leuk tis alleen even wennen.

Geplaatst

Heet het daar ook al eredivisie of is dat een foutje in je novelle?

Leuk dat je kiest voor zo een onbekende club want dat betekend ook onbekende spelers en zo kun je mooi weer ideeen opdoen voor een eventuele versterking van je eigen team!

Je opstelling presenteer je ook zeker heel goed hoewel het even duurde voordat ik doorhad dat je met een ruit op het middenveld gaat spelen.

Geplaatst

Het is altijd mooi zo'n onbekendere ploeg..

De prestaties zijn nog niet denderend maar kan natuurlijk nog komen!

Geplaatst
  • Auteur

Hier weer een update, mn (slechte) internet deed het laatste paar dagen niet, daardoor geen update. Ik heb wel verder gespeeld, maar de resultaten waren belabberd in de competitie, verder wil ik weinig zeggen ;)

*Reacties & tips zijn zeer welkom!

Geplaatst

Probeer bij je teletekst de teksten recht onder elkaar te zetten. Nu staan sommige wat meer naar rechts en de andere weer meer naar links. Verder ziet het er goed en leuk uit.

Geplaatst

Dat teletekst scherm leest erh fijn. Hou dat erin :)

Geplaatst

Leuke Club keuze!:D Kutgw

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]