Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

...En zo ben je er... En zo ben je weer weg... En nu ben je er weer :cab:

Zal dat typisch iets voor vrouwen zijn, dat niet weten wat je nou wil? Ach, whatever, ik ben er weer ff om een gamepje te posten! Geen ingewikkeld gedoe, maar gewoon screenshots...

Mn nieuwe slachtoffer is W.B.A. geworden, een leuke Engelse club uit de Championship. Het eerste seizoen is al gespeeld en wordt hieronder in vogelvlucht weergegeven.

Transfers In Seizoen 2006/2007:

transfersin0607hw4.jpg

Daarnaast huurde ik de magnifieke Carlos Vela van Arsenal.

Transfers Uit Seizoen 2006/2007:

transfersuit0607nu6.jpg

Selectie Seizoen 2006/2007:

selectie0607xx4.jpg

Ik laat niet alle wedstrijden zien, alleen de eindstand.

Eindstand Seizoen 2006/2007:

eindstand0607sm4.jpg

Leuk, gepromoveerd! Ging wat moeizaam, maar ach... Man Utd, Arsenal, Chelsea en Liverpool mogen hun borst nat gaan maken! :D Naja... :whistle: Laten we eerst maar eens een mooi nieuw team bouwen en dapper tegen degradatie vechten.

In de League Cup strandde ik overigens in de kwartfinale, toch een mooie prestatie dacht ik zo. De FA Cup ging wat minder, de 3e ronde.

Statistiekjes Seizoen 2006/2007:

statistieken0607bv0.jpg

Goed, wat zijn nu de plannen?

Zoals ik al zei, mijn team verder opbouwen want dat is zeker nodig. Een goede keeper heb ik zeker nodig, heb al een rollator voor Kiely besteld... En die tweede keeper is zo slecht dat ik zelfs beter in het doel kan gaan staan. Daarnaast heb ik ook nog een goede Spits nodig. Vela was gehuurd en met alleen Janczyk en Ellington red ik het niet. Zowel voor Philips en Hartson heb ik een duootje verzorgingshuis geregeld. Oftewel, te oud. Ook een verdedigende middenvelder mag nog wel. Wernbloom kan het niet in zn eentje redden. Ook een verdediger staat op mn lijstje. Ik weet niet zeker of held Curtis Davies nog lang blijft...

Jullie zullen het allemaal komen te weten ;)

• Antwoorden 116
  • Weergaven 401
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

...En zo ben je er... En zo ben je weer weg... En nu ben je er weer :cab:

Zal dat typisch iets voor vrouwen zijn, dat niet weten wat je nou wil? Ach, whatever, ik ben er weer ff om een gamepje te posten! Geen ingewikkeld gedoe, maar gewoon screenshots...

Mn nieuwe slachtoffer is W.B.A. geworden, een leuke Engelse club uit de Championship. Het eerste seizoen is al gespeeld en wordt hieronder in vogelvlucht weergegeven.

Transfers In Seizoen 2006/2007:

transfersin0607hw4.jpg

Daarnaast huurde ik de magnifieke Carlos Vela van Arsenal.

Transfers Uit Seizoen 2006/2007:

transfersuit0607nu6.jpg

Selectie Seizoen 2006/2007:

selectie0607xx4.jpg

Ik laat niet alle wedstrijden zien, alleen de eindstand.

Eindstand Seizoen 2006/2007:

eindstand0607sm4.jpg

Leuk, gepromoveerd! Ging wat moeizaam, maar ach... Man Utd, Arsenal, Chelsea en Liverpool mogen hun borst nat gaan maken! :D Naja... :whistle: Laten we eerst maar eens een mooi nieuw team bouwen en dapper tegen degradatie vechten.

In de League Cup strandde ik overigens in de kwartfinale, toch een mooie prestatie dacht ik zo. De FA Cup ging wat minder, de 3e ronde.

Statistiekjes Seizoen 2006/2007:

statistieken0607bv0.jpg

Goed, wat zijn nu de plannen?

Zoals ik al zei, mijn team verder opbouwen want dat is zeker nodig. Een goede keeper heb ik zeker nodig, heb al een rollator voor Kiely besteld... En die tweede keeper is zo slecht dat ik zelfs beter in het doel kan gaan staan. Daarnaast heb ik ook nog een goede Spits nodig. Vela was gehuurd en met alleen Janczyk en Ellington red ik het niet. Zowel voor Philips en Hartson heb ik een duootje verzorgingshuis geregeld. Oftewel, te oud. Ook een verdedigende middenvelder mag nog wel. Wernbloom kan het niet in zn eentje redden. Ook een verdediger staat op mn lijstje. Ik weet niet zeker of held Curtis Davies nog lang blijft...

Jullie zullen het allemaal komen te weten ;)

Geplaatst

She's back!!

Leuk nog eens wat van je te zien Ingrid, knap dat je meteen promoveerde trouwens!

Succes in de PL

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding Seizoen 2007/2008

Transfers In:

transfersin0708da5.jpg

Kenneth Vermeer: Ik zocht dus nog een keeper. Ik heb er heel veel geprobeerd te krijgen (o.a Enyeama en Ustari) maar Vermeer was eigenlijk de enige die wilde komen. Misschien heeft hij nog niet een PL niveau, maar hij wordt toch mijn sluitpost :)

Lasse Qvist: Is bij iedereen wel bekend denk ik. Een goede aanvaller, vooral voor de toekomst. Is helaas tot nu toe alleen nog maar (langdurig) geblesseerd geweest :cab:

Marek Suchy: Reserve voor Wernbloom. Is een goed talent (19 jaar) die nu al hele goede stats heeft (o.a.passen 16, tackelen 17, teamwork 17, inzet 18 ).

David Rozehnal: Beste verdediger die ik kon krijgen. Heeft goede stats en is gewend om in de PL te spelen, ook erg belangrijk.

Michael Lamey: Kan zowel als VR/VL spelen. Heb voor die beide posities eigenlijk maar één man, dus kon nog wel één bij.

Geleende Spelers:

leenin0708hm4.jpg

Carlos Vela: Was vorig jaar mijn topscorer. Gewoon supertalentje die voor elk team een versterking is.

Djibril Cissé: Een verrassing dat ik deze spits kon huren van Liverpool. Aangezien ik denk dat Qvist/Janczyk/Ellington nog niet helemaal het PL niveau aankunnen, heb ik hem geleend.

Transfers Uit:

transfersuit0708fs2.jpg

Selectie:

selectie0708yq7.jpg

Eerste Wedstrijden:

wedstrijden10708oz3.jpg

Beetje jammer van Chelsea, maarjah, geen ramp! Newcastle vond ik een mooie partij! Ben tot nu toe tevreden met mijn teampie :)

Geplaatst

Idd Ingrid is er weer, leuk dat je weer begint altijd mooie novelles, wel of niet in een mooi jasje maakt niet uit het gaat om de inhoud. Succes met de verassing Cisse maak het ze lastig, Chelsea gewoon in de competitie oprollen.

Geplaatst
  • Auteur

League Cup:

leaguecup0708qw4.jpg

Helaas maakte Vermeer een domme fout, waardoor de 2-1 op het bord kwam...

Wedstrijden:

wedstrijden20708wt6.jpg

Tussenstand:

tussenstand10708ap4.jpg

Het gaat verbazend goed eigenlijk. Krijg wel veel tegendoelpunten, maar win de wedstrijden desondanks wel!

Beste spelers op het moment zijn Dawid Janczyk met 6 treffers uit 9 wedstrijden en Pontus Wernbloom.

Lasse Qvist is nog steeds erg veel geblesseerd, tot nu toe 3x3 weken. Heeft wel in de wedstrijd tegen Charlton het winnende doelpunt gescoord (zijn debuut).

@Knight: zoals je ziet staat Chelski 7e :D. BTW, hoe heet dat ding van jou avatar nog maar, was zo'n grappig nummer :D

Geplaatst

Welkom terug Ingrid! WBA is natuurlijk een geweldige club, dus ik ga je carrière zeker volgen. Erg knap die promotie, veel succes verder.

Geplaatst

Welcom Back, Ingrid:D

Je staat wel netjes op een 2e plaats en de promotie is helemaal top:thumb:

Ga zo door, ik blijf het volgen;)

Geplaatst

Je prestaties zijn zeer goed Ingrid!

Je presentatie is ook goed, mooi overzichtelijk.. daar houd ik wel van

Geplaatst

:D. BTW, hoe heet dat ding van jou avatar nog maar, was zo'n grappig nummer :D

Mr. Oizo - Flat Beat

Geplaatst
League Cup:

@Knight: zoals je ziet staat Chelski 7e :D. BTW, hoe heet dat ding van jou avatar nog maar, was zo'n grappig nummer :D

Mr. Oizo

Komt ie: http://www.youtube.com/watch?v=YQXiew-DQH4

Flat Beat

Maar volgens mij is deze het meest bekend:

Gaat overigens super met je cluppie had ook niet anders verwacht, jij met je ervaring.

Geplaatst

Welkom terug.

Mooi eerste seizoen. Proficiat met je promotie. Succes in de Premier league.

Je doet het trouwens in de PL ook mooi

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie leuke reacties! :) Flat Beat was het inderdaad :D Thanks voor je moeite met you tube enzo, echt geweldige clip :D

FA Cup

facup10708ng6.jpg

facup20708vw8.jpg

In de volgende ronde moeten we tegen Yeovil.

wedstrijden30708dk9.jpg

Het gaat iets minder nu qua prestaties, maar heb nog steeds een mooie plek in de competitie (zie screenshot hieronder). Goede prestaties tegen de topclubs, met als klapper de 4-3 overwinning op Arsenal na een 2-0 achterstand.

tussenstand20708mb9.jpg

Geplaatst

Welkom terug Ingrid!! Ziet er lekker uit heur, ga zo door.

Geplaatst
  • Auteur

FA Cup

facup40708an1.jpg

facup50708fo6.jpg

Wedstrijden:

wedstrijden40708de4.jpg

Eindstand:

eindstand0708am3.jpg

prijs10708xy1.jpg

Statistieken:

statistieken0708tv9.jpg

Evaluatie en Plannen

Met de 10e plek ben ik uiterst tevreden, al had ik naar de flitsende seizoensstart toch stiekem gehoopt op een Europese plek, maar ik ben absoluut niet ontevreden. Wel over het aantal tegendoelpunten, dat is echt veel te veel! Ook presteerde ik te wisselvallig. 6-2 verliezen van Man Utd, paar dagen later winnen van Arsenal met 5-1... Djibril Cissé was mijn beste speler van het seizoen, ik hoop op een transfer van hem richting W.B.A., aan hem ligt het in ieder geval niet...

Plannen volgend seizoen:

• Europees voetbal halen
  • Verminderen van het aantal tegendoelpunten
  • Het halen van Djibril Cissé
  • In de beide bekers minstens de kwartfinale halen

Geplaatst

Hopen op Cissé ! maar wat is je transfer budget ? en mag ik een screentje van Cissé?

Geplaatst

Gera weg in het 1e seizoen :( Dat is echt een heldje, gelukkig wel Qvist en Larsen gehaald _O_ Ik had ze ook bij West Brom, pracht spelertjes ;> Beetje jammer dat je een behoorlijke terugval kreeg in de Premier League, maar het is natuurlijk des te mooier als je pas na een paar jaar de titel pakt ;) Succes.

Geplaatst
  • Auteur

@RyanD: Mijn transferbudget is "maar" 10 miljoen... Hier Cissé!

cissepj5.jpg

@Nielson: Gera's contract liep na het eerste seizoen af en hij wilde niet bijtekenen, nu kreeg ik in ieder geval nog wat geld voor hem :)

Geplaatst
  • Auteur

Ook Leuk...

Nederland wint het EK 2008:

ek08am5.jpg

In de samenvatting van het seizoen kom ik ook voor:

samenvatting0708uc9.jpg

Geplaatst

Erg tof Ingrid (y) Leuk gepresenteerd en goede presaties! Keep it up! 8) Screentje van Lasse Qvist a.u.b.

Geplaatst

Mooi realistisch eerste seizoen in de Premier League.

Veel succes volgende seizoenen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]