Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2008/2009

Transfers In:

transfersin0809si0.jpg

Bojan: 17 jarig talentje met al retegoede stats. Moet uitgroeien tot een vaste basisspeler.

Omar Andrade en Matias Quintana: 2 soortgelijke spelers. Beide spitsen zijn 18 jaar en hebben een grote toekomst voor zich. Al hele goede stats! Helaas kregen zij geen werkvergunning en vertrokken ze op uitleenbasis naar mijn satellietclub Wetteren (België).

Pablo Vitti: Is wel bekend bij jullie. Goede spits, maar helaas hetzelfde probleem als Andrade en Quintana, geen werkvergunning. Vertrok ook naar Wetteren.

Geleende Spelers:

leenin0809wa9.jpg

Lukasz Fabianski: Het is erg lastig om een goede keeper te kopen heb ik gemerkt. Aangezien Vermeer nog niet echt het PL niveau heeft leende ik deze keeper van Arsenal. Moet mijn eerste keeper worden.

Giuseppe Rossi: Groots talent van Man Utd. Kan zowel AMC als AC spelen. Krijgt van mij een plek op de AMC.

Maxi Lopez: Nog een aanvaller. Ik heb met Qvist, Janczyk en Ellington gewoon geen toppers voor in de zwaarste competitie van Europa. Daarom leende ik hem van Real Madrid.

Zoals jullie zien geen Djibril Cissé. Ik kon hem halen, maar ik kon niet aan zijn contracteisen voldoen. Ik wilde hem weer lenen, maar hij koos voor een uitleenbeurt bij Everton.

Transfers Uit:

transfersuit0809em6.jpg

Selectie:

selectie0809xb0.jpg

Satellietclubs:

satelliet0809nd5.jpg

Net een samenwerkingsverband met een Japanse club gesloten! :D Dat gaat centjes opleveren!! Mag ook wel, aangezien ik ruim 3 miljoen aan deze club moet geven aan het einde van het seizoen.

Wedstrijden:

wedstrijden10809xq6.jpg

Het gaat nog niet echt lekker, nog steeds veel tegendoelpunten. Weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen. Ik verlies vooral veel kopduels, ondanks dat ik 2 topverdedigers heb in Davies en Rozenahl. Ik speel 442 ruit, misschien iemand wat tips?

• Antwoorden 116
  • Weergaven 400
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jammer dat je Darren Carter hebt laten gaan. Vind hem persoonlijk een goede speler. En even over je tactiek: Spelen je verdedigers niet te veel van het doel af? Succes verder

Geplaatst

Goed ingekocht, ik hoop dat Maxi, Cisse kan doen vergeten. Lastig overigens die werkvergunnigen.

Geplaatst
  • Auteur

Dat is wel vaak het probleem inderdaad, maar heb de verdedigende lijn op diep staan. En verder zijn hun spelersinstructies natuurlijk heel verdedigend en alles op "zelden". :)

Geplaatst
  • Auteur

Zambrano:

zambranodr8.jpg

Werd voor 1.6 miljoen gehaald. Vertrok ook naar Wetteren op uitleenbasis om een werkvergunning te krijgen.

League Cup

leaguecup0809kf2.jpg

Wedstrijden:

wedstrijden20809fq7.jpg

Tussenstand:

tussenstand10809eb6.jpg

Het gaat héérlijk.... slecht. Kom er niet helemaal uit met mn tactiek. Ze luisteren niet :cry: Laten we hopen op betere tijden.

Geplaatst
  • Auteur

Dat Klopt! Ik blijf het ook positief inzien, ben een doorzetter :D

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijden30809tr7.jpg

Zoals jullie zin verlies ik steeds heel nipt. Zwaar irritant. 9/10 tegendoelpunten komen vanuit kopduels...Vervelend is ook dat ik Maxi Lopez maar voor 3 maanden had geleend en ik op de een of andere manier zijn uitleenbeurt niet kon verlengen... In de wintertransferperiode nog maar eens proberen dan.

tussenstand20809em9.jpg

Het lijkt alsof het een strijd tegen degradatie wordt.. Samen met Arsenal :D

Ach we zijn nog maar halverwege :)

Geplaatst

Zie een aardig foutje. Maxi geleend van Real ;) Kan natuurlijk niet he :P

Verder weer kickse novelle met, zoals we van je gewend zijn, prestaties die elkaar totaal ontlopen. De ene keer gaat het super, de andere keer helaas stukken minder (dit is geen verwijt of iets ;))

Hopelijk kun je naar boven blijven kijken, want ik acht de clubs onder je toch wel minder. Hoe doe Fabianski het?

Geplaatst

Het gaat nu niet best zeg. Maar als je 3 keer weet te winnen en de rest heeft puntverlies dan stijg je al meteen een paar plekken. Hoop doet leven ;). Succes

Geplaatst
  • Auteur

@Kavinos: ja snap jij dat nou? Dat wisselvallige altijd bij mij? ;e :D Fabianski doet het niet al te goed, Vermeer doet het op het moment beter :)

FA Cup

facup10809wx2.jpg

facup20809hp4.jpg

Tijdens de wintertransferperiode heb ik Maxi Lopez weer van Barca gehuurd :D en leende ik Mitea van Ajax.

Wedstrijden:

wedstrijden40809ui6.jpg

Tussenstand:

tussenstand30809zj4.jpg

Het gaat al íets beter.. Ik speel overigens nu niet met een eigen tactiek. Heb ik voor dit seizoen ff opgegeven. Ik speel nu met de RoO tactieken :)

Geplaatst

Gelukkig dat het wat beter gaat, maar wijkt de RoO zoveel van je eigen tactiek af, want er zijn meerdere RoO tactieken ?

Geplaatst

Laat Arsenal maar achter je:-D Je redt het wel denk ik... Volgend jaar haal je europees

Geplaatst
  • Auteur
Gelukkig dat het wat beter gaat, maar wijkt de RoO zoveel van je eigen tactiek af, want er zijn meerdere RoO tactieken ?

Ik gebruik de thuis/uit tactieken die hier ergens in het strategieenboek staat. De 4-3-3 en 4-4-2. Ze werken niet altijd goed, maar in ieder geval beter dan mn eigen. Weet ook niet waarom mijn eigen tactieken zo slecht werken, heb geen rare formaties ofzo en de instellingen zijn ook niet raar. Lees ook heel voor theorieen van anderen, maarja we gaan het volgend seizoen gewoon weer proberen.

Geplaatst
  • Auteur

Einde Seizoen 2008/2009

Wedstrijden:

wedstrijden50809fy8.jpg

Eindstand:

eindstand0809hp0.jpg

Statistieken:

statistieken0809ze4.jpg

statistieken20809bi0.jpg

Al met al een teleurstellend seizoen, maar in ieder geval niet gedegradeerd! Voor volgend seizoen hoop ik toch eindelijk me een keer te kunnen kwalificeren voor Europees voetbal. Met mijn 2 nieuwe aankopen moet dat toch zeker wel lukken :D (wie dat zijn horen jullie de volgende keer ;) )

Geplaatst

Jammer van dit seizoen. Je komt er wel bovenop volgend seizoen

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding Seizoen 2009/2010

Transfers In:

transfersin0910aj8.jpg

Djibril Cissé: voor een mooie prijs kunnen kopen. (vorig seizoen nog 6 miljoen moeten betalen). Hopelijk speelt ie net zo goed als 1 seizoen geleden!

John Obi Mikel: ook al zo'n mooie prijs! Echt superspelertje. Gaat bij mij zeker een basisplek krijgen als MC.

Nicolae Mitea: heeft mij vorig seizoen kunnen overtuigen door af een toe supermooie assists te geven. Zijn contract liep af dus kon ik hem gratis overnemen van Ajax.

Ismael: goede keeper spelend bij Lazio Roma. Heeft goede stats. Eindelijk een (hopelijk) PL waardige keeper.

Ezequiel Garay: supergoede verdediger. Met een mogelijk vertrek van Davies (zie hieronder) zeker nog zo'n goede verdediger nodig.

Transfers Uit:

transfersuit0910wn7.jpg

Selectie:

selectie0910gm8.jpg

Vriendschappelijke Wedstrijden

vr10910oq3.jpg

vr20910jc8.jpg

vr30910fu2.jpg

Deze wedstrijden zijn gespeeld met mijn nieuwe tactiek. Hopelijk gaat deze wel werken...

Nicholls:

nicholsonib7.jpg

Ik wilde jullie dit talentje uit de jeugdopleiding niet onthouden. Goede stats al!! Hij is nu uitgeleend aan Derby, maar wordt zeker een basisspeler van me!

Goed inkopen gedaan vind ik zelf. Hopelijk kan ik hiermee eindelijk Europees voetbal halen. Nog één ding: Curtis Davies wil geen nieuw contract tekenen, zijn contract loopt echter binnenkort af. Zal ik em dan verkopen of later in het seizoen nog eens proberen? Hij heeft het wel naar zn zin enzo...

Geplaatst
  • Auteur

Ja daar hou ik nooit rekening mee hoor ;)

Als het maar goede spelers zijn :D

Geplaatst
Team met veel nationaliteiten :o.

Boeiend, het is voor de lol he ;)

Ik vind het tof 8). Ook al gaat het niet super in de competitie ik vind het cool dat je doorzet. Mij lukt het ook nooit om kampioen te worden. Goed gebalanceerd team. En met Bojan heb je een geweldige spits binnen gehaald!.

Keep it up!. Screentje van Mikel a.ub. 8)

Geplaatst

Leuk topic, Ingrid. Je prestaties zijn nog niet geweldig, maar er groeit wel iets. Veel succes nog!

Geplaatst
Ja daar hou ik nooit rekening mee hoor ;)

Als het maar goede spelers zijn :D

Groot gelijk, maar soms hou ik er wel een beetje rekening mee. ;) Screentje Mitea?
Geplaatst
  • Auteur

Bojan wil nog niet echt lopen.. Ik hoop dat dat nog komt!

Later, wanneer ook ooit eens heel goed mag wezen :D, ga ik wel meer letten op het aantrekken van Engelse spelers. Maar daar let ik nu niet op, omdat ik wil presteren :)

Mikel:

mikelmy9.jpg

Mitea:

miteano1.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]