Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 116
  • Weergaven 401
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De eerste competitiewedstrijden zijn gespeeld! Ook de League Cup is weer van start gegaan. Eerst wat W.B.A. nieuwtjes:

W.B.A. Nieuwtjes

• Op de rand van het einde van de transferperiode vertrok Kamara voor 1.1 miljoen naar Leicester en leende ik Maxi Lopez weer van Barcelona
  • Cissé blijkt aardig in vorm. Heeft ondanks vrij veel blessureleed 5 doelpunten in 6 wedstrijden gemaakt
  • Keeper Ismael blijkt continu mijn held. Hij is bijna nooit Motm, maar is wel erg belangrijk (zie onderstaande resultaten)
  • Helaas heb ik veel last van blessures. Janczyk en Qvist 2/3 maand uitgeschakeld. Mitea 2/3 weken. En Ismael is er net ook 3 weken uitgeweest.
  • Het vertrek van Curtis Davies lijkt toch nabij. Hij wil nog steeds geen contractverlenging tekenen en de topclubs staan in een rij. Kijken of ik toch nog geld voor hem kan vangen.

League Cup

leaguecup10809kj1.jpg

leaguecup20910pv3.jpg

Onterecht uitgeschakeld vind ik. Het eerste doelpunt van Tottenham kwam vanuit een corner en de tweede vanuit een afstandsschot van 3947376 meter.

Competitiewedstrijden

wedstrijden10910wj9.jpg

Tussenstand:

tussenstand10910aj1.jpg

Ondanks een paar verloren wedstrijden ben ik niet ontevreden :)

Geplaatst

Mag ik een screentje van je elftal? Misschien heb ik nog wel tips!;)

Geplaatst

Ik denk dat ze geen tips nodig heeft..

Je hoeft zeker niet ontevreden te zijn Ingrid, alleen jammer van het verlies tegen Arsenal..

Ik vind dat je erg net presteerd met een 6e plaats, achter de 'grote' clubs.

Haha.. Laat Man Utd maar achter je:p

Ga zo door:thumb:

Geplaatst

Mwah, Check het tegendoelpunten!;) Maar moet ze zelfweten...:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Je mag met altijd tips geven hoor, sta ik altijd voor open :)

Of ik er uiteindelijk wat mee doe is een tweede natuurlijk ;)

Hieronder iig mijn selectie en hoe ik nu speel:

selectie20910eu3.jpg

tactiek0910ka6.jpg

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden :D

Geplaatst

Dure reserve speler die Bojan en het gaat idd een stuk beter, mooi.

Geplaatst

mag ik een screentje van janczyk aub. Het ziet goed uit, zeker voor een club als WBA, alvast bedankt voor het gevraagde screentje en succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

Joah hij krijgt genoeg speelminuten hoor, alleen Lopez en Cisse zijn wat trefzekerder op het moment. Bojan mist teveel anders was ie 100% basis geweest! :)

Janczyk:

janczykwm0.jpg

Zn stats zijn inmiddels wel wat minder geworden omdat ie al 2 maand geblesseerd is :)

Geplaatst

Tactiek is wel verdedigend, Maar wel leuk elftal goed voor elkaar Ingrid!

Geplaatst
  • Auteur

Soms haal ik die pijlen ook wel weg hoor. Maar in PL moet je wel vrij verdedigend spelen, omdat je anders weggespeeld word :)

Heb je nog tips mbt tegendoelpunten vanuit de lucht. Alle tegendoelpunten komen bij mij vanuit voorzetten/corners/andere dode spelsituaties :)

Geplaatst

Je kan je langste man bij dode spelsituaties bij de langste man van de tegenstander laten staan, waardoor die waarschijnlijk minder gevaarlijk wordt.

Geplaatst

Heeft keeper wel vaak de boksneigingen? vind ik altijd handig

(Uitkomen en Boksneigingen stomt ie 'm 9 van de 10 keer voor de kop weg)

Geplaatst

Wederom weer een heerlijk topic van jou Ingrid!! Vind het leuk om te lezen en het leest dan ook lekker snel weg.

Succes verder.

Geplaatst
Heb je nog tips mbt tegendoelpunten vanuit de lucht. Alle tegendoelpunten komen bij mij vanuit voorzetten/corners/andere dode spelsituaties :)
Pff, ik weet het. Best nep, ik heb redelijk goede koppers, maar toch verliezen ze heel veel duels. :cab:
Geplaatst
  • Auteur

@Bartuz: mn keeper heeft bij neiging de bal te boksen 16 ..

@Marvin: irritant he? Ik heb ook supergoede koppers maar ze verliezen 9/10 keer :(

Geplaatst

Ik probeer het nu met die barrow defence (pijltjes bij VC naar achter) en dat loopt ietsjes beter. :)

Geplaatst
Wernbloom:

wernbloomdf6.jpg

Heerlijke speler, kocht 'm eerder met Heerenveen. In 't eerste seizoen kreeg hij weinig vertrouwen, maar het seizoen erna vertrok Breuer en presteerde hij superieur. (scoorde achttien competitie doelpunten)

Geplaatst
  • Auteur

Bij mij scoort hij niet zo heel veel. Waar en hoe liet jij hem spelen dan, waardoor ie zoveel scoorde? Want hij heeft inderdaad wel 16 voor afwerken :)

Geplaatst

Corners, hij scoorde bijna altijd uit corners. En wat handig was aan zijn sterke afwerking; scoorde ook vaak uit de rebound.

Laat hem gewoon bij corners naar voren komen en dan komt het wel goed met die goals. :checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]