Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Transfers:

Curtis Davies vertrok voor 6.75 miljoen naar Man Utd, nadat hij geen contractverlenging wilde tekenen. Luton kreeg 1 miljoen voor deze transfer en ik krijg bij een eventuele doorverkoop 20% van het transfergeld.

Liverpool bood mij Jermain Pennant voor €0 aan, dit kon ik niet afslaan, dus trok ik deze AMR aan.

Wedstrijden:

wedstrijden20910lt4.jpg

Tussenstand:

tussenstand20910wb2.jpg

Curtis Davies weg dus. Hij speelde tot nu toe subliem en ik zal hem zeker missen. Ik ben nu naarstig op zoek naar een vervanger, dus als iemand tips heeft. Mn budget is 12 miljoen. Heb Steven Taylor, Gregory vd Wiel, Mertesacker al geprobeerd, zonder succes.

• Antwoorden 116
  • Weergaven 401
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Araujo is een erg goede en jonge verdediger. Kan je makkelijk halen. Voor de rest nette prestaties en presentatie. Ga zo door. :)

Geplaatst
  • Auteur

Araujo is idd een hele mooie speler! Hij wil helaas niet komen :(

Geplaatst
  • Auteur

Transfers

Naast Pennant trok ik nog onderstaande spelers aan in januari.

Leonardo:

leonardotp6.jpg

Leonardo moet het vertrek van Curtis Davies opvangen.

Fagner Conserva Lemos:

lemosbh6.jpg

Lamey vind ik toch niet al te goed spelen en vervanger Albrechtsen is niet veel beter. Daarom trok ik Lemos aan als VR.

FA Cup

facup10910gm3.jpg

facup20910ww3.jpg

facup30910pi5.jpg

Eindelijk eens een keer een fikse overwinning!

Competitiewedstrijden

wedstrijden30910zp8.jpg

Tussenstand:

tussenstand30910nf4.jpg

Geplaatst

Damn, dat zijn 2 sterke aankopen! :thumb:

Je prestaties zijn ook goed. Op naar Europa! :)

Geplaatst

Lemos technisch super goed _O_ jammer dat die fysiek wat minder is, maar is een toppertje hoor :)

Geplaatst

Spanning tussen plek 2 en 8, mooie aankopen voor je verdediging, Lamos is ook lekker met passen en voorzetten.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben erg blij met Lemos idd! Hoop dat ik later wel een werkvergunning kan krijgen voor em, wanneer zn contract verlengd moet worden, lukt namelijk niet met Millar. Maar als het een beetje mee zit, kan ik me niet voorstellen dat hij niet voor Brazilie wordt opgeroepen!

Geplaatst
  • Auteur

Kleine Update!!!

wedstrijden40910wn9.jpg

Hij wil op de één of andere manier de tussenstand niet uploaden :S

Maar ik sta 5e op het moment, met alle opties nog open om zelfs kampioen te worden! Met nog 4 wedstrijden te gaan, tegen 3 die boven mij staan. Word spannend!

Geplaatst

Laatste 3 wedstrijden wel veel weg gegeven en tegen Everton was ook niet geweldig. Jammer dat ik de stand niet kan zien ben wel benieuwd!

Geplaatst

Het is jammer dat je Davies hebt moeten verkopen om nog iets aan hem te verdienen maar dat gebeurd dus helaas dat het zo moet.

Je presenteert het wel mooi en je resultaten zien er zeker niet slecht uit Ingrid. Welkom back.

Je hebt ook wel een neusje voor aankopen is het niet? Daar heb je ook behoorlijk wat goede bijgehaald.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties :)

@Ezra: ja ik stond met 2-0 voor tegen Everton, echte kutwedstrijd :S

@Podolski: ik had Davies liever niet willen verkopen maarjah... Leonardo, mijn vervanger voor hem is nu 5 maand uitgeschakeld.. :S Nog geen 3 wedstrijden gespeeld :cab:

Hier nu toch de tussenstand:

tussenstand50910cp8.jpg

Geplaatst

gaat lekker zo. Volgend jaar voor de Champions League

je blijft het top presenteren:clap: :clap:

Geplaatst
gaat lekker zo. Volgend jaar voor de Champions League

je blijft het top presenteren:clap: :clap:

Hoeveel gaan er eigenlijk vanuit Engeland naar de CL ?

Geplaatst

4, nummers 3 + 4 hebben dan voorronde.

Geplaatst
  • Auteur
4, nummers 3 + 4 hebben dan voorronde.

Dat was volgens mij altijd zo, maar als ik nu kijk naar de eindstanden van de vorige seizoenen gaan de eerste 3 CL spelen en de 4 en 5 UEFA Cup (check vorige pagina's). Oftewel, je moet in de top 5 eindigen voor Europees voetbal.

Geplaatst

Leuke novelle!

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Einde Seizoen 2009/2010

Wedstrijden:

wedstrijden50910ag5.jpg

Eindstand:

eindstand0910xz8.jpg

Toch CL! :D (Dacht dat het UEFA Cup zou worden)

Bojan was mijn held op het eind. Hij scoorde in de laatste 4 wedstrijden alle W.B.A. goals.

Statistieken:

statistieken0910zt0.jpg

statistieken20910yo7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik zou graag jullie advies willen. Newcastle heeft een bod van 11 miljoen euro op onderstaande speler gedaan. Dit is een talentje uit mijn jeugd die ik tot nu toe steeds heb verhuurd. Moet ik dit bod accepteren of niet?

nichollskv0.jpg

Geplaatst

Als ik naar zijn positie kijk en je opstelling dan zie ik dat je zonder AMC speelt, dus zou hij weg kunnen, maar aangezien hij nu al 11 miljoen oplevert en hij nog lang niet bij je weg gaat dan zie ik dat bedrag alleen maar stijgen. En stel dat je ooit je opstelling wijzigt en wel met een AMC gaat spelen dan heb je hem mss nog nodig, want talent heeft hij.

Hoe hard heb je die 11 miljoen nodig ?

Ik zou hem dus als ik naar de bovenstaande gegevens kijk gewoon houden.

Geplaatst

Absoluut niet, hij is al op deze leeftijd al aardig goed, 11 miljoen vind ik wel magertjes gezien zijn stats.. ik zou hem lekker behouden en af en toe in de basis laten staan en laten groeien.. ik denk dat hij in de toekomst voor jou wel een mooie basisspeler kunnen wezen, minimaal rond de 20 miljoen vragen vind ik wel aardig voor hem :thumb:

En overigens AMC spelers ken je ook gebruiken op de MC positie dus da's ook geen probleem en je ken em altijd nog omtrainen.

Geplaatst

Netjes hoor de CL halen met W.B.A.

De speler zou ik ook houden, word alleen maar beter denk ik en is Engelsman. Is het een regen of zit deze speler echt in de game?

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties :thumb:

Deze speler zat in mijn jeugd. Hij is nu ook gewild door Arsenal/Man Utd enzo... Opzich heb ik het geld wel nodig omdat ik een hele goede spits en VL kan halen (ik zeg nog niet welke ;) ). Ik heb dan net te weinig transfergeld. Maar ik zal het bod van Newcastle uitstellen en kijken of er een hoger bod komt.

BTW, ik ben een beetje spitsen **** (geil) :D Dus koop bijna elk seizoen eentje ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]