Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding Seizoen 2010/2011

Transfers In:

transfersin1011oc0.jpg

Jo: weer een spits erbij! Alleen Bojan en Cissé spelen op PL niveau, daarom nog een versterking. Jo scoorde bij zijn oude club in 23 wedstrijden 23 doelpunten. Een goede reden om hem aan te trekken. Tot nu toe scoorde hij al 2 doelpunten in vriendschappelijke wedstrijden.

Baines: een supergoede VML waar ik erg blij mee ben :D Ik ben van plan om met een VML en VMR te spelen en samen met Lemos moeten deze plekken zeer gevaarlijk worden.

transfersuit1011yr4.jpg

Nicholson mocht uiteindelijk toch weg omdat ik Baines graag wilde hebben :)

Vriendschappelijke Wedstrijden

vrs1011ur5.jpg

Champions League

In de voorronde van de Champions League moet ik spelen tegen de Rangers. Het wordt een lastige partij, omdat Lemos geblesseerd is en Baines nog niet mee mag doen.

• Antwoorden 116
  • Weergaven 401
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Op de rand van de transferdeadline kocht ik nog Gregory van Wiel:

wielrh8.jpg

Champions League Voorronde:

cl11011vl4.jpg

cl21011cz2.jpg

Champions League Groepsronde:

clgroepjl0.jpg

Wedstrijden:

wedstrijden11011ff5.jpg

Het gaat nog niet zo heel best. Maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in :)

Geplaatst

Dat is wel balen voor je Ingrid dat Leonardo nu alweer 5 maanden uitgeschakeld is. Ga je nog een vervanger aantrekken voor hem of is dat niet de bedoeling? Je weet toch wel verrassende transfers binnen te halen zeg maar dat krijg je als je met WBA in de CL belandt natuurlijk heel hard dat iedereen wel wil.

Het is natuurlijk heel netjes van je dat je de CL hebt weten te halen uberhaupt want je hebt ze toch eerst naar de PL moeten brengen?

Geplaatst
  • Auteur

WBA speelde in de Championship inderdaad. Iedereen wil nu gelukkig wel komen! Eerst kon ik heel weinig loon geven, nu wel meer waardoor "toppers" ook willen komen. Gregory van de Wiel (zie boven) heb ik eigenlijk als vervanger van Leonardo aangetrokken. Vervelend is nu ook dat Leonardo graag weg wil en hij op eigen verzoek op de transferlijst staat.. Mn update volgt morgen en dan zal je het allemaal wel zien ;)

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

clgroep1lt6.jpg

clgroep2ho7.jpg

clgroep3gi4.jpg

clgroep4ef1.jpg

Tussenstand:

cltussenstandoy7.jpg

League Cup

leaguecup11011ez1.jpg

leaguecup21011ez9.jpg

Competitiewedstrijden

wedstrijden21011tk6.jpg

Het gaat nog niet bijster goed in de competitie, CL wel :D Ik sta nu 13e, maar dat is maar 8 punten verwijderd van de nummer 1. Opzich niks aan de hand dus :) Hopelijk wordt mn team wel wat vrolijker want ze zijn allemaal LoG :cab:

Geplaatst

Nog bedankt voor het screentje van Janczyk; beter laat dan nooit hihi. Ik heb vanaf dat screentje net weer even alles doorgenomen en het ziet er nog steeds goed uit. Hopelijk bereikt je op zijn minst CL voetbal maar dat moet zeker lukken, kampioen worden is zeker nog een optie! Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

clgroep5hd6.jpg

clgroep6fh2.jpg

cleindstandna3.jpg

In de volgende ronde moet ik tegen Valencia.

League Cup

leaguecup31011zo6.jpg

Competitie

wedstrijden31011jl3.jpg

tussenstand11011vf8.jpg

Zo sta je 13e, zo sta je 5e :)

Geplaatst

Hoe krijg je het voor elkaar Leonardo nu al weg te willen hebben? Die speelt toch pas 1 seizoen bij jouw of heeft hij nog helemaal niet bij jouw gespeeld?

Ik zou het niet zomaar toestaan aan de betreffende speler aangezien hij dan een moeilijke klant zal worden en eerst proberen zijn waarde wat op te schroeven!

Geplaatst
  • Auteur

@Tacticus: thanks :)

@Podolski: Leonardo was meteen in het begin 6 maanden geblesseerd geraakt. Daarna speelde hij nauwelijks omdat zn stats zo omlaag waren gegaan. En toen het ook nog es niet zo goed ging in de competitie wilde hij graag weg. Ik heb al een vervanger aangetrokken, zie hieronder :)

Transfers In:

transfersin21011gk8.jpg

Alex: supergoede verdediger natuurlijk. Is gekomen voor Leonardo.

Sergio Tejera: nog een speler weggehaald bij Chelski. 20-jarige talentvolle AMRLC. Heeft al hele goede stats.

transfersuit21011ka4.jpg

Champions League:

cl31011oy0.jpg

Wedstrijden:

wedstrijden41011sy0.jpg

Helaas in de FA Cup ook alweer uitgeschakeld...

tussenstand21011oc0.jpg

Het gaat wéér niet zo lekker. Ik snap er niks meer van. Zo ineens spelen ze voor geen meter meer...

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

cl41011np7.jpg

Helaas maakte mn verdediging een gigantische blunder. Uiteindelijk Valencia dus toch te sterk voor mij.

Competitiewedstrijden

wedstrijden51011lr0.jpg

Eindstand:

eindstand1011hx9.jpg

Statistieken

statistieken1011no4.jpg

Al met al weer zo'n teleurstellend seizoen. Het wilde gewoon niet met mn team en hoe ongelukkiger ze zijn, hoe slechter ze spelen... Aan het einde van het seizoen had ik opzich wel een redelijk lopende tactiek, kijken of het volgend seizoen goed wil lopen met deze tactiek :)

Geplaatst

Wat een terugval in dit seizoen. Hopelijk vind je de moed om door te gaan en het recht te trekken.

Geplaatst
  • Auteur

Mn moed was er wel, maar het bestuur is erg hard voor mij:

jammerdanuu9.jpg

Ach, ik heb het tot het eind volgehouden :D

Hmm, nu moet ik mn Fiorentina reputatie wel weer omhoog zien te halen :D

Weet iemand een leuke club? (ga gewoon nieuwe game starten).

Geplaatst

Leuk om je weer met een novelle te zien Ingrid, speel je nog steeds met de RoO tactieken?

Aangezien ik ze gemaakt heb kan ik je misschien wel wat tips geven ofzo :cab: :D

Oh, laat maar, je bent ontslagen I see :o.

Jammer, apart dat ze je ontslagen hebben, volledig onterecht.

Welke competities heb je geselecteerd?

Geplaatst
  • Auteur

Ja vind het ook onterecht :S

Had alleen Engeland geselecteerd dus heeft ook niet zoveel zin meer om verder te gaan... :(

Maar ga gewoon een nieuwe game starten :D

Maar wel bedankt voor je hulp, misschien heb ik het straks nodig met mn nieuwe club ;)

Geplaatst

Je weet de pm te vinden, dus ik merk het wel, als je weer gaat spelen met de RoO, heb er namelijk nog veel meer :D.

Geplaatst

Ze zegt dat ze een nieuwe game gaat starten, dus ik denk dat het weinig uitmaakt. Ik vind Atletico (Torres weg en Simao, Luis Garcia bijv. terug), Real Madrid (met Drenthe, Robben, Metzelder, Pepe e.a.) en FC Bayern (met Toni, Klose en Ribèry) wel leuke teams, maar die zijn wellicht te goed?

Misschien; Blackburn Rovers of Getafe?

Overigens: leuke novelle!

Geplaatst
  • Auteur

Atletico Madrid is idd wel een leuke optie (Real Madrid en Bayern vind ik idd iets te goed). Ik dacht zelf ook wel aan Everton... Maar misschien is de Spaanse divisie ook wel eens leuk. :)

En wat die tactieken betreft, ik maak er altijd wel één zelf, maar tips krijgen is natuurlijk nooit weg :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]