Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Mooi seizoen, Kampioen, Halve finale Champions League en winnaar Nederlandse beker, goed gedaan :D

Ja kan niet beter, Ajax wordt eindelijk mijn eigen team.

Ziet er overzichtelijk en goed uit. Keep it up, ben benieuwd naar de volgende update.

die hoop ik vanavond nog af te krijgen anders post ik morgen

• Antwoorden 106
  • Weergaven 286
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Logan for president:D

Mooi overzichtelijk weergegeven allemaal. Ga zo verder

Geplaatst
  • Auteur
Logan for president:D

Mooi overzichtelijk weergegeven allemaal. Ga zo verder

Logan is goed, maar lobont is mijn vaste keeper. Om de een of andere reden is hij het meest betrouwbaar.

bedankt voor het compliment, ik hoop dat ik vandaag seizoen 4 compleet af krijg, dan kan ik 5 af maken waarna ik aan mijn novelle ECHT kan beginnen

Geplaatst

Niet slecht, zeker niet. Ga zo door!

Geplaatst

Goed teruggekomen tegen Valencia.

Verliezen van Barcelona is zeker geen schande en de beker is ook gewoon weer binnen.

Geplaatst

Je post wel in een erg snel tempo, daar houd ik wel van.

Goede prestaties, 2 jaar achter elkaar de halve finale van de CL halen is niet niks..

En overigens ziet de lay-out er ook keurig uit!

Succes verder:thumb:

Geplaatst

Jammer dat je alweer in de halve finale van de champions league bent uitgeschakeld. Maarja volgende keer beter. Ga Zo Door, je lay-out is mooi :D

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat je alweer in de halve finale van de champions league bent uitgeschakeld. Maarja volgende keer beter. Ga Zo Door, je lay-out is mooi :D

Het team wordt steeds beter, heb ik de competitie maar weinig tegenstand. Dus nu groeien naar een hoger niveau in de CL :D

Je post wel in een erg snel tempo, daar houd ik wel van.

Goede prestaties, 2 jaar achter elkaar de halve finale van de CL halen is niet niks..

En overigens ziet de lay-out er ook keurig uit!

Succes verder:thumb:

dat Tempo zal wel vertragen nu want ik had deze 4 seizoen al af. Ga het waarschijnlijk vanaf seizoen 6(ben 5 al halverwege) uitgebreider posten.

bedankt voor he compliment

Niet slecht, zeker niet. Ga zo door!

dat vind ik ook niet nee :D

Geplaatst

1 vraagje wat is de eindstand van de eredivisie in seizoen 4?

Geplaatst
  • Auteur
1 vraagje wat is de eindstand van de eredivisie in seizoen 4?

51600226xz5.jpg

Daar was ik nog mee bezig :checkit:

Geplaatst

hele mooi resultaten alleen jammer dat je het steeds net niet redt in de CL hopelijk komt dat nog, ga zo door!! ;)

Geplaatst

Nog steeds maar 2 teams in CL de andere ploegen moeten het wel erg*** doen

Geplaatst
  • Auteur

:

vanaf seizoen 6 worden dit er 3 geloof ik, heb ik natuurlijk persoonlijk voor gezorgd :D. ben nu nummer elf bij clubcoëfficiënten met een waarde van 100.7 net onder real madrid, maar boven clubs als Valencia, Bayern en Lyon :).

Als land zijn we nu 6de en dit geeft natuurlijk recht op 3 plaatsen in de CL.

Geplaatst

dat hoeft niet direct hoor. ligt er net aan wat de ploegen uit andere landen boven hem doen:checkit:

Geplaatst

wat mijn opvalt is dat je nog best veel doelpunten tegen krijgt. Je wordt makkelijk kampioen met 80 punten maar je hebt er wel 33 tegen. Maar wat maakt het eigenlijk uit, je bent kampioen geworden ;)

Geplaatst
  • Auteur
wat mijn opvalt is dat je nog best veel doelpunten tegen krijgt. Je wordt makkelijk kampioen met 80 punten maar je hebt er wel 33 tegen. Maar wat maakt het eigenlijk uit, je bent kampioen geworden ;)

Je hebt helemaal gelijk, want dit irriteert mij ook lichtelijk. Ik denk eigenlijk niet dat het aan de verdediging licht want die is vrij goed en zeker constant.

Denk meer dat dit aan de keepers ligt. het valt mij namelijk op dat ze vaak onnodig mis zitten. dit is de reden dat Logan Bailly zijn plek kwijt raakte aan lobont terwijl hij veel meer kwaliteit heeft.

Ook Zuiverloon zit soms onnodig mis.

maar er komen gelukkig zeer goede talenten door in de verdediging en ook op de keeperspositie heb ik veel talent.

Geplaatst

maar er komen gelukkig zeer goede talenten door in de verdediging en ook op de keeperspositie heb ik veel talent.

Okeej dat is mooi :D. Ik hoop maar dat er nog veel mooie resultaten mogen komen, Ga Zo Door :thumb: :mrgy: :clap:

Geplaatst
  • Auteur

ook dit wil ik jullie niet onthouden :D

financeqp6.jpg

Mede door de verkoop van Sneijder en Emanuelson en een 3de speler wiens naam ik nog niet ga noemen.

Dit is halverwege seizoen 5. Goed aankoopbeleid dus

en Grampus als satelietclub ( club uit japan )

wat ik raar vind is dat ik nog een nigeriaanse satelietclub heb Kwara Utd waar ik ook 2.82M aan moet betalen maar waar ik geen financiele voordelen krijg. Waarom is dit bedrag bij deze club zo hoog?

Geplaatst

Dit gaat fantastisch zo man...

Je lay-out ziet er keurig verzorgd uit en ben benieuwd hoe je de wedstrijden gaat weergeven in seizoen 6...

Ga zo door zou ik zeggen;)

Geplaatst
  • Auteur
Dit gaat fantastisch zo man...

Je lay-out ziet er keurig verzorgd uit en ben benieuwd hoe je de wedstrijden gaat weergeven in seizoen 6...

Ga zo door zou ik zeggen;)

misschien begin ik er met seizoen 5 al mee. :) ben nu bezig met een overzicht van mijn elftal

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]