Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 106
  • Weergaven 286
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Moet Melvin Brouwers Huntelaar nou gaan vervangen? Dat lijkt me niet het meest logisch aangezien KJH natuurlijk hardstikke goed is.

Ik verwacht dat je met Kivuvu een uitstekende speler in huis hebt gehaald IRL hoewel ik niet zou weten hoe hij in FM is.

Geplaatst
  • Auteur
Moet Melvin Brouwers Huntelaar nou gaan vervangen? Dat lijkt me niet het meest logisch aangezien KJH natuurlijk hardstikke goed is.

Ik verwacht dat je met Kivuvu een uitstekende speler in huis hebt gehaald IRL hoewel ik niet zou weten hoe hij in FM is.

Brouwers scheelt niet veel van het niveau dat huntelaar in het begin van fm heeft. dus die kan hem zeker vervangen. zelfde geld voor de andere 2. moet alleen even wachten tot ze hun draai vinden. Kivuvu is aardig, maar is voor de breedte. kan niet tippen aan anita, yussuf of diarra en maduro en vertonghen zijn ook beter. kivuvu is gehaald in verband met blessures die ik veel had bij mijn verdedigende middenvelders.

Geplaatst

echt een topnovelle!

goed dat je je als novelle met ajax toch kan onderscheiden van de rest!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga naast deze novelle aan een andere novelle beginnen. Op dit moment ben ik namelijk met deze game niet echt verder gegaan, maar zal dat binnenkort ook gewoon doen.

Geplaatst

Hoeveel is het geworden de laatste wedstrijd, 2-1 of 1-3. In ieder geval mooie lay-out, ga zo door

Ik ga naast deze novelle aan een andere novelle beginnen. Op dit moment ben ik namelijk met deze game niet echt verder gegaan, maar zal dat binnenkort ook gewoon doen.

Wat word je nieuwe club? :whistle: :oops:

Geplaatst
  • Auteur
Hoeveel is het geworden de laatste wedstrijd, 2-1 of 1-3. In ieder geval mooie lay-out, ga zo door

Wat word je nieuwe club? :whistle: :oops:

ga ik over nadenken nu

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]