Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoe deïnstalleer ik een patch zonder dat FM eraf moet?

http://fm.manutd.nl/content/view/413/122/

zouden in offeciele pathen ook foto's zitten want heb overlaatst een patch gedownload met foto's van engelse spelers ik installeer het begin te spelen en wa gebeurt er de logo's van de nederlandse clubs verdwijnen en dat kan de bedoeling niet zijn .of zou ik iets verkeerd gedaan hebben

• Antwoorden 324
  • Weergaven 987
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hoe deïnstalleer ik een patch zonder dat FM eraf moet?

http://fm.manutd.nl/content/view/413/122/

zouden in offeciele pathen ook foto's zitten want heb overlaatst een patch gedownload met foto's van engelse spelers ik installeer het begin te spelen en wa gebeurt er de logo's van de nederlandse clubs verdwijnen en dat kan de bedoeling niet zijn .of zou ik iets verkeerd gedaan hebben

Geplaatst

Re: officiele patch

Huh :cab:

Niet in de verkeerde map gegooid of zoiets?

Probeer eens wat met de Skin cache aan en uitzetten, misschien helpt het.

Heb het probleem nooit eerder gehoord :O]:

En ik denk trouwens niet dat er foto's in de patch zullen zitten anders hadden ze het gelijk wel gedaan denk ik. Hier op MU komen ze 1 voor 1 binnen nu :clap:

Geplaatst

De officiële patches, vragen & hulp topic

Is er al meer info over wanneer de officiele SI Patch uitkomt?

Geplaatst

Re: Patch

Waarschijnlijk volgende week, maar ik zou de site SI in de gaten houden

Geplaatst

http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/9462009272

Staat een lijstje waar al aangewerkt wordt.. helaas is er nog niks bekend over de data... lijstje is echt belachelijk lang. Je zal bijna denken dat het spel eigenlijk nog in alpha vorm was :-D.

Waarschijnlijk was dat ook zo, maar waren ze bang dat iedereen CM ging spelen (omdat het in Engeland het er bijna op leek), en hadden ze het spel maar 2 maanden eerder uitgebracht :P

Geplaatst

Nee hoor, is elk jaar hetzelfde, veel andere spellenmakers brengen geen verbeter patchen laten de spelers gewoon aanmodderen met een spel vol fouten.

Geplaatst

Nee hoor, is elk jaar hetzelfde, veel andere spellenmakers brengen geen verbeter patchen laten de spelers gewoon aanmodderen met een spel vol fouten.

Vorig jaar was het toch iets minder ernstig? Maar als ik nu terug denk, had ik het spel volgens mij iets later. Ik speelde vrij lang FM05, en had later pas fm06, en toen had ik volgens mij ook direct de nieuwe patch kunnen kopen. Ik deed dacht ik meer aan spelletjes en was mijn behoefte aan fm een stuk minder. Nu is het zo'n beetje het enige wat op mijn harde schijf staat, plus heel wat andere saaie zaken :P

Geplaatst

Bedankt voor de antwoorden

:s ik begrijp ook niet waarom ze dat spel niet is gewon een maandje later uitbrengen, elk jaar weer hetzelfde :p

Geplaatst

Concurentie he ;)

Geplaatst

na de release van Fm 2006 was er na 1 dag al toch al gelijk een patch te downloaden?

Waarom ze dat niet met Fm 2007 deden :-(

Geplaatst

Omdat ze nou eenmaal niet aan iedereen z'n eisen kunnen voldoen.

SI games wil ook winst maken.. Jij hebt toch ook liever dat je een product eerder uitbrengt, en dat je dat dan gewoon kunt updaten..

Gewoon ff geduld hebben met de patch.. Hij komt vanzelf

Geplaatst

Het spel sluiit bij mij telkens helemaal of op de zelfde datum.Is die patch dan ook voor mijn probleem van toepassing??Kan ik daarna gewoon verder spelen waar ik geeindigd ben?Testen ze da spel eigenlijk ni voor dat ze da uitbrengen?? wel wel wel

Geplaatst
  • Auteur

ik heb gezien dat CL en eufa beker terug hun oude namen hebben gekregen onder de nieuwe patch .Maar als ik nu de datu updat neem zijn de bugs dan ook verdwenen ?

Geplaatst

Re: vraag over de nieuwe patch

ik heb gezien dat CL en eufa beker terug hun oude namen hebben gekregen onder de nieuwe patch .Maar als ik nu de datu updat neem zijn de bugs dan ook verdwenen ?
Bij de volgende MU date update wel ja. Er wordt namelijk gewoon verder gewerkt op deze database (voor zover ik weet).
Geplaatst

Jonge spelers werden niet echt beter, met de patch is dit aangepast maar werkt dit ook al in je save game of moet je hiervoor een nieuwe game starten?
Geplaatst

De data heeft niets te maken met de bugs, dus je kunt gewoon de patch installeren en data updates installeren
Geplaatst

Ik heb de patch gedownload en geinstalleerd, nieuwe game gestart, gek geneog al meteen weer erg veel blessures. Kijk ik voor de zekerheid naar Spelstatus en zie dat ik versie 7.0.0 heb, wat is er loos

Geplaatst

Re: Patch / toch echt geinstalleerd

dan heb je toch iets niet goed gedaan want na mijn installatie staat er wel 7.0.1

Geplaatst
  • Auteur

Bij de volgende MU date update wel ja. Er wordt namelijk gewoon verder gewerkt op deze database (voor zover ik weet).

ik heb een data update waar de namen in eufa en CL enz.als ik daar een nieuw spel mee begin staat er wel bij spelstatus 7.0.1 dus lijkt volgens mij alles inorde

Geplaatst

Jonge spelers werden niet echt beter, met de patch is dit aangepast maar werkt dit ook al in je save game of moet je hiervoor een nieuwe game starten?
Geplaatst

Zelfde probleem hier :O]:

Heb je n legale versie of gedownload???

Geplaatst

Ik denk hetzelfde als jou,want ik heb er geen last van!;)

Geplaatst

Hmm ,ik zal er verder ma niet op in gaan want dat mag hier op t forum niet ma voor elk probleem komt een oplossing :P

Geplaatst

Hmm ,ik zal er verder ma niet op in gaan want dat mag hier op t forum niet ma voor elk probleem komt een oplossing :P

Die oplossing ga jij zeker vinden,daar ben ik zeker van!Hehehe

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]