Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wie weet waar ik die kan dowloaden? PATCH 7.0.1
Omdat die waarschijnlijk net als mij FM opnieuw heeft geinstaleerd, dus ook de patches opnieuw moet instaleren...
  • Antwoorden 324
  • Weergaven 979
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Zover ik weet heb je na een nieuwe install alleen de laatste nieuwe patch nodig hoor...
Geplaatst
Ja maar het is beter om er eerst 7.01 op te zetten en dan 7.02
Geplaatst
Hoe komt het dat ik telkens een error krijg als ik patch 7.01 probeer te downloaden?
Geplaatst
Kan iemand mij een link van de 701 en 702 patch kunnen geven alleen niet van RS.
Ehm, daarvoor heb je 7.0.2 nodig ;)
Geplaatst
Kan iemand mij een link van de 701 en 702 patch kunnen geven alleen niet van RS.

En voor 7.0.2 heb je 7.0.1 helemaal niet nodig, dus ik snap je probleem niet..:cab:

Geplaatst

En voor 7.0.2 heb je 7.0.1 helemaal niet nodig, dus ik snap je probleem niet..:cab:

Inderdaad, heb nu alles eindelijk op mijn laptop. Moest alleen vandaag d epathes nog, en de MU update. Maar ik heb meteen patch 7.0.2 erop gezet, en het werkt fantastisch.

Geplaatst
Hoi, ik heb 7.02 gedownload maar nu vraag ik mij af of mijn oude spel (gestart voor de update) nu gebruik maakt van deze update. waarschijnlijk niet de tranfer veranderingen, maakt voor de rest? of moet ik een nieuw spel beginnen, dit is wel een domper dan, ben net gepromoveerd met Fc Emmen.

Heb ook FMGenieScout gedownload, heel leuk om te zien dan Sergio van Dijk (mijn topspits bij Emmen toch niet het supertalent is wat ik dacht.Het is natuurlijk cheaten maar je kan je zelf wel controleren of je zienswijze een beetje correct is.

Geplaatst

Ik bedoel niet dat je 7.0.1 voor 7.0.2 nodig hebt, maar dat je 7.0.2 voor de nieuwste dataupdate nodig hebt ;)

Geplaatst

Patches, vragen & hulp topic

Waar moet ik de nieuwe patch zetten ik heb hem gedownload maar ik weet echt niet waar ik hem moet zetten in het spel??

Geplaatst
Waar moet ik de nieuwe patch zetten ik heb hem gedownload maar ik weet echt niet waar ik hem moet zetten in het spel??
In Mijn documenten bij Sports Interactif en dan bij Football Manager en Db Veel succes ;)
Geplaatst
Dat deed ik maar toch staat hij er niet bij als ik een nieuw spel begin . Hij staat niet bij de mogelijke Db
Geplaatst
Een vraag: Heb je hem Illegaal?
Geplaatst
Hoe bedoel je Illegaal? Ik haalde hem van een site..
Geplaatst
Heb je FM Illegaal? ;)
Geplaatst
Nee in een winkel gekocht :)
Geplaatst
dus dan zou het wel moeten lukken niet?
Geplaatst
dus dan zou het wel moeten lukken niet?

Normaal wel. ;) Ik weet niet welke updat je hebt gedownload, maar misschien ben je Patch 7.02 nog nodig.

Geplaatst

Patches, vragen & hulp topic

Ik heb een tijdje terug fm gekocht, nooit iets geupdate ofzo.

Nu wil ik er een dataupdate overheen laten lopen, Maar welke patches moet ik eerst installeren over fm? En moet ik alle dataupdates van de transfermarkt installeren of alleen de laatste?

Geplaatst
welke patches moet ik eerst installeren over fm?
Gewoon al het nieuwste instaleren/downloaden. Dus patch 7.0.2 en de laatste Data Update, de rest is niet nodig.
Geplaatst
welke patches moet ik eerst installeren over fm?
Bij sommigen moet je beide patches installeren. Ikzelf heb daar gelukkig geen last van ;).
Geplaatst

Huidige patch

Ik heb patch 7.0.2 geinstalleerd. Als ik FM opstart staat er versie 7.0. Klopt dit?

Als ik de laatste dataupdate van de transfers gewoon in de map database zet ziet die deze ook niet.

Even voor de duidelijkheid, ik heb FM niet illigaal.

Geplaatst
Ik heb patch 7.0.2 geinstalleerd. Als ik FM opstart staat er versie 7.0.
Dan heb je de patch waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd, je kan proberen het nog een keer te doen...
Geplaatst
Ik heb patch 7.0.2 geinstalleerd. Als ik FM opstart staat er versie 7.0.
Hij doet het inmiddels, had fm even opnieuw geinstald:mrgy:
Geplaatst

Patch 7.0.2 verwijderen

Hoe kan ik patch 7.0.2 verwijderen? Ik heb namelijk het probleem dat nadat ik deze patch heb geinstalleerd ik niet meer kan winnen, echt niks werkt dan meer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]