Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 324
  • Weergaven 975
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Patch 700

Hey.. ik heb mijn database helemaal gewist, omdat die niet meer deugde. Maar nu kan ik mijn installatie cd nergens meer vinden en heb ik geen database meer.. nou is mijn vraag of iemand die database kan posten... of een oplossing biedt??!:cry: :cry:

bvd

Geplaatst
Hoe kan ik patch 7.0.2 verwijderen? Ik heb namelijk het probleem dat nadat ik deze patch heb geinstalleerd ik niet meer kan winnen, echt niks werkt dan meer.
je kan nu toch ook gewoon weer een nieuw spel starten met patch 7.00 of je bent gewoon nog niet goed genoeg:-D
Geplaatst
Hoe kan ik patch 7.0.2 verwijderen? Ik heb namelijk het probleem dat nadat ik deze patch heb geinstalleerd ik niet meer kan winnen, echt niks werkt dan meer.
je kan nu toch ook gewoon weer een nieuw spel starten met patch 7.00 of je bent gewoon nog niet goed genoeg:-D

Ik heb alles geprobeert wat mogelijk is, maar niks werkt. Het spelbeeld is ook altijd hetzelfde, welke tactiek ik ook gebruik. Ik kom steeds 1-0 voor maar in de laatste paar minuten word alles verspeeld. En dit is sinds patch 7.0.2.

Geplaatst

waarom download je 7.01 of 7.02 Niet?

Geplaatst

die heb ik gedownload.. maar dan doet ie het nog niet.

in de map: E:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db

staat bij mij gewoon helemaal niks meer.... en ik weet ook niet hoe ik een andere database moet laden

Geplaatst
die heb ik gedownload.. maar dan doet ie het nog niet.

in de map: E:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db

staat bij mij gewoon helemaal niks meer.... en ik weet ook niet hoe ik een andere database moet laden

Je kunt toch de MU Database downloaden?

Geplaatst

dat heb ik gedaan, maar die hele map van 700 is weg.. weet niet wat daar allemaal in stond? hier moeten toch ook die updates komen te staan..

Geplaatst

hulp nodig bij patches en updates

waar moet ik de patch van versie 7.02 neerzetten en ik heb ook een update gedownload MU_Data_Update_XIV.rar waar moet ik die neerzetten

Geplaatst

De versie 7.0.2 hoef je nergens neer te zetten die moet je installeren.

En de mu update, die moet je naar fm07/data/db neerzetten.

En dat staat trouwens in de topic zelf, ff lezen graag.

En niet zo maar een topic openen terwijl er hier genoeg van zijn en het er zelfs al staat.

Geplaatst

Update installeren

hallo,

Ik heb net (5 minuten geleden) fm 07 geinstalleerd op m'n pc. Nu wil ik graag met de nieuwste update werken (uiteraardxP). Maar een kameraad van mij zegt dat ik eerst een patch ofzo moet installeren, en nog wat handelingen moet uitvoeren?

Mijn vraag is nu: zou iemand mij van stap a tot stap z willen zeggen wat ik vanaf dit punt moet doen?

Bedankt!

Latido

Geplaatst

Stap 1, je moet idd eerst patch 7.0.2 downloaden en installeren, spreekt voor zich want als je m binnenhebt pak je m uit met winrar en je dubbelklikt erop en de patch installeerd zichzelf.

Stap 2, daarna download je de laatste mu update, in het betreffende topic staat vast en zeker uitgelegd hoe en waar te plaatsen.

Stap 3, start nieuwe game en kies de mu dataupdate en have fun ;)

Mocht je de game niet orgineel hebben gaat bovenstaand niet werken zonder dat je de juiste crck geinstalleerd hebt.. mocht dat zo zijn kunnen we je hier op t forum niet verder helpen.

Geplaatst

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar lijkt me van wel!

Als ik probeer de MU Data Update XV in een patch te krijgen(7.0.2) in mijn geval krijg ik bij NEC weer spelers als Niedzielan terug en geen Beukering e.d.

Moet ik hem dan opnieuw downloaden of moet je hem toch gewoon ernaartoe kunnen verslepen dat die wel werkt?

Geplaatst
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar lijkt me van wel!

Als ik probeer de MU Data Update XV in een patch te krijgen(7.0.2) in mijn geval krijg ik bij NEC weer spelers als Niedzielan terug en geen Beukering e.d.

Moet ik hem dan opnieuw downloaden of moet je hem toch gewoon ernaartoe kunnen verslepen dat die wel werkt?

Dit heb ik al best vaak gezegd, maar voor de schele kijkers (lezers wil ik het niet noemen) zal ik het nog een keer herhalen:

1. Je moet de patch 7.0.2 downloaden, als het goed is is dat dan een .rar of .zip bestand.

2. Je moet de .rar of .zip openen en de .exe file ''extracten'' in een map (maakt niet uit welke, zolang je die maar kan onthouden).

3. Je gaat naar de map waar je die .exe file hebt ge''extract'' en je klikt dubbel op dat bestand, dan update 'ie je spel.

4. Vervolgens download je de MU Data Update XV (als je dat nog niet gedaan hebt).

5. Je extract alles wat in die .rar of .zip file staat in C:/Documents & Settings/*jouw naam*/Sports Interactive/Football Manager 2007/db.

6. Je start FM op en klikt op nieuw spel en selecteer de MU Data Update XV-database.

En klaar is Kees.

http://i9.tinypic.com/4qdbypd.jpg

Moet ik hier de de data update xv2 in extracten?... of moet dat nog in zo'n map die je op de screen ziet?

Je moet de map van MU Data Update XV (2) in C:/Documents & Settings/*jouw naam*/Sports Interactive/Football Manager 2007/db zetten.

Geplaatst

Ik heb 07 nog, alleen had ik patch 7.02 gedownload, nu staat er als ik spel op start dat ik cd er in moet doen, alleen is op computer geinstalleerd zonder dat je cd voor nodig hebt.

Wie heeft raad?

Geplaatst

Als je hem illegaal hebt moet je eerst een crack of no-cd file downloaden en erover heen zetten voordat je fm kunt spelen

Geplaatst

Download

Hallo,

WIe kan mij nmog even helemaal uitleggen hoe je de alelrlaatste update van fm2007 dowload?

BEdankt

Geplaatst

Bedoel je de patch of de MU update?

Geplaatst
Hallo,

Wie kan mij nog even helemaal uitleggen hoe je de allerlaatste update van FM 2007 download?

Bedankt

1. Leer typen ;)

Als je de 7.0.2 patch bedoelt ga dan meteen naar 3.

2. Voor de MU data Update XV kijk je in het desbetreffende topic.

3. Download de 7.0.2 patch en installeer deze (dubbelklikken op het .exe bestand).

4. Nou kan je spelen met de MU Data Update XV!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]