Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Patch / toch echt geinstalleerd

Zat net ff op t sigames forum te kijken en daar spreken heel veel mensen over t `probleem` van het weergeven van 7.01 ipv 7.00 na het patchen... we zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem dus een oplossing zal niet lang uitblijven :cab:

Lees net dat bijv Magnus Hedman nu bij Chelsea zou moeten zitten, is dit niet t geval dan zit er iets niet goed volgens bronnen daar...

• Antwoorden 324
  • Weergaven 975
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: vraag over de nieuwe patch

ik heb gezien dat CL en eufa beker terug hun oude namen hebben gekregen onder de nieuwe patch .Maar als ik nu de datu updat neem zijn de bugs dan ook verdwenen ?
Het meest aannemelijke is dat je hiervoor een nieuwe game moet starten, dit was in het verleden namelijk altijd the case.
Geplaatst

Zat net ff op t sigames forum te kijken en daar spreken heel veel mensen over t `probleem` van het weergeven van 7.01 ipv 7.00 na het patchen... we zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem dus een oplossing zal niet lang uitblijven :cab:

Lees net dat bijv Magnus Hedman nu bij Chelsea zou moeten zitten, is dit niet t geval dan zit er iets niet goed volgens bronnen daar...

~

Bronnen waar?

Geplaatst

Op het SI Games forum.

Geplaatst

~

Bronnen waar?

sigames forum

lol wesley91 was me voor...

Geplaatst

Dus als het gelukt is moet hedman bij chelsea zitten?

Geplaatst

Dat roepen ze iig op t sigames forum, of t ook zo is geen idee... hier iig niet

Geplaatst

Dat roepen ze iig op t sigames forum, of t ook zo is geen idee... hier iig niet

Ik zal het hier eens checken!

Geplaatst

Ja hedman zit bij mij bij chelsea.Wat me wel opvalt is,ik had eerst de namen goed staan van de3 uefa cup enz,na de patch staat er weer eurocup enz.Weet iemand hoe ik dat weer goed krijg????

Geplaatst

Het meest aannemelijke is dat je hiervoor een nieuwe game moet starten, dit was in het verleden namelijk altijd the case.
maar hij is toch save game compatible wat zou betekenen dat de bugs ook uit je save game gehaald zijn, maar dat je alleen directe veranderingen in de database niet van effect zijn zoals nieuw ingevoegte spelers dat lijkt mij tenminste
Geplaatst

Ja dat is bij mij ook en er staat weer bij Engeland Premier division en bij nederlandse Jupiler League staat weer eerste divisie enz...

Geplaatst

Volgens mij moet je dan de inc. map opnieuw verwijderen.

Geplaatst

Bij mij is de patch in ieder geval goed gelukt...

Hedman idd bij Chelsea !!

Die namen zijn door de patch idd terug gewijzigd dus je zal opnieuw die echte namen moeten downloaden en installeren !!

Geplaatst

Bij mij is de patch in ieder geval goed gelukt...

Hedman idd bij Chelsea !!

Die namen zijn door de patch idd terug gewijzigd dus je zal opnieuw die echte namen moeten downloaden en installeren !!

Heb je een tip,waar ik die kan dl?Of iemand anders misschien?

Geplaatst

De MU data update komt nog uit, die zal niet heel lang op zich laten wachten

Geplaatst

De MU data update komt nog uit, die zal niet heel lang op zich laten wachten

Aha,en daar komen de goede competitie namen in,neem ik aan!?Dan laar maar snel komen.

Geplaatst

goodfella, aan je reactie merk ik dat je een illegale versie hebt. aangezien er nog geen crack voor die verise uit is en je hem wel op kan starten (anders kan je niet zien dat er 7.0 staat) betekent het dat je de crack voor versie 7.0.0 er overheen gegooid hebt, en dat zal niet werken. Meer zeg ik er niet over bij nader inzien.

hier had je trouwens ook zelf wel op kunnen komen.

Geplaatst

Ja hedman zit bij mij bij chelsea.Wat me wel opvalt is,ik had eerst de namen goed staan van de3 uefa cup enz,na de patch staat er weer eurocup enz.Weet iemand hoe ik dat weer goed krijg????

Als ik Hedman zoek, vind ik hem niet. betekend dit dat de patch nie gelukt is?

Geplaatst

goodfella, aan je reactie merk ik dat je een illegale versie hebt. aangezien er nog geen crack voor die verise uit is en je hem wel op kan starten (anders kan je niet zien dat er 7.0 staat) betekent het dat je de crack voor versie 7.0.0 er overheen gegooid hebt, en dat zal niet werken. Meer zeg ik er niet over bij nader inzien.

Burn :-D volgens mij zijn ze gewoon te dom/kortzichtig om eens rond te zoeken, maar soit, ik zwijg erover, voor ik een ban krijg :-)

Geplaatst

Als ik Hedman zoek, vind ik hem niet. betekend dit dat de patch nie gelukt is?

Betekend iig, dat er geen data is veranderd, daar voor zul je sowieso een nieuwe game moeten starten

Geplaatst

Burn :-D volgens mij zijn ze gewoon te dom/kortzichtig om eens rond te zoeken, maar soit, ik zwijg erover, voor ik een ban krijg :-)

Zwijgen lijkt me in jouw geval idd de beste oplossing!!!

En @ tha_reaper, probleem is btw al opgelost dus we kunnen weer vrolijk verder gamen ;)

Geplaatst

Iemand al spelers gekocht of verkocht sinds de nieuwe patch? Las namelijk net elders dat je t dubbele moet betalen of ontvangt dan wat de afgesproken transferprijs zou zijn sinds de nieuwe patch :O]:

Geplaatst

Bij de volgende MU date update wel ja. Er wordt namelijk gewoon verder gewerkt op deze database (voor zover ik weet).

welke data update is dat dan?

ik heb een data update waar de namen in eufa en CL enz.als ik daar een nieuw spel mee begin staat er wel bij spelstatus 7.0.1 dus lijkt volgens mij alles inorde

Geplaatst

Bij de volgende MU date update wel ja. Er wordt namelijk gewoon verder gewerkt op deze database (voor zover ik weet).
de MU data update, die er nog niet is, en nee ik weet niet wanneer die komt, dat weet zelfs de maker nog niet, zal er hopelijk voor 1 januari zijn, en anders wordt het waarschijnlijk na 1 februari :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]