Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hello heren,

Ik wou voor mijn vraag niet een nieuwe Topic openen maar hoop dat jullie mij kunnen beantwoorden omdat om het zelfde onderwerp gaat. Ik heb ook net patch 7.0.2 geïnstalleerd maar ik wil kijken of die egt geïnstalleerd is? Als ik bijv. naar instellingen ga dan staat er boven Football Manager 2007 en eronder 7.0 dus ik kan niet zien of het nu wel 7.0.2 is of iets anders.

Weet iemand hoe ik kan bekijken welke versie ik nu wel heb precies?

Ik denk dat hij niet goed is geinstalleerd, bij versie 7.0.1 staat er wel bij dat het die versie. Nu heb ik zelf 02 nog niet dus durf ik niet te zeggen hoe het dan is...

ik heb gister de nieuwe patch gedownload.

maar nu zijn de ned elftal spelers weer grijs dus niet de echte hoe kan ik dat verhelpen.

aub laat het weten want dit is erg irri:wall:

http://fm.manutd.nl/content/view/404/122/
  • Antwoorden 324
  • Weergaven 979
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Update 7.0.2

Vraag, in de changelist staat:

dat nu nederlandse clubs altijd reserve comp,en jeugd comp spelen, als je een ander land selecteert en daar bijv begint,

Ik wou graag in engeland beginnen en dan NAC zin nederland zijn, probleem is dan dat hij nog steeds niet die comp heeft, terwijl er duidelijk staat dat het veranderd is, want ik heb een hekel aan als je bijv de helft al mist, of gelijk de 1e dag moet voetballen heb het liefst iets meer tijd, dat kon vroeger altijd en was handig,

iemand een oplossing, waarom die het niet doet bijv?

B.V.D

Kevanovic

Geplaatst

Dus je laadt Engeland en Nederland neem ik aan? Om zo meer tijd te hebben om met Nac je voorbereiding in te duiken

Maar als je dit doet, spelen je reserves geen competitie?

Ik weet wel, en dat was met 7.0.1 al, dat je voor het begin van elk seizoen een uitnodiging krijgt of je je jeugdteams ook in competitieverband wil laten spelen

Er staan geen fixtures, en bovenin staat ook niet Nac reserves (positie) in reservecompetitie?

Screen anders die shizzle eens...

Geplaatst

Misschien komt het , omdat je Engeland al startland hebt en niet Nederland. Heb je die variant al geprobeerd? Dan maar jammer, dat je wat sneller moet spelen ;)

Dan heb je wel de kans dat het goed zit...

Geplaatst

Ja, als je nederland selecteert dan is het goed, maar heb zo hekel aan die wedstrijden op de zelfde dag, zowie-zo heb je inkomten nodig en die haal je niet tegen Meppen uit, vandaar..

Geplaatst

waarschijnlijk Begint Engeland? te vroeg, en word daarna pas geloot, welke wedstrijd volgorde je speeld in Nederland? Ik weet niet tot welke datum je bent gaan spelen?

Geplaatst

Probeer eens een andere competitie te selecteren die tussen Engeland en Nederland begint :)

Geplaatst

Zal het eens proberen of er geloot word, bedankt voor de tip,

Ik vind het altijd handiger wat meer tijd, zowiezo- sta ik met nac aan het begin 675 K in de min dus vandaar, even een paar oefenwedstrijden, en 4 spelers eruit kletteren! :)

Geplaatst

Waarom cheater?

ik begin gewoon eerder als normaal, zodat ik me iegen voorbereiding kan kiezen en misschien iets meer tijd voor aankopen, NIET ELKE TRAINER BEGINT 21/22 Juli, Sommige al eerder,net zo als mij dus hou je commentaar voor ja aub..

Geplaatst

Idd :P maar als je nog eerder begint kan je toch meer oefenwedstrijden spelen ?:D

Geplaatst

Jawel,

NAC heb je 650 K in het begin in de -

Bijv als je 2 weken eerder begint kan je meer oefenwedstrijden spelen, spelers zijn fitter, je kan eventueel nog testen, met spelers, daarbij langer de tijd voor aankopen en verkopen, je hebt gewoon 2 weken extra, is niks cheaten aan, in het echt zou ik liever halverwege het seizoen er voor willen weten dat ik daar begin in julie dan zou ik vanaf dan al kunnen gaan zoeken naar versterkingen etc spelers halen, zonder dat je bij een club komt en 2 koekenbakkers lopen, die jij helemaal niet wou maar wel geld gekost hebben ;)

Geplaatst

De officiële patches, vragen & hulp topic

Heey,

Weet iemand een site waarop je de Patch 7.0.2 kan downloaden??

ik heb al meerdere site's gezien, maar ze doen het allemaal niet.

B.v.d

Geplaatst

gewoon op de link die op dit forum staat. En anders zoek een op google naar de officiele SI site. Daar is hij ook echt wel te vinden.

Geplaatst

Hmm.. op deze site doet ie het niet.

Geplaatst

De officiële patches, vragen & hulp topic

kan iemand mij een link geven naar patch 7.0.2 want ik wil die downloaden, maar ik kan hem niet vinden

Geplaatst

Nee volgens mij niet, het is volgens mij dezelfde of je moet ff bij die changelist kijken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]