Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 324
  • Weergaven 979
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als ik een patch erop zet is ie nog steeds 7.0 (Check ik bij Nieuwe game bovenaan) Hoe kan dit?

Heb ik ook..

Geplaatst

Heb 7.0 heb daarna eerst 7.2 geprobeerd en toen deed ie het niet, dacht ik als ik eerst 7.1 eropzet en dan 7.2 misschien is dat beter maar heb nog steeds de orginele

Geplaatst

Je kunt ook geen patches installeren als je een illegale versie hebt, alleen als je ook weer een nieuwe crack hebt. Maar daar kunnen we je niet mee helpen.

Geplaatst
Hoe maak je een patch actief?
Je download gewoon de patch, het maakt niet uit waar je hem neerzet, je opend gewoon het gedownloade bestandje en hij installeert hem automatisch over fm heen.
Geplaatst
Hoe maak je een patch actief?
Juist

Als je hem geinstalleerd hebt, is hij actief vanaf dat moment.

Geplaatst

Patches, vragen & hulp topic

!!Ik heb de versie legaal!!

Ik ben dus de patch aan het installeren en update hem maar op het einde komt er te staan:

fmerror.jpg

Geplaatst

Had ik eerst ook, ik heb toen patch 7.00 en 7.01 verwijderd en toen deed die het bij mij!

Geplaatst

Kwam bij mij toen FM nog opstond... nadien ging het perfect.

Ik zou fm is herinstalleren (je saved games ben je toch niet kwijt dann)

Geplaatst

Ik heb even systeemherstel gedaan en nu werkt het wel,bedankt allemaal voor de reacties :)

Geplaatst

Patches, vragen & hulp topic

Ey mensen. Kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van!. ik heb al 100keer football manager opnieuw geinstaleerd, patch 7.0.2 gedownload. de mu update ofzoiets in die map uitgepakt. En als ik nieuw spel open heeft die nog niks gedaan:S en normaal kan je in het begin een database instellen maar dat kan ik niet:S.. als ik bv patch 7.0.,1 weer wil downloaden geeft die aan dat ik een nieuwere versie in mijn spel heb. Dus dat zit wel weer goed maar waarom heb ik niet de veranderingen dat bv lucius gewoon bij feyenoord zit? Ik heb het geprobeerd met alleen patch 7.0.2 en daarna nog eens dat ik de update erin zet. wat doe ik fout? word er echt knetter van:D help me:P pleasse:D

Groeten The Fly

Geplaatst
Ey mensen. Kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van!. ik heb al 100keer football manager opnieuw geinstaleerd, patch 7.0.2 gedownload. de mu update ofzoiets in die map uitgepakt. En als ik nieuw spel open heeft die nog niks gedaan

Je moet je gedownloade updates plaatsen in H:\Documents and Settings\\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

Het .rar bestandje van de update uitpakken naar die map en dan moet het lukken

Geplaatst
Ey mensen. Kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van!. ik heb al 100keer football manager opnieuw geinstaleerd, patch 7.0.2 gedownload. de mu update ofzoiets in die map uitgepakt. En als ik nieuw spel open heeft die nog niks gedaan
Je topic hoort volgens mij in de helpdesk.

Als je de patches in de map DB plaatst moet hij het gewoon doen, kun je anders even een screentje laten zien wat je precies krijgt als je een spel wilt starten.;)

Geplaatst
Je topic hoort volgens mij in de helpdesk.

Als je de patches in de map DB plaatst moet hij het gewoon doen, kun je anders even een screentje laten zien wat je precies krijgt als je een spel wilt starten.;)

Dat is het juist. Ik krijg helemaal geen foutmelding of iets dergelijks. Ik zet het in de mapje DB en als ik dan spel open is er niks geupdate:S

Geplaatst
Naar helpdesk verplaatst.

1. Download het bestand en unrar/unzip het

2. Unrar/unzip de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db De map die je dan krijgt moet met letterlijk de naam MU Data Update X krijgen/behouden (= de naam van het .xml bestand in deze map) Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Als alles juist is kan je hier de database selecteren, moet je wel doen anders sta je nog op de verkeerde ipv. de MU databese.

cc.jpg

Geplaatst
Naar helpdesk verplaatst.

1. Download het bestand en unrar/unzip het

2. Unrar/unzip de download in: C:\Documents and Settings\*Username*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db De map die je dan krijgt moet met letterlijk de naam MU Data Update X krijgen/behouden (= de naam van het .xml bestand in deze map) Onder deze map moet dadelijk edt, lnc, .dat, ... zitten (dus geen tussenmap) Doe dit exact zo, anders werkt het niet.

3. Als alles juist is kan je hier de database selecteren, moet je wel doen anders sta je nog op de verkeerde ipv. de MU databese.

cc.jpg

Ey ik heb geprobeerd maar nog niks. Heb wel eens zelf wat gedaan met de database editor en toen kon ik wel kiezen. Maar nu niet meer als ik gewoon de update doe. wil je me niet toevoegen op msn als je dat hebt. mijne is TheFly@live.nl dan kan ik fototje maken en je doorsturen hoe ik het heb staan in mijn mapje. Groetjes

Geplaatst
Kun je nog ff posten wat de oplossing nu uiteindelijk is geworden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]