Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ey mensen. Kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van!. ik heb al 100keer football manager opnieuw geinstaleerd, patch 7.0.2 gedownload. de mu update ofzoiets in die map uitgepakt. En als ik nieuw spel open heeft die nog niks gedaan
1) FM Installeren

2) Patches erover heen (701/702)

3) MU Update installeren zoals hierboven door RedRabbit aangegeven

Als je het zo doet krijg je geen problemen. Voor diegenen die het spel illegaal hebben moet er nog een crack overheen.

• Antwoorden 324
  • Weergaven 979
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als je het zo doet krijg je geen problemen. Voor diegenen die het spel illegaal hebben moet er nog een crack overheen.
Heb ik, maar ik kan het nog steeds niet selecteren, hij start automatisch met de standaard database.:wall:
Geplaatst
Ey mensen. Kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van!. ik heb al 100keer football manager opnieuw geinstaleerd, patch 7.0.2 gedownload. de mu update ofzoiets in die map uitgepakt. En als ik nieuw spel open heeft die nog niks gedaan
Legaal of illegaal?
Geplaatst

Patches, vragen & hulp topic

ok, ik heb de patch 7.0.2 geinstalleerd, in het spel geeft hij nog steeds aan dat het 7.0 is?

en iedereen heeft het erover dat je db's kan selecteren, ik heb die mu update maar ik kan geen update selecteren?

Geplaatst
ok, ik heb de patch 7.0.2 geinstalleerd, in het spel geeft hij nog steeds aan dat het 7.0 is?
ik denk dat je eerst even een database moet maken, gewoon met de editor die bij het spel zit. C:/program fils/sportsinteractive/footbalmanager2007

en dan staat er wel fm data editor. daar klik je op en dan kan je alles wijzigen enzo bijv Ronaldinho bij Zwolle ofzo . Succes greetz kevin

Geplaatst

Heb je het spel in de winkel gekocht want op illegale spellen doen de update's het niet.

Geplaatst

Ey mensen ik had laatst ook een topic geopend dat mijn patches en updates het niet doen. Nu ben ik er achter dat ik wel de patches goed krijg geinstaleerd maar de updates lukt me niet. Als ik het bestandje heb gedownload pak ik hem uit in de station: c/programfiles/sportinteractive/footballmanager/data/db daar pak ik hem uit dan zou die het toch moeten doen heb ik hier gelezen? nou bij mij niet. eN NU heb ik ook geprobeerd om het mapje in de mapje van patch 7.0.2 te zetten en dan doet die het niet en ik heb de inhoud van de update mapje vervangen in die van mijn patch 7.0.2 en nog doet die het niet. wat moet ik doen of doe ik fout? groetjes The Fly

Geplaatst
heb je het spel legaal ?

Dat maakt niet uit want ik heb in vorige topics gelezen dat ene dat ook dacht maar toen zei iemand die een ilegale versie heeft dat die het bij hem gewoon deed dus dat kan het niet zijn:O? help please word er gek van :S:D

Geplaatst

ja, dat is meschien dan wel zo, maar als je het spel illegaal hebt, kunnen we jou niet verder helpen met je problemen...

Geplaatst
ja, dat is meschien dan wel zo, maar als je het spel illegaal hebt, kunnen we jou niet verder helpen met je problemen...

Ik zeg toch dat ik niet de illegale heb. Ik heb alle delen en wil ze altijd origineel want dat is het enige spel wat ik speel maar wat ik daarmee wilde zeggen is dat het niet uitmaakte of het illegaalof niet was want zelfs bbij de illegale versie doet die het.. please help me:D

Geplaatst

Ik weet er niet veel van, maar ik vind dat jullie hem wel verder moeten helpen, maar aan de andere kant weten we niet of hij de waarheid spreekt dus laat anders Sengo, Gerieb of KoosMoerenhout beslissen.

Geplaatst

Vraag maar aan gerieb, want die heeft toch al in dit topic wat geschreven.

Geplaatst
Vraag maar aan gerieb, want die heeft toch al in dit topic wat geschreven.

Het is me al gelukt:) .. ben er door wat oudere forums hier te lezen erachter gekomen. eindelijk is alles goed en kan ik eindelijk fatsoendelijk spelen:D.. is toch fijner.. Nu ga ik wel nog ef paar transfers in de editor bijwerken zoals bakircougloeu of zo iets bij ajax... want voordat de zomer update uitkomt duurt nog wel ef denk ik he> grtjs

Geplaatst
Ik weet er niet veel van, maar ik vind dat jullie hem wel verder moeten helpen, maar aan de andere kant weten we niet of hij de waarheid spreekt dus laat anders Sengo, Gerieb of KoosMoerenhout beslissen.

Als hij zegt dat hij de legale versie heeft dan moet je hem maar op zijn woord geloven, en ook al heeft hij dan de illegale versie, dan kom je toch niet in de problemen...

Gelukkig is het je al gelukt! Succes met FM :p

Geplaatst

Hoe kan ik een patch uitinstalleren??. Heb de tweede patch geinstalleerd. 7.0.2. Heb nooit de eerste patch geinstalleerd ervoor. Denk dat dit het probleem is, die ik heb met de data-editor. Want die werkt niet meer nadat ik de patch had geinstalleerd. Zal graag de patch uitinstalleren. Dan werk de data-editor weer hopelijk;sm; . Als dat niet het probleem is van mijn data-editor. Dan ben ik benieuwd waarom ie niet meer werkt;sm; . Ook zal ik graag willen weten hoe je een patch uitinstalleerd;sm; .

Sorry dat men eerste 2 toppic vragen zijn;sm; . Maar meer vragen heb ik ook niet meer;sm; Zal iederval een aantal bestandjes aanmaken voor deze geweldige forum;sm; (profile foto bestanden, en achtergronden);sm;

Alvast erg bedankt om dit te lezen en te beantwoorden;sm;

Wens iederval een goede dag toe;sm;

Geplaatst

Tot de ene laatse stap ging het goed;sm; Snap alleen stap 11 niet;sm; . installeer de patch naar keuze;sm; Bedoelen ze, dat je gewoon weer een patch kan instaleren? Zo ja. Dan heb ik het toch, met succes gedaan;sm;

En zeker bedankt!:thumb: ;sm; . Dan zijn al men vragen opgelost!:thumb: ;sm; .

Wens iedereen een goede dag toe;sm;

Geplaatst

het spijt me. Maar die stappen werken niet. Had het op 7.0.0 gezet.En precies gedaan wat de stappen zijden. Maar de data-editor werkt nog steeds niet. En geef nog steeds 7.0.2 aan. Waarschijnlijk is er geen andere keus, dan het hele spel uitteinstalleren:( ;sm; ;sm; .

Geplaatst

Patch 7.0.2

Okeej dan :clap: iik heb patch 7.0.2

:wall: wil ik het spel opstarten nadat ik goed ! ik herhaal goed geinstalleerd heb, dan doe ik nieuw spel en heb ik nog database 7.0

- Wat gaat er mis?

:checkit: nou simpel ik kan de database niet kiezen die ik graag wil, je weet wel zo'n pop-up geval, net voordat je een nieuw spel aanmaakt

Weet ik iemand hoe ik dat kan verhelpen? zodat ik die pop-up dus wel zie ?

Geplaatst
nou simpel ik kan de database niet kiezen die ik graag wil, je weet wel zo'n pop-up geval, net voordat je een nieuw spel aanmaakt

Weet ik iemand hoe ik dat kan verhelpen? zodat ik die pop-up dus wel zie ?

Graag wat meer info:

Legaal?

Heb je 7.0.1?

Geplaatst
Graag wat meer info:

Legaal?

Heb je 7.0.1?

Duh ik heb legaal,

Neej ik had 7.0.1 nog niet geinstalleerd, was dat nodig dan ?

Indien nog meer info nodig fv zegge xD

Geplaatst
Duh ik heb legaal,

Neej ik had 7.0.1 nog niet geinstalleerd, was dat nodig dan ?

Indien nog meer info nodig fv zegge xD

heb hem net weer opnieuw geinstalleerd, omdat ik weer wou game in vakantie :oops:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]