Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ga voor het eerst een poging wagen in een challenge.

Ik kijk al geruime tijd mee op het forum en maak al een behoorlijk tijdje gebruik van de uitstekende update.

CM/FM speel ik vanaf de versie 95/96, wat in zou kunnen houden dat ik redelijk wat speluren ervaring heb. Of die uren mij bij deze challenge van pas komen, zal ik zo snel mogelijk laten weten via de screenshots.

Ik zal pogen iedere 9 of 10 wedstrijden een shot van de ranglijst te plaatsen en uiteraard de resultaten uit de bekercompetities weer te geven.

Commentaar, opmerkingen en suggesties zijn voor een nieuweling als ikzelf altijd welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga voor het eerst een poging wagen in een challenge.

Ik kijk al geruime tijd mee op het forum en maak al een behoorlijk tijdje gebruik van de uitstekende update.

CM/FM speel ik vanaf de versie 95/96, wat in zou kunnen houden dat ik redelijk wat speluren ervaring heb. Of die uren mij bij deze challenge van pas komen, zal ik zo snel mogelijk laten weten via de screenshots.

Ik zal pogen iedere 9 of 10 wedstrijden een shot van de ranglijst te plaatsen en uiteraard de resultaten uit de bekercompetities weer te geven.

Commentaar, opmerkingen en suggesties zijn voor een nieuweling als ikzelf altijd welkom!

Geplaatst

Allereerst welkom op 't forum, je zult wel snel moeten spelen want de deadline ligt al op 31 augustus.

Geplaatst
  • Auteur

Intertoto

De 3e ronde Intertoto verliep vrij gemakkelijk voor mij.

Caracciolo stal de show met 4 goals in 2 wedstrijden tegen Fredrikstad, waardoor er uiteindelijk met een totaaluitslag van 5-0 werd gewonnen.

intertotoqm5.jpg

intertoto2iq2.jpg

Met het oog op de aankomende voorrondes van de beker, hoop ik snel wat versterkingen aan te trekken, omdat vooral verdedigend nogal wat dingen misgingen. Door uitstekend keeperswerk, leverde dit nog geen tegengoals op.

Geplaatst
  • Auteur

cupsme4.jpg

De volgende wedstrijden verliepen enigszins moeizaam. Uit kreeg ik 3 tegengoals te verwerken van Herzliya, gelukkig kon dit thuis worden rechtgezet door een 3-0 zege te boeken.

Fiorentina werd pas in de 120e minuut getrakteerd op een tegengoal, waardoor de eerste ronde van het bekertoernooi werd behaald.

Geplaatst
  • Auteur

De transferperiode is redelijk goed verlopen. Ik heb 2 versterkingen voor de linkerkant (Drenthe en Nilsson) een talentvolle keeper (Schmeichel) en 2 tijdelijke krachten (Giovanni dos Santos en Jan Vertonghen) aan kunnen trekken.

Geplaatst
  • Auteur

Na 29 wedstrijden ben ik met AC Milan in een gevecht om de 4e en dus laatste CL-plaats verwikkeld.

De winterstop leverde voor mij twee nieuwe aankopen op. Gezien de vele blessures op de rechtsbackpositie heb ik mij genoodzaakt gezien een nieuwe rechtsback te halen. Kew Jaliens was bij AZ op de bank beland, hierdoor kon ik hem voor relatief weinig overnemen.

Ook Steve Sidwell van Chelsea was op het tweede plan geraakt bij zijn club, voor een luttele 2,8 miljoen euro kon ik hem overnemen. Hij blijkt een echte knokker te zijn op mijn middenveld, verovert veel ballen en heeft het inmiddels geschopt tot 2 interlands voor Engeland.

na29rt3.jpg

De Cups verlopen goed, de finale van de nationale beker is bereikt, hierin zal gespeeld moeten worden tegen AS Roma. Geen gemakkelijke tegenstander, maar in de competitie werden ze tot nu toe al een keer door ons verslagen.

In de UEFA-cup bereikten we de kwartfinales door Ajax uit te schakelen over 2 wedstrijden. Uit werd nog met 3-2 verloren, maar door een 3-1 overwinning thuis, konden we ons opmaken voor de wedstrijden tegen Lens, een oude bekende uit de groepsfase.

cupsgo0.jpg

De geruchten over een overname nemen opnieuw toe. Een eerste poging is mislukt, maar er wordt nu gesproken over een nieuw bod op de club. Gezien de transferbedragen die ik bij andere spelers voorbij zie komen, hoop ik dat deze pogingen wel succes zullen hebben.

Geplaatst

Je doet het erg goed. je haalt in seizoen erg veel punten doordat je en in de uefacup en in de nationale beker ver bent gekomen.. Klasse :)

Geplaatst
  • Auteur

Het eerste seizoen zit erop. De competitie eindigde na een flinke strijd met AC Milan in een 4e plaats op de ranglijst en daarmee dus Champions League voetbal.

na29nh6.jpg

De bekercompetitie leverde de eerste prijs voor mij op, door een rode kaart en op uitdoelpunten werd de finale gewonnen van AS Roma. Een flinke dosis geluk kan nooit kwaad natuurlijk ;)

cupstp7.jpg

En de UEFA Cup leverde een finaleplaats op tegen Bayern München. In een harde wedstrijd met veel gele kaarten verloor ik uiteindelijk op penalties...

Jammer, maar toch een goede prestatie.

uefawj4.jpg

Alles bij elkaar een heel aardig eerste seizoen in mijn eerste challenge. In het volgende seizoen hoop ik een stapje omhoog te kunnen maken en serieus mee te doen om de titel.

Geplaatst
  • Auteur

Serie A: 4e plaats = 75pnt + 32,5 (50% van 65) = 107,5 pnt

Italiaanse Beker: Winnaar = 75 pnt

UEFA Cup: Finaleplaats = 60 pnt

Totaal aantal punten seizoen 1: 242,5

Eventuele correcties in de puntentelling zijn natuurlijk welkom.

Geplaatst
  • Auteur

Resultaten seizoen 2: Op alle fronten onstond een ongekende rivaliteit met Inter Milan.

Met heel veel geluk de competitie (op doelsaldo) en de beker (op penalties) gewonnen. De Italiaanse Supercup werd verloren van Inter. Helaas ook gestrand in de kwartfinale van de CL tegen... jawel, Inter.

itsupercupbf1.jpg

Een voorbode voor de rest van het seizoen: lastige wedstrijden spelen tegen Inter.

compwq1.jpg

In de laatste 6 competitierondes 8 punten ingeleverd, maar nog wel kampioen...

clil2.jpg

Uitgeschakeld door Inter op penalties... de eerste en laatste penalty werd gemist.

natbekersr6.jpg

En ook de bekerfinale werd een duel tussen Sampdoria en Inter. De 2 uitdoelpunten (waarvan 1 in de 115e minuut) zorgden voor bekerwinst!

Al met al een zeer geslaagd 2e seizoen, in het 3e seizoen hoop ik opnieuw te strijden om de titel en verder te komen in de CL.

Geplaatst
  • Auteur

Serie A: 1e plaats = 90pnt + 39,5 (50% van 79) = 129,5 pnt

Italiaanse Supercup: Runner-up = 0 pnt

CL: Kwartfinaleplaats = 50 pnt

Totaal aantal punten seizoen 2: 254,5 pnt

Eventuele correcties in de puntentelling zijn ook hier welkom.

Geplaatst

Mooie prestaties.. Je gaat met gemak over de 750/800 punten heen als je zo door gaat.

Geplaatst
  • Auteur

Resultaten 3e seizoen:

itsupercupaw3.jpg

Met het nodige geluk (een voorbode voor de rest van het seizoen?) werd de Italiaanse Supercup binnengesleept, na een 2-0voorsprong en een verschrikkelijk slechte tweede helft bracht de 3-2 in de extra tijd alsnog de zege.

compgs3.jpg

De competitie leek hetzelfde te lopen als vorig seizoen, na 32 wedstrijden stond ik 9 punten boven Inter, maar vervolgens werd 4x gelijkgespeeld. Gelukkig liet Inter nog meer punten liggen, waardoor het 2e kampioenschap een feit werd.

natbekerkb4.jpg

Ook in de bekerfinale een flinke dosis geluk, na een 3-0 zege in de thuiswedstrijd, kwamen we in de uitwedstrijd 0-3 achter, we leken de zege alsnog uit handen te geven. In de 111e minuut leverde een goal van topscorer Bonazzoli de 3e bekerwinst op rij op.

cltz8.jpg

De absolute klapper van het seizoen! Een wedstrijd met alles erop en eraan: 8 goals, een rode kaart, een afgekeurde goal voor beide teams en twee goals in de extra tijd leverden de mooiste prijs van 3 seizoenen op: de Champions League!

Geplaatst
  • Auteur

Totaal aan punten:

Serie A: 4e plaats = 75pnt + 32,5 (50% van 65) = 107,5 pnt

UEFA Cup: Finaleplaats = 60 pnt

Totaal aantal punten seizoen 1: 242,5

Serie A: 1e plaats = 90pnt + 39,5 (50% van 79) = 129,5 pnt

Italiaanse Supercup: Runner-up = 0 pnt

CL: Kwartfinaleplaats = 50 pnt

Totaal aantal punten seizoen 2: 254,5 pnt

Serie A: 1e plaats = 90pnt + 40,5 (50% van 81) = 130,5 pnt

Italiaanse Supercup: Winnaar = 10 pnt

CL: Winnaar = 100 pnt

Totaal aantal punten seizoen 3: 315,5pnt

Totaal aantal punten over 3 seizoenen: 812,5pnt

Correcties zijn, zoals eerder al vermeld, helemaal welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Over 3 seizoenen gezien een uitstekende prestatie.

Uiteindelijk vond ik deze challenge vrij gemakkelijk: er kwam zeer veel geld vrij tijdens de seizoenen, waardoor ik eigenlijk al mijn gewenste aankopen kon doen.

Door spelers te kopen die ik vaker had gebruikt (Drenthe, Dessena, Mendes da Silva, C. Pizarro) en gebruik te maken van buitenkansjes (Sidwell, D. Pizarro) heb ik in de eerste 2 seizoenen goed kunnen presteren. Het derde seizoen heb ik door het aantrekken van o.a. Saviola en Fabio Aurelio de laatste stap kunnen maken.

Uiteindelijk was geluk ook een hele belangrijke factor: in het laatste seizoen zorgden 4 goals in de extra tijd voor 3 prijzen.

Ik ben erg tevreden over de resultaten, maar hoop dat de volgende challenge meer een uitdaging is. De Italiaanse competitie speel ik vaak en ligt mij goed, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de volgende challenge!

Geplaatst

Lion85Heart zou je de game niet in het downloadsboard kunnen zetten?? Ik zou er graag een keer mee willen spelen!! Dus al je het wil zou je dat dan kunnen doen???? Alvast Bedankt

Geplaatst
  • Auteur

Kort na het winnen van de CL heb ik een aanbod van 'mijn grote liefde' Feyenoord geaccepteerd.

Zij werden het seizoen ervoor 13e, dus voor mij genoeg reden om te kijken of ik ze uit het slop kan halen.

Maar ik zal ff voor je kijken of ik een savegame heb waar ik nog daadwerkelijk manager van Sampdoria ben. (Daarna zal k ff uit moeten vogelen hoe k dat ding upload, maar dat kan k vast wel ergens op t forum terugvinden).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]