Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HELP!!! Kan champions league niet vervolgen..

Aanbevolen reacties

Geplaatst

HELP...

ik zit nu aan het einde van de transferperiode in januari, en nu moet ik mijn vervangingen voor de champions league opgeven. Nu is het geval dat je 4 spelers in je selectie moet hebben die zijn getraind door je eigen club, en 8 spelers die zijn getraind in het land waar je uitkomt.

Op het begin van het seizoen voldeed ik niet aan deze eisen, toen had ik 4 spelers van mijn eigen club en 5 die in nl waren getraind.

Nu heb ik 1 van die spelers verkocht, en is de verhouding dus 4/3 en nu begint hij wel te zeuren dat ik perse 8 spelers moet hebben die zijn getraind in nederland....

mijn enige oplossing lijkt om jeugdspelers naar het 1e te halen, maar dan moet ik voltallige 1e-elftal spelers wegdoen....

weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik vind het namelijk nogal vreemd dat ik op het begin van dit voetbaljaar geen problemen had terwijl ik ook niet voldeed aan die eisen...

Geplaatst
  • Auteur

HELP...

ik zit nu aan het einde van de transferperiode in januari, en nu moet ik mijn vervangingen voor de champions league opgeven. Nu is het geval dat je 4 spelers in je selectie moet hebben die zijn getraind door je eigen club, en 8 spelers die zijn getraind in het land waar je uitkomt.

Op het begin van het seizoen voldeed ik niet aan deze eisen, toen had ik 4 spelers van mijn eigen club en 5 die in nl waren getraind.

Nu heb ik 1 van die spelers verkocht, en is de verhouding dus 4/3 en nu begint hij wel te zeuren dat ik perse 8 spelers moet hebben die zijn getraind in nederland....

mijn enige oplossing lijkt om jeugdspelers naar het 1e te halen, maar dan moet ik voltallige 1e-elftal spelers wegdoen....

weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik vind het namelijk nogal vreemd dat ik op het begin van dit voetbaljaar geen problemen had terwijl ik ook niet voldeed aan die eisen...

Geplaatst

Ik heb het ook al voorgehad, en toen liet ik men assistent selecteren en was er plots geen probleem meer.

Vond ik vreemd dus heb ik is uitgezocht wat die dan percies gedaan had... kwam erop neer (en heb het later zelf ook vaak toegepast) dat:

Stel je mag 25 spelers selecteren en er moeten er 8 van die 'speciale' zijn.

Maar je hebt er maar 7, dan mag je maar 24 spelers selecteren.

Maar heb je er slechts 6, mag je maar 23 spelers selecteren.

Geplaatst

je assisten doet er dan ook spelers onder de -19 in want die trainen hun hele leven al bij jouw club ;)

Geplaatst

Vond het niet nodig om een nieuw topic aan te maken, dus vandaar dat ik deze even omhoog kick, excuses daarvoor...

Mijn vragen:

Als je talenten aantrekt, hoeveel jaar moeten die dan in je jeugdopleiding hebben gespeeld voordat ze kunnen worden aangemerkt als een zelf opgeleide speler in de Champions League? En zit daar dan nog een leeftijd aangebonden?

En hoelang duurt het voordat een speler van buiten de EU in Spanje, de spaanse nationaliteit kan krijgen, en gaat dat vanzelf, of moet ik daar iets voor doen?

Alvast bedankt!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]