Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

68kcqhv.png

Overzicht alle poules

6gjfhis.jpg

Tactiek

Ik ga een deel van de tacktiek ontsluieren. We spelen dus in een 3-5-2 maar wel me twee verdedigende middenvelders. Biglia en Polak zijn hier perfect geschikt voor, ze kunnen alle tweede lange ballen versturen maar kunnen ook rustig controleren en rondpassen. In duel versla je ze amper. Voor de omschakeling hebben we Donovan of Hassan (geblesseert) Die kan een pass doormidden sturen of lateraal geven aan Boussoufa of Legaer die gaan dan langs de flank en krijgen de optie om naar binnen te komen en zelf af te werken of om zelf te scoren. De reden dat Frutos en Tchite naar buiten komen is omdat de middenvelder de kans krijgen om centraal ruimt te krijgen. Wanneer ze Tchite diep sturen kan niemand hem in de jupiler league hem afstoppen. Frutos heeft dan die heerlijke kop en traptechniek waardoor hij uit elke hoek kan schieten. Achteraan heb je een grote centrale man nodig, zoals Mark De Man. De 'backs' moeten niet teveel aanvallend spelen maar staan wel op direct passen en dat heeft ons nog nooit zuur opgebroken.

4tzvy9s.jpg

5xqq0sj.jpg

4ml6p9t.png

Geplaatst

Maar 2 versterkingen en dan nog niet eens een rechtsback? Amai jij moet niet veel last hebben van blessures. Mijn hele aanval heeft al eens in de lappenmand gelegen. Frutos(1maand), Tchite(1week), Théréau(3weken) en Akin(3maanden) alleen Mbo schoot nog over.v

Maar alvast succes!

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb geen problemen op de rechtsback hoor :)

4mt9eur.png

542jodz.png

De transfers zijn nog niet gedaan en ik heb eig niemand meer nodig :)

Geplaatst
  • Auteur

Eerst duidelijk maken: spel viel uit dus ik moest weer opnieuw tegen Celtic ik won met 3-2 maar moest wel tegen STVV verliezen :) Helio Pinto is aangekocht ipv van Greening.

4pw9f89.png

4y9vyag.jpg

Geplaatst
  • Auteur

ik twijfel eraan om verder te doen met deze club (als novelle) blijkbaar spreekt anderlecht toch niet zoveel aan.

Geplaatst

Ik heb in een van de wedstrijdverslagen een foutje ontdekt en het gaat om de wedstrijd tegen Bergen waar eerst staat Anderlecht wint van Anderlecht en een regel naar beneden staat er Bergen opeens.

Ligt het nu aan mij of is Silvio Proto niet al het hele seizoen jouw eerste goalie?

Het is jammer dat de game van AZ niet meer kan worden voortgezet maar daar kun je helemaal niets aan veranderen.

Bosjnak is een belangrijke speler voor het team in mijn ogen en daarom is het voor jouw ook zo jammer dat die 3 maanden geblesseerd is.

Geplaatst
ik twijfel eraan om verder te doen met deze club (als novelle) blijkbaar spreekt anderlecht toch niet zoveel aan.

Ik steun je volledig, ik hou echt van deze club!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]