Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Thanks smitjuuh :D

@Karelax:omdat ik het voor geen meter kan? :D

@HJ: OK :D

Nee omdat ik ook draaitafels wil hehe. Hoeveel heb je betaald totaal? Vertel er eens wat over, ik ben ook draaitafels aan het overwegen

Ik heb 2 Pioneer CDJ-100 en een draaitafel van Behringer. De draaitafel kostte (uit mn hoofd) 170 euro en de CD spelers 350 p/s geloof ik. Daarnaast heb ik nog 2 boxen van JB systems, die ik beide voor 50 euro heb gekocht tweedehands. Mn versterker daarbij kostte 160 euro.

Dus totaal aardig wat geld, maarjah, ben nu een klein jaartje bezig en hoop uiteindelijk ook on the road te kunnen draaien. Heb overigens ook een DJ cursus in Arnhem gevolgd vorig jaar :) Als je nog meer info wilt hoor ik het wel.

Geplaatst

Waarom heb jij draaitafels aangeschaft Ingrid? :cab:

Edit: zat nog op de vorige pagina.. maar je wil dus echt gaan draaien overal. 2 tips: probeer zelf nummers te releasen en kontlikken! Echt het Dj wereldje is een wereldje van netwerken, contacten onderhouden en jezelf binnen kwijlen, kontlikken dus.

Geplaatst
  • Auteur

@HJ: ja foutje :cab:

@Joster: ik vind het juist leuk om bestaande muziek aan elkaar te draaien/mixen en dus vooral gewoon later in een discotheek ofzo te kunnen draaien. Niet a la Tiesto of Armin van Buuren dus ;) Maar idd, je moet de juiste contacten hebben, anders kom je nergens.

Geplaatst

Maar met eigen releases kom je juist wel ergens, dan heb je ook een aanknopingspunt om ergens binnen te komen.. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Dat wel, maar heb je mn foto gezien op de vorige pagina? Gaat niet lukken met die set :cab:

Geplaatst

Ik wou net zeggen er zijn weinig grote Dj's die zelf geen platen uitbrengen. Fruityloops is voor toys, gewoon met Reason beginnen.

Zoveel heb je er nog niet aan uitgegeven toch gewoon dure hobby, maar wel nice. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen platen spelers of cd spelers

Geplaatst

Klopt maar zo duur zijn platen ook niet echt, en apparatuur ongv. even duur. Platen dj's zijn gewoon toffer en horen meer respect te krijgen :)

Geplaatst

Voor je een mooie collectie platen hebt, ben je wel aardig wat pleuro's in't achter

Geplaatst

Ja klopt. Maar misschien is dat het mooie wel. Gewoon als ik uitga zie ik dj's me tassen gebrande cd'tjes. Ik vind het eigenlijk maar nep, maarja kan ze niks kwalijk nemen

Geplaatst

Het is inderdaad wel nepper. Hoe vet als die kerels met 2 grote tassen platen aankomen _O_

Geplaatst
  • Auteur

Platen is natuurlijk veel mooier, ik heb ook geleerd met platen :) Maar als student is het gewoon onbetaalbaar.

Loops kan ik niet echt maken met deze CD spelers. Als ik iemand CD spelers mag aanraden, zal ik de opvolger van de mijne nemen, de Pioneer CDJ-200. Die kan MP3 afspelen en heeft loops.

Geplaatst
  • Auteur

Dat klopt, maar ik zou niet weten hoe het moet, hou het eerst maar bij bestaande plaatjes aan elkaar draaien ;)

Geplaatst

Klein beetje kicken maargoed. Heb jij die dingen via internet gekocht of in de plaatselijke winkel? Ben der zelf ook al tijden over aan het denken, alleen ja gelde hè. Iig wil ik wel wat meer over alles weten. Dit is misschien niet de perfecte plaats daarvoor maar het is een begin. Dus nog een vraagje die misschien jij (ingrid) of anders HJ kan beantwoorden. In hoeverre heb je echt cdspelers en mixtafels nodig als je wilt producen. Ik bedoel ik heb fruityloops (Helemaal legaal natuurlijk :A) snap het redelijk maar wat ik maak klinkt voor geen hol, gaan mixtafels enzo daar wat aan veranderen?

Geplaatst

Als je met fruityloops nog geen goed nummer kan maken kan je maar beter meteen stoppen :mrgy:

Geplaatst

Naja goed, weet niet wat je verstaat onder 'goed'. Maar iig in hoeverre heb je een mixtafel ofzo nodig om een echt goed nummer te maken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]