Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

het valt me op aan de screenshots van zelfgemaakte tactieken van forumleden hier dat ze echt abnormale uitslagen hebben.Ik zag net ajax winnen van barca met 4-1 winnen van real,milaan.

Hoe doen jullie dat?.. hoe kom je achter een tactiek wat past bij je club?

Als je het zo bekijkt kunnen jullie een kleine club zo mee laten draaien met de TOP!.. dat wil ik dus ook .. en vraag ik tips van de 'ervaren masters' hier op dit forum.

Geplaatst
  • Auteur

het valt me op aan de screenshots van zelfgemaakte tactieken van forumleden hier dat ze echt abnormale uitslagen hebben.Ik zag net ajax winnen van barca met 4-1 winnen van real,milaan.

Hoe doen jullie dat?.. hoe kom je achter een tactiek wat past bij je club?

Als je het zo bekijkt kunnen jullie een kleine club zo mee laten draaien met de TOP!.. dat wil ik dus ook .. en vraag ik tips van de 'ervaren masters' hier op dit forum.

Geplaatst

Testen, testen en testen totdat je een goede tacktiek hebt gevonden. Begin met een standaard tacktiek en verander rustig het een en ander zoals aanvallend spelen enz ;)

Geplaatst

Niet bang zijn om een zwaar oefenschema in te voeren om je taktiek uitvoerig te testen. En ook een brede kern hebben om blessures en schorsingen op te vangen

Geplaatst

Nadeel van die geplaatste tactieken is dat ze zelden werken voor anderen. Ik heb nu de Tactiek van de Maand georganiseerd en heb van 5 man de resultaten. Het was 3x compleet verschillend, bij 2 waren de resultaten redelijk gelijk.

Je bent afhankelijk van je eigen team en ook de Ajax spelers verschillen per game.

Geplaatst
Testen, testen en testen totdat je een goede tacktiek hebt gevonden. Begin met een standaard tacktiek en verander rustig het een en ander zoals aanvallend spelen enz ;)

True true. Zo is het. Het kost ook een hoop tijd om je "ultieme" tactiek te vinden. Je moet ook zelf kunnen inschatten wat je spelers kunnen wat ze niet kunnen. Maak gebruik van hun goede kwaliteiten. Een spits die goed kan koppen, maar voor de rest niks kan, moet je dus laten koppen, om maar een simpel voorbeeldje te noemen. Ook moet je niet te extreem zijn in het instellen van bepaalde zaken, bijvoorbeeld met creatieve vrijheid, aanvallende impulsen, lopen met de bal, etc. Denk ook aan je verdediging, want sommige gasten willen puur aanvallen, maar vergeten hun verdediging. Als je te weinig man achterin hebt, zul je wel wat tegengoals krijgen. Alleen supergoede verdedigers kun je een 3-mansverdediging toe vertrouwen. Zo heb je nog wel meer zaken waar je op moet letten. Je moet gewoon de gidsen lezen en zelf veel uitproberen.

Geplaatst

Als je het mij vraagt heeft t allemaal heel weinig te maken met welke taktiek je speelt maar gaat t er vooral om welke speler je op welke positie neerzet, speel al vanaf cm96 4-4-2 ruit en of ik daarmee veel win of verlies heeft alleen maar te maken met welke spelers ik in mn selectie heb en opstel.

Heb nog nooit iets gedaan met apparte taktieken of trainingsschemas, zet de juiste man op de juiste plaats en je kunt alles winnen. Mn huidige game met Atletico bijv, 1e jaar wordt ik 7e en geen enkele prijs... verkoop en koop wat en 2e seizoen op t nippertje kampioen... verkopen weer een hoop en kopen daar weer een hoop anderen voor terug en 3e seizoen ruim kampioen + winst CL + beker enz. Ligt t aan mn taktiek of training? Nee, want speel altijd met dezelfde taktiek. Ligt t dus aan mn spelers, ja!

Dat is tenminste mijn persoonlijke ervaring sinds ik cm/fm speel.

Geplaatst
  • Auteur

Zijn allemaal topreacties,bedankt.. maar kijk.. waar ik altijd de mis mee in loop is de team instructies.. ik kies bijna gineen andere club dan Heracles.. kleine team,niet al te goeie spelers.. hoe moet je dan die teaminstructies instellen?

Aanvallend of normaal?

Veel creativiteit in het team of weinig?

En dan de spelersinstructies per individu .. aanvallende impulsen geven,weet gineens wat dat betekent?.. vrije rol?.. ook geen idee?

Als je een spelmaker wilt instellen maar hij heeft niet over de ratings voor ,voor wat die zou moeten hebben voor een spelmaker.. mag je hem dan nog instellen?... dat soort dingen.. en ik weet ook zeker dat ik daardoor de mist inga.. want ik heb gisterenavond een screen gezien dat iemand met Heracles in de finale van de CL stond tegen liverpool volgens mij?.. ik kan echt niet denken hoe dat kan gebeuren..

Geplaatst

Altijd als ik een tactiek ga uit proberen op een team dan organiseer ik een wedstrijd tegen mijn reserves en zet de wedstrijd dan op hele wedstijd bekijken.

Je ziet dan heel goed wat iemand fout of goed doet.

Of hij veel balverlies lijd in zijn rol komen zijn passen goed aan.

En dat probeer je dan af te stellen.

Geplaatst
Zijn allemaal topreacties,bedankt.. maar kijk.. waar ik altijd de mis mee in loop is de team instructies.. ik kies bijna gineen andere club dan Heracles.. kleine team,niet al te goeie spelers.. hoe moet je dan die teaminstructies instellen?

Aanvallend of normaal?

Dat ligt er dus aan. Tegen Ajax zou ik niet gaan aanvallen, terwijl je tegen Excelsior dat juist wel zou kunnen doen. Je moet het echt per wedstrijd bekijken. Scout ook je tegenstander en luister naar je scout. Die geeft soms aan hoe een team speelt en dan is het aan jou om daar een antwoord op te vinden.

En dan de spelersinstructies per individu .. aanvallende impulsen geven,weet gineens wat dat betekent?.. vrije rol?.. ook geen idee?

Als je een spelmaker wilt instellen maar hij heeft niet over de ratings voor ,voor wat die zou moeten hebben voor een spelmaker.. mag je hem dan nog instellen?... dat soort dingen.. en ik weet ook zeker dat ik daardoor de mist inga..

Een spelmaker bij Heracles heeft weinig zin ben ik bang. Voor de uitleg van de instructies kun je natuurlijk ook het FM boekje dat bij het spel zit lezen.

want ik heb gisterenavond een screen gezien dat iemand met Heracles in de finale van de CL stond tegen liverpool volgens mij?.. ik kan echt niet denken hoe dat kan gebeuren..

Dat is een cheater ;). Nee, als je een goed team hebt, kun je alles winnen.

Geplaatst

Aanvallend of normaal?

Dat ligt er dus aan. Tegen Ajax zou ik niet gaan aanvallen, terwijl je tegen Excelsior dat juist wel zou kunnen doen. Je moet het echt per wedstrijd bekijken. Scout ook je tegenstander en luister naar je scout. Die geeft soms aan hoe een team speelt en dan is het aan jou om daar een antwoord op te vinden.

Als je een spelmaker wilt instellen maar hij heeft niet over de ratings voor ,voor wat die zou moeten hebben voor een spelmaker.. mag je hem dan nog instellen?... dat soort dingen.. en ik weet ook zeker dat ik daardoor de mist inga..

Een spelmaker bij Heracles heeft weinig zin ben ik bang. Voor de uitleg van de instructies kun je natuurlijk ook het FM boekje dat bij het spel zit lezen.

want ik heb gisterenavond een screen gezien dat iemand met Heracles in de finale van de CL stond tegen liverpool volgens mij?.. ik kan echt niet denken hoe dat kan gebeuren..

Ben ik een cheater? :x Ik zweer dat ik geen enkele wedstrijd opnieuw heb gespeeld. :x

Geplaatst

Ben ik een cheater? :x Ik zweer dat ik geen enkele wedstrijd opnieuw heb gespeeld. :x

Haha, ik zet er toch een ;) achter.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]