Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een tactiek, is me verteld werkt maar 1 jaar

Maar hoe vind ik nu een geschikte nieuwe tactiek?

Want ik ga heel slecht nu met Barcelona

Geplaatst
  • Auteur

Een tactiek, is me verteld werkt maar 1 jaar

Maar hoe vind ik nu een geschikte nieuwe tactiek?

Want ik ga heel slecht nu met Barcelona

Geplaatst

Bij mij werkt het meestal 3/4 seizoenen, een geschikte nieuwe tactiek zoeken is lastig.. Misschien kan je hem wat aanpassen?

Geplaatst

Een taktiek werkt langer.. Als je er de juiste spelers voor hebt...

Gewoon ff kijken in je instellingen.. Een kleine verandering kan vaak grote verschillen maken

Geplaatst

- Een tactiek, is me verteld werkt maar 1 jaar

- Maar hoe vind ik nu een geschikte nieuwe tactiek?

- Want ik ga heel slecht nu met Barcelona

- Dat verschilt per tactiek en het ligt helemaal aan jezelf. Speel je elke wedstrijd hetzelfde, dan vraag je om problemen, wissel je af en toe eens iets, dan kun je er heel lang mee doen.

- Die vindt je niet, die maak je.

- Klote, maar in het echt gebeurt dat ook wel eens.

Geplaatst

Wat Satyr zegt.

Je moet niet teveel naar anderen luisteren. Men vertelde mij dat je je spelers nooit hard moet laten tackelen, omdat ze dan veel kaarten zouden vangen. De enige kaarten die ik ontvang zijn felicitatiekaarten van Hallmark. Ik laat mijn spelers met veel pressie en hard tackelen spelen, waardoor ik meer grip op de wedstrijd krijg. De tegenstander blijft veelal op eigen helft. Het is een beetje zoals je vandaag zag bij Zwitserland tegen Nederland. Veel pressie voorin, lekker fel, snel er bovenop zitten.

Knap dat je heel slecht gaat met Barcelona, want volgens mij werkt bijna elke tactiek met Barca. :D Probeer er maar een paar uit het strategienboek. Wat mij betreft is het leukste aan FM om zelf een goed werkende tactiek te maken. Spelers kopen is ook wel leuk, maar het maken van tactieken vind ik nog leuker. Check maar even. :)

Deze vraag kon trouwens ook wel bij 'korte vragen'.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga niet echt zo heel slecht, maar ik verlies veel meer, en ik moet de 1ste worden, als ik nu opeens een hele andere tactiek pak, ben ik bang dat ik nog slechter ga

Geplaatst

Speel gewoon simpel zonder verdere instellingen en pas dan per wedstrijd weer een paar dingen aan.. Met Barça heb je spelers die ook wel met een heel eenvoudige tactiek kunnen winnen totdat je een goede hebt gevonden..

Geplaatst
http://fm.manutd.nl/content/view/427/138/ Dit is opzich wel een leuk stukje, het lezen waard. :)

Volgens mij kan hij beter eerst 'een tactiek maken' van Wieger lezen, en daarna deze Sun Tzu. :x Sun Tzu gaat nog een stapje verder.

En zoals ForzaUtregt al zei, mag je wel van je eigen kracht uit gaan.

Geplaatst

Mwah, ik speel momenteel ook met Barca. Maar hou wel mijn tegenstanders in de gaten. Want Real, Valencia, Sevilla en Atletico zijn toch wel gevaarlijke tegenstanders.

Maar het verschilt dus per trainer. ;)

Geplaatst

Ja, ik kijk ook altijd naar mijn tegenstander, ik neem mijn woorden terug. :) Meestal zijn het kleine dingetjes waar je gebruik van kunt maken, bijv als de tegenstander een trage verdediging heeft, of als de centrumverdedigers vd tegenstanders slecht kunnen koppen/springen.

Geplaatst
  • Auteur

Dus ik moet mijn tactiek elke wedstrijd aanpassen?

En ik moet goed kijken naar de verdediging, als ze dus bijv. niet goed kunnen koppen, moet ik met lange ballen spelen?

Geplaatst

Gewoon met een targetman idd. Ik heb altijd minimaal één lange kopper in mijn selectie. Soort breekijzer als Vennegoor bij Oranje. Nu heb ik Stephen Torpey bij Walsall.

Geplaatst
  • Auteur

Als ik iets aan mijn tactiek verander, loop ik wel het risico dat het nog slechter kan gaan he

Geplaatst
Als ik iets aan mijn tactiek verander, loop ik wel het risico dat het nog slechter kan gaan he

"Angst is een slechte raadgever" (Dat heb ik altijd als eens willen typen)

Nee, wat Tommy al zei, gewoon doen en als het niet werkt, dan heb je het iig geprobeerd.

Geplaatst

"Angst is een slechte raadgever" (Dat heb ik altijd als eens willen typen)

Nee, wat Tommy al zei, gewoon doen en als het niet werkt, dan heb je het iig geprobeerd.

Wat Satyr en Tommy-o zeggen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]