Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Heroing is one of the shortest-lived professions there is

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Je merkt wel tegenwoordig dat mensen steeds vlotter kiezen voor een beroemde Nederlander als coach die ze dan invoeren. En dan met een mindere club is natuurlijk altijd het mooiste he!

FC Den Bosch is een leuke club en ik verwacht wel dat jij je de eredivisie kan invechten! Echt heel veel concurrenten heb je niet en als je maar goed speelt kom je er weer!

Ik heb voor een bekende gekozen, nadat ik het stuk over de rock en Celtic had gelezen. het voegt namelijk wat toe. ik ga namelijk niet graag foto's van mezelf posten. denk iedereen straks dat dit een forum voor alcoholisten is :*)

Geplaatst

Dat nog niemand heeft gereageerd heeft :cab:

Mooie lay-out iniedergeval, leuke aankopen en mooie resultaten.

Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur
Dat nog niemand heeft gereageerd heeft :cab:

Mooie lay-out iniedergeval, leuke aankopen en mooie resultaten.

Ga zo door!

ik had ook gehoopt op meer reacties, gelezen is ie genoeg. maar ga gewoon onverstoorbaar verder :checkit:. bedankt voor het compliment. ben nu aan het oefenen met photoshop en paint.net., maar grotendeels maak ik mijn layouts met fireworks. Zo'n novelle is perfect om te oefenen.

Geplaatst
  • Auteur

supercupsxj3.jpg

dit zijn ook gelijk alle geselecteerde competities. bij de meeste landen 2 competities behalve in engeland daar zijn het er meer

Geplaatst

Ziet er allemaal hartstikke mooi uit. Jammer dat je Beekmans hebt moeten laten gaan. In mijn novelle bij RKC is hij toch wel een van de gangmakers. De resultaten zijn nog aan de wisselvallige kant maar dat komt vanzelf wel goed. KUTGW :)

Geplaatst

Leuk dat je Vermeer erbij hebt gehaald aangezien dat natuurlijk een uitstekende keeper is in mijn optiek ten minste hoewel Den Bosch niet echt een slechte keeper kent!

Je eerste resultaten zien er goed uit alleen jammer dat Vitesse je moest oprollen zeg!

Geplaatst

Je resultaten zijn redelijk, je novelle ziet er top uit, mooi en duidelijk. Jij werkt met fireworks? Zat net ff te kijken via google, is dat wat? Heb je de trial versie of zo, of een illegale?

Nou ja, ik hoor het wel, maar blijf zo doorgaan met het presenteren van je novelle!!!

Geplaatst
  • Auteur
Je resultaten zijn redelijk, je novelle ziet er top uit, mooi en duidelijk. Jij werkt met fireworks? Zat net ff te kijken via google, is dat wat? Heb je de trial versie of zo, of een illegale?

Nou ja, ik hoor het wel, maar blijf zo doorgaan met het presenteren van je novelle!!!

ik heb hem legaal. en ik kan er beter mee overweg dan met photoshop. al denk ik dat photoshop veel meer mogelijkheden heeft. fireworks is veel gebruikersvriendelijker voor een starter

Geplaatst

Ok thnx. Ik werk met paint net, heb ook photoshop, maar dat vind ik nog te moeilijk, ik probeer het af en toe wel. Maar jij hebt de legale, die kost veel geld volgens mij of niet? Op de site staat ie voor 299 dollar of zo....

Geplaatst
  • Auteur
Ok thnx. Ik werk met paint net, heb ook photoshop, maar dat vind ik nog te moeilijk, ik probeer het af en toe wel. Maar jij hebt de legale, die kost veel geld volgens mij of niet? Op de site staat ie voor 299 dollar of zo....

ik heb hem via mijn vorige werk gekregen. was een of andere actie en aangezien ik de enige was die interesse had op de mijn afdeling kreeg ik hem. Heb ook alleen fireworks. de rest van macromedia heb ik niet.

was bij 10 pc's van een bepaald merk bestellen, kreeg je het erbij.

Geplaatst

Hoeveelste sta je nou in de algemene stand ?

Geplaatst
  • Auteur
Hoeveelste sta je nou in de algemene stand ?

1ste, maar hoeveel ik voor sta blijft een verrassing

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]