Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

logorb4.jpg

Hierbij begin ik een novelle over een semi-professionele club uit West-Londen: Yeading

Ooit begon ik met FM 2006 te zoeken naar de laagst mogelijke club die speelbaar was. ik kwam uit bij margate. met dit team heb ik me prima vermaakt maar ik was er niet echt serieus mee bezig. vervolgens heb ik FM 2007 aangeschaft en wilde verder met margate, maar de club was niet speelbaar. dus ik ging op zoek naar een nieuwe club. ik zocht in de engelse conference zuid en vond daar op de laatste, (op alfabetische volgorde), plaats Yeading FC. toevallig een club die ik net zocht! de club had namelijk als doel dapper tegen degradatie te strijden. en ik wilde een zo moeilijk mogelijk team coachen. zonder transfer budget, verre scoutingtrips enzovoort.

na een paar seizoenen met yeading gespeeld te hebben, en dat was helaas niet zonder cheaten, heb ik besloten dat het tijd werd voor het echte werk. een echt doel voor ogen namelijk: met yeading in een ongelimiteerd aantal seizoenen kampioen laten worden van de Engelse Premier Division.

Dit houdt in dat ik de volgende promoties moet behalen:

Engelse Conference Zuid

Engelse Conference National

Engelse League Two

Engelse League One

Engelse Championship

Engelse Premier Division

(telkens als ik promoveer dan maak ik die divisie vet gedrukt)

Inmiddels ben ik nu drie seizoenen bezig en heb vandaag eindelijk de conference zuid gewonnen!!

van de afgelopen 3 seizoenen geef ik een beknopte samenvatting aan screenshots, maar voor de komende seizoenen wil ik er dieper op ingaan.

ik hoop dat jullie zullen genieten van deze novelle!

Jeroen

• Antwoorden 106
  • Weergaven 357
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

logorb4.jpg

Hierbij begin ik een novelle over een semi-professionele club uit West-Londen: Yeading

Ooit begon ik met FM 2006 te zoeken naar de laagst mogelijke club die speelbaar was. ik kwam uit bij margate. met dit team heb ik me prima vermaakt maar ik was er niet echt serieus mee bezig. vervolgens heb ik FM 2007 aangeschaft en wilde verder met margate, maar de club was niet speelbaar. dus ik ging op zoek naar een nieuwe club. ik zocht in de engelse conference zuid en vond daar op de laatste, (op alfabetische volgorde), plaats Yeading FC. toevallig een club die ik net zocht! de club had namelijk als doel dapper tegen degradatie te strijden. en ik wilde een zo moeilijk mogelijk team coachen. zonder transfer budget, verre scoutingtrips enzovoort.

na een paar seizoenen met yeading gespeeld te hebben, en dat was helaas niet zonder cheaten, heb ik besloten dat het tijd werd voor het echte werk. een echt doel voor ogen namelijk: met yeading in een ongelimiteerd aantal seizoenen kampioen laten worden van de Engelse Premier Division.

Dit houdt in dat ik de volgende promoties moet behalen:

Engelse Conference Zuid

Engelse Conference National

Engelse League Two

Engelse League One

Engelse Championship

Engelse Premier Division

(telkens als ik promoveer dan maak ik die divisie vet gedrukt)

Inmiddels ben ik nu drie seizoenen bezig en heb vandaag eindelijk de conference zuid gewonnen!!

van de afgelopen 3 seizoenen geef ik een beknopte samenvatting aan screenshots, maar voor de komende seizoenen wil ik er dieper op ingaan.

ik hoop dat jullie zullen genieten van deze novelle!

Jeroen

Geplaatst
  • Auteur

verwachting bestuur: dapper tegen degradatie vechten

transfersyd4.jpg

eindstandyp4.jpg

Geplaatst
  • Auteur

verwachting bestuur: buiten de gevarenzone blijven

transfersnm3.jpg

leuk om te zien met de eindstand, het doelsaldo en het aantal punten van mij en de nummer 1. wat was ik gefokt!

eindstandjy6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

transfersbj1.jpg

eindstandmj8.jpg

Na drie zware seizoenen eindelijk promotie naar de Conference National

Geplaatst

Wat heb je gecheat ? :p

Leuk dat je met zo'n club begint en goed + creatief aangekocht

Geplaatst
  • Auteur

wel belangrijk om te melden dat mijn feeder club Crystal Palace is

Geplaatst
Wat heb je gecheat ? :p

Leuk dat je met zo'n club begint en goed + creatief aangekocht

Hoezo gecheat?

Ik vind de carrierre realistisch weergegeven.

Succes in conference national!

Geplaatst
  • Auteur

ik heb in vorige spellen met yeading gecheat. genie scout en FMM gebruikt. ik had op een gegeven moment dit team:

cheatteamiy6.jpg

en nog een reserveteam. reputatie op 10000 gezet zodat alle belangrijke spelers op een paar na wilden komen spelen voor yeading.

Geplaatst

Goed dat je in 3 seizoenen door bent, maar ik snap je post over het cheaten niet, dat is uit een andere game ?

Ga je nog wel verder met je doelstellingen ?

Geplaatst

Hij heeft gecheat in een andere game met Yeading, niet in deze.

On: Geweldig dat er weer eentje met LLM begint :D , ben zelf supporter van Huddersfield Town uit de League One, maar ik volg ook een aantal clubs uit de conference. Succes verder !

Geplaatst
Ook Farlsey Celtic uit de Conference Noord krijgt een andere naam: FC Leeds of Leeds Celtic.

Nee hoor, dat was alleen zo als Leeds United failliet was verklaard. Da's niet gebeurd.

Geplaatst

Yeading leuke en originele club!

Hou er altijd van om LLM teams in novelles te zien!

Succes:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

LLM is low league management? oder etwas?

en inderdaad ik heb in een andere game, dus niet in mijn huidige yeading game, gecheat. in deze game die ik nu speel cheat ik niet. anders had ik er ook geen novelle over begonnen.

Geplaatst

Lekker hoor twee wedstrijden voor de centen.

Grappige lay out.

Geplaatst

Prachtig dat je zo'n lange weg wil afleggen met zo'n kleine club!!!!

Hoe gaat het zoal met je financiën?

Is het makkelijk break even te draaien of maak je toch een mooie winst?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]