Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

250k in de min, als je een goed seizoen draait in de conference is er zo 100 tot 150k af.

Die Wyatt is toevallig een speler die mijn scouts ook hebben ondekt, ben benieuwd hoe hij het bij jou gaat doen. Succes in de comp.

• Antwoorden 106
  • Weergaven 357
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

hij heeft nu 2 wedstrijden gespeeld en heeft ook 2 doelpunten. ik denk een goede aankoop.

Geplaatst

Probeer je plaatjes op te slaan als .PNG dan blijft de kwaliteit goed ;)

Verder ziet het er goed uit ;)

Geplaatst
  • Auteur

thnx voor de tip, ik ben nog erg op zoek naar iets wat mooi blijft. de lay out wat ik nu heb is vand e site van yeading maar ik denk dat ik binnenkort met wat anders kom. zoiets als in de topic van knight met hucknall

Geplaatst

Ik ben benieuwd of jij je topic naam kunt waar maken. De club zelf ken ik een beetje van CM99 want daar zat destijds een groot talent die ik regelmatig haalde, ben zijn naam helaas kwijt. Verder succes en doe je naam eer aan. ;)

Geplaatst

Het blijft geweldig!

KUTGW!

Geplaatst

Goede prestatie. Ik heb in Fm06 er ook eens mee gespeeld tot de premiership en toen gestopt leuk clubje en leuke spelers:D:D

Geplaatst
  • Auteur

ik heb er een dag over gedaan, maar hier is de nieuwe lay out. ik ben alleen niet tevreden over hoe het lettertype er uit komt . heeft iemand tips voor me? t moet niet zo brokkelig zijn. meer er uit knallen.

nieuwsscherm10un9.png

Geplaatst

Kun je niet gewoon even experimenteren met het lettertype ?

Geplaatst
  • Auteur

dat heb ik gedaan, maar misschien heeft het wel te maken met dat ik de tekst vanuit word kopieer naar paint.

Geplaatst

Waarom zou je dat doen eigenlijk, verder is het een erg mooie lay-out.

Geplaatst

Leuke club en mooie lay-out. Heb zelf ook in FM 2006 zoiets gedaan met Woking, was een van mijn leukste games ooit. Hoop dat je er nog lang mee doorgaat, ik zal 'm blijven volgen.

Geplaatst
  • Auteur
Leuke club en mooie lay-out. Heb zelf ook in FM 2006 zoiets gedaan met Woking, was een van mijn leukste games ooit. Hoop dat je er nog lang mee doorgaat, ik zal 'm blijven volgen.

ik merk dat ik deze league zo leuk vind omdat ik met zo'n kleine club, zonder transfer budget, heel veel moeite moet doen om iets te bereiken. dat houd het leuk en uitdagend voor me. ik denk dat als ik bijvoorbeeld met ajakkes zou spelen dat ik het na 3 a 4 seizoenen alweer zat zou zijn, maar hier is de uitdaging onwijs groot. spelers die beter zijn dan je clubreputatie zijn heel moeilijk te strikken, net als een degelijke technische staf bij elkaar krijgen. dus je moet veel geduld hebben en dat vind ik gewoon super.

Geplaatst

Het blijft echt super om het te lezen!

Ben het volledig met fan sinds CM2 eens!

Ik blijf hem volgen met mijn abbonement op deze novelle:P:thumb:

Geplaatst

Kijk eens aan koploper, ik vind je screens nu erg duidelijk moet ik zeggen, netjes.

Geplaatst
  • Auteur

ja t valt me nog mee dat ik op kop sta, me belangrijkste spits, jack lyons was 6 maanden geblesseerd (nu nog tussen de 6 dagen en 2 maanden) en wyatt 2 weken dus moest het ff doen met gilroy (oud chippenham speler) en willis

Geplaatst

goede prestaties hoor in de Conference!

hoe kom je nou aan Chelsea als moederclub, dat soort dingen lukken mij nou nooit

ik vind het echt een leuke novelle en hoop dat je je novelletitel waarmaakt

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]