Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weer ff een novelle van mij. Straks start stage en dan heb ik weinig tijd meer... :) Maar goed, mn nieuwe club is dus Atletico Madrid geworden. Een Spaanse club die zwaar onderschat wordt. Het bestuur wil in de middenmooit eindigen en de prognose is 6e. Met spelers als Simao, Aguero, Antonio Lopez, Maxi Rodriguez en Reyes moet je toch wel mee kunnen doen voor de titel.

Seizoen 1 is gespeeld en ik laat alleen ff mn transfers en de eindstand zien:

Transfers In:

]transfersin0607xy3.jpg

Transfers Uit:

transfersuit0607wo0.jpg

Eindstand:

eindstand0607gk6.jpg

In de UEFA Cup overleefde ik de groepsronde, maar verloor ik in de eerste ronde rechtstreekse uitschakeling. In de Spaanse Beker verloor ik in de derde ronde van Deportivo.

Evaluatie:

• Mista werd clubtopscorer met 22 doelpunten
  • Simao gaf maar liefst 15 assists
  • Aguero stelde mij erg teleur door kans na kans te missen gedurende het hele seizoen
  • Luis Garcia speelde een uitstekend seizoen op de AMC plek door regelmatig te scoren (in totaal 12 keer)

Coming Up:

• De transfers van het nieuwe seizoen
  • Selectie presentatie
  • De eerste competitiewedstrijden
  • De zware blessures van twee topspelers...

• Antwoorden 76
  • Weergaven 380
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Weer ff een novelle van mij. Straks start stage en dan heb ik weinig tijd meer... :) Maar goed, mn nieuwe club is dus Atletico Madrid geworden. Een Spaanse club die zwaar onderschat wordt. Het bestuur wil in de middenmooit eindigen en de prognose is 6e. Met spelers als Simao, Aguero, Antonio Lopez, Maxi Rodriguez en Reyes moet je toch wel mee kunnen doen voor de titel.

Seizoen 1 is gespeeld en ik laat alleen ff mn transfers en de eindstand zien:

Transfers In:

]transfersin0607xy3.jpg

Transfers Uit:

transfersuit0607wo0.jpg

Eindstand:

eindstand0607gk6.jpg

In de UEFA Cup overleefde ik de groepsronde, maar verloor ik in de eerste ronde rechtstreekse uitschakeling. In de Spaanse Beker verloor ik in de derde ronde van Deportivo.

Evaluatie:

• Mista werd clubtopscorer met 22 doelpunten
  • Simao gaf maar liefst 15 assists
  • Aguero stelde mij erg teleur door kans na kans te missen gedurende het hele seizoen
  • Luis Garcia speelde een uitstekend seizoen op de AMC plek door regelmatig te scoren (in totaal 12 keer)

Coming Up:

• De transfers van het nieuwe seizoen
  • Selectie presentatie
  • De eerste competitiewedstrijden
  • De zware blessures van twee topspelers...

Geplaatst

Succes in Madrid. Eerste jaar zonder Torres toch 5de geworden is gewoon erg netjes. Volgend jaar op naar het kampioenschap dan maar?

Geplaatst

Een voor Atletico begrippen vrij aardig seizoen. Volgend seizoen hopen dat je nog een aantal plekken hoger kan eindigen.

Geplaatst
  • Auteur

Haha, ik durf niks meer te zeggen na W.B.A. ;)

Maar mn transfers zijn in ieder geval wel opmerkelijk (denk ik) dus dat zie je zo wel ;)

Geplaatst

Leuk Ingrid! Leuke club ook. Suc6 :)

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007/2008

Transfers

transfersin0708kx5.jpg

Oscar Ustari: Een geweldige keeper, al vind ik hem de eerste wedstrijden nog niet zo heel goed spelen. De uitleenbeurt van Abbiati was afgelopen dus ik moest nog wel een tweede keeper hebben naast Leo Franco. Eindelijk kon ik Ustari eens aantrekken :)

Antonio Floro Flores: deze 24 jarige Italiaanse spits is nou niet meteen de spits die iedereen zou aantrekken. Ik denk dat de meesten hem ook niet eens kennen. Toch heeft hij ideale stats. o.a. afwerken 17, dribbelen 15, koppen 17, passen 17, techniek 16.

Leighton Baines: Met de verkoop van Pernia (zie hieronder) moest ik nog wel een reserve VL hebben. Baines is natuurlijk de ideale VL, nog steeds de beste in FM vind ik.

transfersuit0708mj1.jpg

Maxi Rodriguez: is natuurlijk een geweldige speler maar voor dat geld wilde ik hem wel verkopen. Ik heb op de AMR plek nog Simao en Maniche.

Mariano Pernia: opzich geen slechte VL, maar wel slechter dan Antonio Lopez. Aangezien Lopez nauwelijks geblesseerd was, kwam Pernia niet aan spelen toe. Hij wilde graag weg en mocht weg.

Diego Forlan: met de uitstekende vorm van Mista en de verplichting om Aguero in de basis op te stellen, kwam Forlan nauwelijks aan spelen toe. Daarom mocht hij weg.

Selectie

selectie0708fh1.jpg

Blessures

Tja, veel blessures zo aan het begin van het seizoen (daarom ook de matige start denk ik, zie hieronder). Even op een rijtje:

• Luis Garcia 4 maanden geblesseerd (nu nog 2 maanden)
  • Pablo 4 maanden geblesseerd (nu nog 2 maanden)
  • Mista 2 maanden (nu nog een week)
  • Zarate 2 maanden

UEFA Cup

uefa1is9.jpg

uefa2ml4.jpg

Competitie

wedstrijden10708db5.jpg

Geplaatst

leuk! weer een verhaal van ingrid!!! betere prestaties iig dan met je reading verhaal destijds (die ik gister nog maar eens heb doorgelezen!). hopelijk kan je voortbouwen op het succes en een gooi naar de titel doen!! die Floro Flores is idd een alleraardigste speler, ik had hem gekocht toen ik met fiorentina speelde, en hij scoorde aan de lopende band, bijna net zoveel als Toni!!

Geplaatst

Ziet er supertof uit Ingrid. Leuke club ook! Veel succes, ben benieuwd naar je volgende resultaten. Graag screentje van Antonio Floro Flores, Italiaantje 8)

Geplaatst

Ik zie dat Petrov weg is? Dat is wel spijtig, die had 21 assists toen ik met dat team speelde :D Maar good luck ;)

Geplaatst
  • Auteur

@Weertenaar: cool dat je mn oude game nog es hebt doorgelezen :D Thanks :D

@Yoeri_fm: Petrov is met de nieuwste update al weg bij Madrid. Helaas... Maarja, wel Simao er voor in de plaats ;)

@Leondro Davide: asjeblieft

Flores:

floreszs6.jpg

UEFA Cup

lotinguefa0708wg3.jpg

uefa30708vz4.jpg

uefa40708he3.jpg

Spaanse Beker

sb107081yr5.jpg

sb207082lulgu6.jpg

Topwedstrijden

top10708ww1.jpg

top20708mg9.jpg

Competitie

wedstrijden20708bi6.jpg

tussenstand10708bu0.jpg

Het feit dat het nu ff wat minder gaat ligt aan 2 dingen:

1. altijd zodra ik een novelle presenteer worden mijn prestaties minder :D

2. belangrijker: blessures!! ik word er gek van. Mijn hele team is zo'n beetje al geblesseerd geweest.

Geplaatst

Leuk dat er weer eens een game met Atletico Madrid is en over verrassende transfers mag je wel spreken aangezien 2 van de 3 jongens afgelopen zomer nog van club zijn verhuisd en je ze nog voor schappelijke bedragen overnam ook! Hoe kun je bijvoorbeeld zo weinig voor Ustari hoeven te betalen?

Iedereen heeft wel eens last van een blessuregolf en dan wordt het vanzelf ook wel minder ja!

Ik vind het heel netjes dat je voor Rodriguez 25 miljoen gevangen hebt alleen begrijp ik niet helemaal dat je Forlan verkocht hebt aangezien hij een goede speler is en 4 mille voor hem is te weinig eigenlijk.

Geplaatst

Ik vind de prestaties maar magertjes (Ik speel nl. zelf ook met Atletico). En ik snap echt niet dat je Rodriguez hebt verkocht voor 25 mil. Hij is voor mij super belangrijk geweest en heeft zeker weten meer dan die 25 miljoen in het laatje gebracht. Succes ermee.

Geplaatst
  • Auteur

@Podolski: Forlan speelde bij mij echt bagger. Heeft wel gespeeld maar scoorde nauwelijks. Mista was veel stabieler en een goed duo met Aguero of Zarate. Hij wilde zelf ook weg omdat ie zo weinig speelde. Met Flores heb ik denk ik een betere vervanger :)

@matje90: Rodriguez was niet zo heel erg belangrijk voor me, Simao veel belangrijker. 25 miljoen vind ik dan wel veel geld. Ik ben wel benieuwd naar je prestaties dan.. Maak ook maar een novelle, misschien dat ik er nog wat van opsteek.

Mn volgende update komt pas na het weekend, heb het drukjes ;)

Geplaatst
Het feit dat het nu ff wat minder gaat ligt aan 2 dingen:

1. altijd zodra ik een novelle presenteer worden mijn prestaties minder

2. belangrijker: blessures!! ik word er gek van. Mijn hele team is zo'n beetje al geblesseerd geweest.

1. Ik ken het, dat had ik ook bij mijn Swansea game. Misschien is het maar beter dat die gecrasht was.:D

2. Tsja.. dat zuigt keihard.;)

Hopelijk worden je prestaties weer wat beter.

Succes!

Geplaatst

Zit al in seizoen 2013 maar je kunt in prijzenkast kijken, het is laatste 2 seizoen geloof ik niet meer bijgewerkt maar wel seizoen 1 tot 4.

Geplaatst

Leuk om te zien! Speel zelf ook met Atletico, eerste aankoop was ook Zaraté. Wel jammer dat je Pernia en Forlan voor een prikkie weg doet. Maxi is inderdaad moeilijk te houden, clubs blijven (terecht geïntresseerd), weet nu dat ik minimaal 25 mln kan vangen mocht ik hem wegdoen. Succes verder:) .

Geplaatst

Leuke club ik heb ook met Atletico gespeeld. Gewoon een heldenteam. Waar je geweldige prestaties mee kan neerzetten

Geplaatst
  • Auteur
Leuk om te zien! Speel zelf ook met Atletico, eerste aankoop was ook Zaraté. Wel jammer dat je Pernia en Forlan voor een prikkie weg doet. Maxi is inderdaad moeilijk te houden, clubs blijven (terecht geïntresseerd), weet nu dat ik minimaal 25 mln kan vangen mocht ik hem wegdoen. Succes verder:) .

Voor Forlan kreeg ik inderdaad wel weinig geld, maar hij speelde echt bagger. Scoorde nauwelijks.. Had wel wat meer van hem verwacht. Toen hij nog bij Villareal speelde was ie top :D (FM 2005 ofzo :P).

Pernia is inderdaad ook wel jammer.. Maarja, heb Baines ;)

Hopelijk worden mn prestaties wat beter, bedankt voor jullie reacties in ieder geval :)

Geplaatst
  • Auteur

Wintertransfers

In de winterstop vertrok Jose Antonio Reyes voor 17.25 miljoen naar Manchester United. Hij was al een tijd niet blij meer bij Madrid.

Daarnaast trok Celta de Vigo reserve speler Miguel aan voor 3.2 miljoen.

Als vervanger voor Reyes trok ik Stewart Downing aan voor 20 miljoen. In zijn debuutwedstrijd scoorde hij meteen en gaf een assist.

Ook leende ik Emanuel Adebayor van Arsenal om mijn voorhoede te versterken.

UEFA Cup

uefa50708ie6.jpg

uefa60708qv7.jpg

uefaeindstand0708dm1.jpg

De volgende tegenstander is Schalke 04

Spaanse Beker

sb30708re1.jpg

sb40708tz4.jpg

sb50708co5.jpg

sb60708jb1.jpg

In de halve finale tref ik Barcelona

Topwedstrijden

top30708tw0.jpg

top40708gz6.jpg

:D

Competitie

wedstrijden30708ek9.jpg

tussenstand20708xh1.jpg

Geplaatst

Super Ingrid! 8-0 tegen Deportivo _O_. En die 3-1 tegen Real is ook niet mis ;). Ben benieuwd naar de volgende update 8)

Geplaatst

Jammer van je geblesseerde spelers, mag k misschien een screentje van je opstelling?

Geplaatst
  • Auteur

Opstelling

Zonder geblesseerde spelers zou ik zo spelen, maar aangezien mijn gehele voorhoede nu geblesseerd is (Aguero 2 maanden, Adebayor 3 maanden, Flores 1 maand maar is nu weer hersteld, Mista 1 maand, Luis Garcia 1 maand) ben ik genoodzaakt met reservespelers te spelen...

opstelling0708ng7.jpg

UEFA Cup

uefa70708jx1.jpg

uefa80708zy7.jpg

In de volgende ronde moet ik tegen Tottenham Hotspur

Spaanse Beker

sb70708uc2.jpg

sb80708fc2.jpg

Won ik zo netjes UIT verlies ik zo belachelijk thuis :S

Competitie

wedstrijden40708jf7.jpg

tussenstand30708fn1.jpg

2 matige laatste wedstrijden.. Helaas dus nog steeds zoveel last van blessures, mn hele team is ontregeld. Had geen aanvaller meer over de laatste 5 wedstrijden. Gelukkig heb ik nog 2 wedstrijden in te halen...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]