Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jammer van de laatste prestaties, hopelijk gaat dat beter worden! Wel een goed team hoor!

• Antwoorden 76
  • Weergaven 380
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hopelijk kun je stunten in de UEFA Cup en in de competitie zit plaatsing Champions League er nog wel in denk ik.

Volgend jaar dan maar voor de titel :p

Geplaatst
  • Auteur

UEFA Cup

uefa90708ka3.jpg

uefahoergc3.jpg

uefa110708vc2.jpg

uefa120708tz5.jpg

Topwedstrijden

top50708tv5.jpg

top60708xs0.jpg

Competitie

wedstrijden50708yf5.jpg

tussenstand30708il8.jpg

Geplaatst

Je achterstand op de nummer 1 is nog steeds erg groot. Je hebt je dan ook wel leuk versterkt links en rechts, maar je laat Maxi Rodriquez en redelijk makkelijk gaan. Ter vervanging komt alleen Downing. Als je mee wilt doen om de titel zul je toch spelers moeten halen die iets extra's hebben. Een reserve van Celta de vigo heeft dat niet.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb Simao, Maniche, Downing, Garcia (evt.) voor op de flanken, lijkt me genoeg...... Downing is toch wel een grootste speler die zeker wat "extra's" heeft.

We zullen zien wat voor transferbudget ik krijg en wat voor extra's ik me team dan nog kan geven :thumb:

Competitiewedstrijden

wedstrijden60708ev9.jpg

Eindstand:

eindstand0708md0.jpg

Statistieken

statistieken0708tu7.jpg

Evaluatie

Spaanse Beker halve finale... UEFA Cup kwartfinale... Ach, ben opzich best tevreden, maar wil volgend seizoen zeker toch wel CL halen. Dus een plekje in de top 3!

In de UEFA Cup wil ik nu sowieso halve finale halen, eigenlijk moet finale er ook wel in zitten als ik goed mn best doe :D

Geplaatst
  • Auteur

Start Seizoen 2008/2009

Transfers

Transfers In:

transfersin0809jb4.jpg

Na de blessures van vorig seizoen mocht er nog wel een aanvaller bij. Ik kon Defoe niet helemaal betalen, maar gelukkig gaf het bestuur me wat extra geld.

Transfers Uit:

transfersuit0809ux9.jpg

Selectie

selectie0809bo6.jpg

Selectie Presentatie

Doelmannen

Oscar Ustari: mijn eerste keeper. Zijn stats zijn afgelopen seizoen beter geworden en na een slechte seizoensstart vorig seizoen, ontpopte hij zich tot een uitstekende keeper aan het einde van het seizoen.

Leo Franco: een uitstekende tweede keeper. Eigenlijk te goed als reserve, dus hij zal ook zijn speeltijd krijgen.

Verdedigers

Pablo: mijn beste verdediger. Is gedurende alle seizoen gewild geweest bij de topclubs. Is gewoon vaste basisspeler.

Zé Castro: heeft vorig seizoen de meeste wedstrijden gespeeld van het hele team (Pablo was 4 maanden geblesseerd). Samen met Pablo vaste basis.

Fabiano Eller: een uitstekende verdediger ook eigenlijk. Heeft de juiste verdedigende stats en heeft laten zien ook regelmatig te kunnen scoren. Is sinds kort ook nog eens Spanjaard geworden, dus zal ook regelmatig speeltijd krijgen.

Luis Perea: ook zeker niet slecht, maar heeft nog wel 3 verdedigers voor zich.

Leighton Baines: heeft vorig seizoen uitstekend gespeeld. Heeft een aantal schitterende openingspassen gegeven. Basis.

Antonio Lopez: is even goed als Baines, dus zal 50/50 zijn qua speeltijd.

Giourkas Seitaridis: een zeer constante speler die nauwelijks een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Mijn vaste VR.

Juan Valera: haalt het niet bij Seitaridis, maar zal bij uitvallen van hem wel aan spelen toe komen.

Middenveld

Peter Luccin: prachtige speler! Scoort, geeft assist en verdedigt uitstekend. Belangrijke speler voor mij.

Marcelo Sosa: goede reserve VM. Loopt alleen wel snel tegen een kaart aan, maar heeft wel een goed afstandsschot waar hij wel eens mee scoort.

Maniche: voor een MR (op deze plek speelt hij bij mij) scoort hij regelmatig en is een uitstekende reserve. Hij haalt het niet bij Simao.

Simao: de laatste 2 seizoenen mijn assistkoning geweest. Hopelijk dit seizoen weer. Is erg belangrijk voor mij en is vaste basisspeler.

Stewart Downing: vaste speler op de linkerflank. Gewoon een zeer contstante speler die het verdiend om basis te zijn.

Cleber Santana: kwam vorig seizoen nauwelijks aan spelen toe omdat hij buitenlander was en ik max 3 mag selecteren. Aguero, Ustari en Eller gingen voor hem. Maar hij is wel erg goed. Heeft uitstekende stats en omdat Eller nu Spanjaard is geworden kan ik hem ook opstellen. Zal regelmatig spelen.

Luis Garcia: veel geblesseerd. Was in het eerste seizoen erg belangrijk, daarna, door blessures, niet echt meer. Krijgt wel regelmatig speeltijd.

Raul Garcia: dit talent is gewild door vele topclubs en hij wil ook graag vertrekken. De topclubs moeten echter wel een smak geld op tafel leggen wil ik hem laten gaan. Hij is nog maar 20 en speelt nu al heel goed.

Sergio Aguero: na een matig eerste seizoen is hij wel erg belangrijk geweest in seizoen twee. Gewoon basis als AMC.

Antonio Floro Flores: mijn topscorer vorig seizoen en daardoor ook basisspeler.

Mista: vorig seizoen langdurig geblesseerd geweest, maar heeft toch regelmatig gespeeld en gescoord.

Mauro Zaraté: door de aankoop van Defoe is ie ongelukkig. Teveel concurrentie, helaas zeurt dit mannetje mij iets te veel. Daarom zal hij zich moeten bewijzen.

Jermain Defoe: mijn nieuwe topaankoop. Zeker een basissplaats!

Geplaatst

Prima gedaan Ingrid. Hopelijk weet je Champions League voetbal af te dwingen. Goede update weer en succes verder! 8)

Geplaatst

Niet zo heel veel Spanjaarden meer in je team. Dat vind ik zelf altijd jammer maar iedereen speelt het anders natuurlijk. Succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

Thanks voor jullie reacties ;)

En ja daar sta ik inderdaad wel om bekend, mn vreemdelingenlegioen ;)

Maarja, mét buitenlandse toppers haal ik ook nauwelijks successen, dus... :D

Geplaatst

Met Jermaine Defoe heb je zeker een goede speler in huis gehaald. Ik denk dat je daarmee je aanvallende kant zeker CL waardig hebt. Ik denk ook dat je nu een stukje dichterbij de top moet kunnen komen.

Ik wil je wel de tip geven om, als je eenmaal CL voetbal gaat spelen, een rechtsback en een mannetje extra centraal te halen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Met Pablo en Zé Castro heb ik wel twee internationals die gewild zijn bij topclubs. Maar nog één VC erbij kan geen kwaad. Opzich zijn mijn beide VR's wel goed, maar misschien niet CL waardig, dus zal eens gaan rondsnuffelen, thanks :D

Geplaatst
  • Auteur

UEFA Cup

uefa30809dq8.jpg

uefa40809yh7.jpg

uefa50809kt9.jpg

uefa60809bl8.jpg

uefa0809tw5.jpg

Spaanse Beker

sb10809qg0.jpg

sb20809bt9.jpg

Topwedstrijden

top10809vv9.jpg

top20809nj4.jpg

Competitie

wedstrijden20809cg9.jpg

tussenstand20809wz7.jpg

Begon het zo goed, gaat het nu weer slecht :moop: Snap er niks van. Naja...

Geplaatst

Jammer dat de resultaten een beetje tegenvallen, wel een mooie novelle. Dan maar voor de Uefa Cup..;)

Geplaatst

Leuk team met veel potentieel.

Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Beetje late update. Had het superdruk! En krijg het ook superdruk dus zal wat minder gepost worden :) Onderstaande is ook niet heel uitgebreid, maar wel overzichtelijk ;)

Peter Luccin:

luccinmo4.jpg

Alle Wedstrijden:

wedstrijden30809jo4.jpg

wedstrijden40809cl4.jpg

Eindstand:

eindstand0809gq1.jpg

Statistieken:

statistieken0809qf8.jpg

Wéér nét niet, wat betreft CL. Dan volgend jaar maar :D Ik krijg in ieder geval 2 goede nieuwe spelers.

Real Madrid heeft een bod van 40 miljoen op Sergio Aguero gedaan, accepteren of niet?

Geplaatst

Tja lastige, ik zou het wel doen denk ik.

Geplaatst

Wat is zijn waarde Ingrid? Dat is ook altijd wel super belangrijk om te weten maar als je kijkt naar wat hij presteert zou ik toch zeker proberen er nog 5 miljoen bovenop te krijgen!

Het lijkt mij in Spanje ook niet zo heel gemakkelijk om daar op een CL plaats te eindigen aangezien je daar een behoorlijke concurrentie hebt natuurlijk he!

Screentje Espanyol a.u.b.

Geplaatst

Zelf ben ik ook bezig met Atletico, 4e seizoen alweer gaat zeer lekker. ik speel wel zonder de update dus ik heb nog de beschikking over Torres :<

Prachtige voetballer, ook Aguero is een toppertje! die zou ik niet weg doen!

Wat ik zelf eigenlijk denk is dat de centrale verdedigers wat sloom zijn. Zelf heb ik nu Ledley king gekocht :) Wereldverdediger die gast!!

Chico is ook een topper op de VM positie!! die zou ik gewoon echt gaan kopen!

Geplaatst

40 mil is een scheintje voor Aguero

Ben benieuwd welke spelers je erbij krijgt.

Ik zou je ook adviseren een VM te kopen die wat beter tackeld en met iets meer lef ;)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties :) Ik heb inmiddels een keuze gemaakt wat betreft Aguero, die horen jullie in de volgende update ;)

Wat betreft jullie tips heb ik zeker wat gedaan. Een nieuwe VM is gekomen en toevallig ook Ledley King (had ik al gekocht voordat ik je reactie las, Bakkor).

Allemaal in mn volgende update! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Selectie Espanyol:

selectieespanyoljj8.jpg

Start Seizoen 2009/2010

Transfers In:

transfersin0910ua9.jpg

Andreas Hinkel: Mijn huidige VR's waren niet goed genoeg en ik kon hem goedkoop overnemen. Niet de allerbeste VR, maar heeft wel de juiste stats.

Ledley King: Een verdediger moest ik sowieso nog hebben, Ledley King heeft alle stats die je nodig hebt!

John Carew: Met alle games die ik in Engeland heb gespeeld, kreeg ik sowieso een tegengoal van Carew. Ik kon hem gratis overnemen en dan zeg ik geen "nee".

Tomas Sivok: Een goede VM had ik ook nog nodig. Deze vond ik in Sivok. Een uitstekende VM die sowieso een basisplek heeft.

Anthony vandenBorre: Ik heb hem niet aangetrokken voor de VR, maar hij kan ook uitstekend uit de voeten als VC en daar komt hij dan ook te spelen. Naast Ledley King, maakt mijn verdediging zeer snel.

Transfers Uit:

transfersuit0910jn9.jpg

Tja, toch is ie weg.. Aguero. Ik heb genoeg goede aanvallers en ik had gewoon sowieso een VR, VC en VM nodig, daar had ik anders geen geld voor :)

Selectie:

selectie0910wf6.jpg

Vriendschappelijke Wedstrijden:

vr10910cg3.jpg

vr20910jk5.jpg

vr30910pu7.jpg

vr40910kq8.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]