Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Liverpool

Vanmiddag om half 3 engelse tijd is Rafael Benitez plotseling en onverwachts op staande voet ontslagen door het bestuur van Liverpool.

Dit komt omdat er een conflict zou zijn geweest tussen Benitez zelf en het bestuur over het transferbudget van het komende seizoen: Ontslag Benitez..

En dus moest Liverpool snel op zoek gaan naar een andere manager. Als eerste op het lijstje van Liverpool stond Fabio Capello, maar hij was niet geïnteresseerd en ook Co Adriaanse haakte af. En dus moest Liverpool dichter bij huis zoeken en kwam op de naam: Mitchel van Buren...De toch al aardig ervaren coach van Liverpool A1, waar hij diverse prijzen en kampioenschappen wist te pakken, ging deze uitdaging aan.

"Toen ik op Anfield aankwam kreeg ik meteen een kriebelig gevoel..meestal stond ik op het veld hiernaast bij de A-Jeugd, maar als je hier als manager voor de eerste keer binnen stapt krijg je toch een speciaal gevoel. Na een goed gesprek met het bestuur ben ik vol vertrouwen naar huis gereden, Ik ben er klaar voor!!!'', zei de kersverse manager van F.C. Liverpool.

anfield_road.jpg

Morgen een nieuwe update met o.a. transfers en voorbereiding...

• Antwoorden 65
  • Weergaven 148
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Liverpool

Vanmiddag om half 3 engelse tijd is Rafael Benitez plotseling en onverwachts op staande voet ontslagen door het bestuur van Liverpool.

Dit komt omdat er een conflict zou zijn geweest tussen Benitez zelf en het bestuur over het transferbudget van het komende seizoen: Ontslag Benitez..

En dus moest Liverpool snel op zoek gaan naar een andere manager. Als eerste op het lijstje van Liverpool stond Fabio Capello, maar hij was niet geïnteresseerd en ook Co Adriaanse haakte af. En dus moest Liverpool dichter bij huis zoeken en kwam op de naam: Mitchel van Buren...De toch al aardig ervaren coach van Liverpool A1, waar hij diverse prijzen en kampioenschappen wist te pakken, ging deze uitdaging aan.

"Toen ik op Anfield aankwam kreeg ik meteen een kriebelig gevoel..meestal stond ik op het veld hiernaast bij de A-Jeugd, maar als je hier als manager voor de eerste keer binnen stapt krijg je toch een speciaal gevoel. Na een goed gesprek met het bestuur ben ik vol vertrouwen naar huis gereden, Ik ben er klaar voor!!!'', zei de kersverse manager van F.C. Liverpool.

anfield_road.jpg

Morgen een nieuwe update met o.a. transfers en voorbereiding...

Geplaatst

Veel succes bij FC Liverpool, mooiste club van Engeland

Geplaatst
  • Auteur
Veel succes!

Speel je met Torres enz?

Nee, we spelen zonder update, want die doet het niet. We zijn nu bezig met voorbereiding..

Geplaatst
  • Auteur

De Transfers:

_41248726_footy.jpgDean Ashton is voor 10 miljoen naar Liverpool FC verhuisd om daar z'n kunsten te laten zien, Dean Ashton kwam over van West Ham United en hij kan het beste uit de voeten als aanvaller.

silva1.jpgDavid Silva is ook voor ditzelfde bedrag (10 miljoen euro) naar Liverpool vertrokken, Liverpool heeft hem gehaald om de flair op het middenveld samen met Gerrard nog eens wat op te krikken.Silva kan op verschillende plaatsen uit de voeten:

AM CRL.

Ook zijn er een aantal spelers verkocht, hiervan geven wij jullie nu een lijstje:

- Paul Anderson naar Derby County (huurbasis)

- David Martin naar Oldham Athletic (huurbasis)

- James Smith naar Darlington (huurbasis)

- Craig Bellamy naar Lyon (8 Miljoen)

- Harry Kewell naar Tottenham Hotspur. (5.75 Miljoen)

- Boudewijn Zenden naar Manchester City (2.9 Miljoen)

De Voorbereiding:

Boulogne-sur-Mer 0 - 6 Liverpool

Crouch (5)

Riise (42, 50, 61)

Kuyt (64)

X. Alonso (66)

Lorient 1 - 1 Liverpool

Lima (47) Y.Moreira (59,O.G.)

Lyon 1 - 0 Liverpool

Govou (55)

Club Brugge 1 - 6 Liverpool

Phillippens (61) Kuyt (7, 45, 66)

Sissoko (11)

Agger (20)

Ashton (57)

HSV 0 - 1 Liverpool

Ashton (57)

Volgende keer: de start van de competitie, Voorronde C.L., Community Shield

Geplaatst
  • Auteur

Screentjes kunnen worden aangevraagd...

Geplaatst
  • Auteur

Behaalde resultaten:

1ste competitiewedstrijd

4zbytsx.png

4qdsm03.jpg

4xovqe1.png

Volgende keer o.a de tactiek en meer competitiewedstrijden.

( Enkele tips voor een centrale verdediger voor max 8 milj zijn welkom )

Geplaatst
  • Auteur
mooie lay-out.

Misschien Heitinga voor vc

Thnx, we zullen kijken of we hem kunnen aantrekken.

:checkit:

Geplaatst

Hoe haal jij Silva en Ashton voor die Prijzen :s, dat kan niet. Silva accpeteren ze boden van 40 miljoen niet, en met Ashton weet ik dat het niet kan met 10 miljoen.

Desondanks, mooie lay-out (al had je die van een andere topic gekregen ;))

En nog iets, geen reclame maken in andere novelle's.

Geplaatst
  • Auteur
Hoe haal jij Silva en Ashton voor die Prijzen :s, dat kan niet. Silva accpeteren ze boden van 40 miljoen niet, en met Ashton weet ik dat het niet kan met 10 miljoen.

Desondanks, mooie lay-out (al had je die van een andere topic gekregen ;))

En nog iets, geen reclame maken in andere novelle's.

Misschien komt het van die transfers, omdat ik geen update gebruik. Ik heb deze spelers echt gekocht voor 10 miljoen...

En ik doe dat al niet meer..had er een mailtje van gekregen..

Geplaatst

Gaat een beetje overal neer zette zie mijn novelle ook .. post dan ook de link want zoekuh duurt uure

Geplaatst
  • Auteur

67os5tz.png

Transfersscreen:

5xdyul4.jpg

Sorry voor de reclame in de andere novelles, zijn erg nog goede ideeën voor een verdediger in het centrum (8 miljoen tot de beschikking.)

Geplaatst

Ik vind in je laatste layout de tekst een beetje onduidelijk. Misschien met bold de letters wat dikker maken zodat het wat beter naar voren komt. Verder leuke transfers en geen standaardaankoopjes. Succes bij Liverpool de mooiste club van Engeland.

Geplaatst
  • Auteur

We zullen er rekening mee houden..;)

Geplaatst
Gaat een beetje overal neer zette zie mijn novelle ook .. post dan ook de link want zoekuh duurt uure

Kom op man hij heeft tog gesegt dat tie het niet meer zou doen:checkit:

On: Mooie Novelle echt super, blijf hem volgen:thumb:

En mag ik screentje van je selectie?

Geplaatst
  • Auteur

jah tuurlijk mag je een screentje van de selectie, er komt morgen weer een up-date, leuk dat je hem blijft volgen..;) heb je nog een tip voor een vc ( 8 milj,?)

Geplaatst

idd heitinga wat die vorige zeiden, dat kan een grote worden. Of Kompany maar die kost geen 8 mil. denk ik

Geplaatst
  • Auteur

ja idd voor heitinga hadden we al gekeken maar daar wouden ze 25.5 miljoen voor :s we zullen nog eens wat spelers scouten;):p

Geplaatst
ja idd voor heitinga hadden we al gekeken maar daar wouden ze 25.5 miljoen voor :s we zullen nog eens wat spelers scouten;):p

das wel erg veel jah. En mag ik het screentje nog van je selectie:whistle:

Geplaatst
  • Auteur

jah morgen iik ben nu niet thuis, ik doe dit met een vriend en we zijn nu bij die vriend en daar hebben we niej die game, morgen middag krijg je hem;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]