Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
jah morgen iik ben nu niet thuis, ik doe dit met een vriend en we zijn nu bij die vriend en daar hebben we niej die game, morgen middag krijg je hem;)

Super!:mrgy:

• Antwoorden 65
  • Weergaven 148
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

4m9zhn7.jpg

dit zijn de aantal gespeelde wedstrijden tot nu toe, wij hebben het bij deze wedstrijden even zo gedaan maar vanaf nu zullen we bij elke wedstrijd een apart screentje geven..:checkit:

61ta77k.jpg

6hdi6bb.jpg

Sissoko en X. Alonso moeten het nog gaan uitvechten om de verdedigende middenvelder positie, tot dusver doen ze het beide goed;)

De volgende Up-date zalwaarschijnlijk vanavond nogh zijn, met verschillende wedstrijden en de uitslagen hiervan..:checkit:

Geplaatst

De Doelstellingen zijn een beetje moeilijk te lezen, maar verder ziet het er goed uit. Ik zou Xabi Alonso erin zetten.

Geplaatst
  • Auteur

jah idd we hadden wat problemen daarmee..okee X. Alonso we zullen nogh eens goed kijken, bedankt voor je reactie Denny V. Dit motiveert mij egt;)

Geplaatst

ziet er goed uit, dit. Alleen snap ik niet waarom je nog een centrale verdediger moet. Je hebt toch goede?

Geplaatst
  • Auteur

jah hebben we ook, maar we wouden een goude Back-Up (blessures,schorsingen) en een speler die lekker goed kan invallen als het moet, want ook Agger maakt ook nogh aardig wat foutjes...dus ideeën zijn noghsteeds welkom (8 miljoen tot de beschikking)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor alle reacties ! Dit is onze eerste novelle dus tips en kritiek kunnen we altijd gebruiken!!

Geplaatst
  • Auteur

Competitie:

4pxrhas.png

5y05rbl.png

Champions League:

52z8bvp.png

Geplaatst
  • Auteur

Later vandaag weer een nieuwe up-date ...kijken dus!!!(en Reageren)

Geplaatst

Mooie novelle en aardige prestaties, alleen jammer van die wedstrijd tegen Arsenal!

Geplaatst
  • Auteur

thanks man, jah idd die wedstrijd tegen Arsenal viel tegen..;)

Geplaatst

Zo hier ben ik dan met een reactie op jou vraag: Het ziet er goed uit en je moet vooral een beetje creatief zijn. Luister naar jezelf, maar zeker ook naar de andere, ik leer ook elke keer bij.

Mijn motto is, als jij het mooi vind, dan is het toch prima!! Gewoon doorgaan en af en toe experimenteren... Successs:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor je reactie we zullen er iets mee doen;)

Geplaatst
  • Auteur

Idd Liverpool is geweldig om mee te spelen...bedankt voor je reactie, hoplijk gah je hem volgen..;)we gaan meteen weer spelen..dit motiveert ons egt;):p

Geplaatst

ziet er mooi uit;) voor de centrale verdedigger kijk ff naar deze spelers

1. Cesar Arzo (Recreativo de Huelva) [bij jouw nog]

2. Garay (Racing Santander)

3. Melberg (Aston Villa)

4. Kah (Roda JC)

5. Hansson (Heerenveen)

succes nog met de komende wedstrijden.

Geplaatst

Jammer dat je niet met data update speelt.

Mss Ferdinand ?

Geplaatst

ik mag hopen die van westham? want zijn broer van man utd week je nooit los;-)

Geplaatst
  • Auteur

Anton Ferdinand was te duur ;), maar bedankt voor de tips, we gaan kijken!

Geplaatst
  • Auteur

Wie o Wie???

6eyma12.jpg

Morgen zullen jullie weer nieuwe updates voorgeschoven krijgen..blijf dus kijken en reageren!!!..:p;):checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Kijk en reageer vanavond weer allemaal..:p want vanavond komt er een nieuwe update met onze eigen Lay-outs!!! kijken en reageren dus!!:checkit: :thumb:

Geplaatst

je moet niet altijd zeuren om reacties. Komen vanzelf. Probeer je plaatjes op te slaan als PNG.

Verder ben ik zeer benieuwd naar jullie iegen gemaakte lay-out:checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]