Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoi, ik heb in mijn Bayern-Spel enkele problemen. Ik zit in het derde seizoen en ben bondscoach geworden van Oranje. Een week na mijn aantreden werd ineens Erwin Koeman aangesteld als bondscoach, maar toch ben ik ook nog bondscoach. Ik volg de wedstrijden niet, maar kan wel mensen vragen om toe te treden tot de technische staf enzo. Ik kan mn baan bij Oranje ook niet opzeggen. Verder zie ik de wedstrijden niet.

Het andere probleem zit bij Luca Toni. Het is namelijk zo dat ongeveer 1 keer per maand een bericht komt dat Luca verdwaasd is na lofzang van mij terwijl ik dat nooit heb gedaan. Best wel irritant, want het tast zijn moraal af.

Iemand enkele ervaringen met deze problemen of misschien een oplossing?

Geplaatst
  • Auteur

Hoi, ik heb in mijn Bayern-Spel enkele problemen. Ik zit in het derde seizoen en ben bondscoach geworden van Oranje. Een week na mijn aantreden werd ineens Erwin Koeman aangesteld als bondscoach, maar toch ben ik ook nog bondscoach. Ik volg de wedstrijden niet, maar kan wel mensen vragen om toe te treden tot de technische staf enzo. Ik kan mn baan bij Oranje ook niet opzeggen. Verder zie ik de wedstrijden niet.

Het andere probleem zit bij Luca Toni. Het is namelijk zo dat ongeveer 1 keer per maand een bericht komt dat Luca verdwaasd is na lofzang van mij terwijl ik dat nooit heb gedaan. Best wel irritant, want het tast zijn moraal af.

Iemand enkele ervaringen met deze problemen of misschien een oplossing?

Geplaatst

Dat probleem met het nederlands elftal heb ik wel gehad in fm 2006 in deze nog niet en dat was behoorlijk kut. Ik kon wel spelers oproepen en staf aantrekken maar kon gene wedstrijden managen.

Geplaatst
  • Auteur
Dat probleem met het nederlands elftal heb ik wel gehad in fm 2006 in deze nog niet en dat was behoorlijk kut. Ik kon wel spelers oproepen en staf aantrekken maar kon gene wedstrijden managen.

Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost dan?

Geplaatst

Je eerste probleem heb ik ook weleens gehad, maar dat pakte bij mij heel goed uit. Bij opties kon ik toen instellen dat ik de leiding wou over Nederland onder de 21. Toen ben ik dat maar gaan doen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]