Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoofdstuk 1

Vandaag was er grote chaos in Amsterdam. Henk ten Cate stond al onder grote druk, maar vandaag is hij dan ook ontslagen. Het kwam dus niet als een groet verassing voor de supporters. Enkele supporters waren ook nog blij.

"Maar goed dat hij vandaag is ontslagen en niet nadat hij het hier heeft verkloot".

Er wordt al vol gespeculeerd over wie de nieuwe trainer zal worden. De grootste namen zijn, Co Adriaanse, Leo Beenhakker, Johan Cruijf en Marco van Basten. De poll op de site van VI liet zien dat Co Adriaanse en Johan Cruijf van harte welkom zijn in Amsterdam.

Co Adriaanse: 29%

Leo Beenhakker: 19%

Johan Cruijf: 28%

Marco van Basten: 12%

Anders: 12%

Wie er zal komen zal binnekort bekend worden. Henk ten Cate zal in aanmerking komen voor de trainerspositie bij NAC Breda.

De volgende update: De nieuwe trainer

Geplaatst
  • Auteur

Hoofdstuk 1

Vandaag was er grote chaos in Amsterdam. Henk ten Cate stond al onder grote druk, maar vandaag is hij dan ook ontslagen. Het kwam dus niet als een groet verassing voor de supporters. Enkele supporters waren ook nog blij.

"Maar goed dat hij vandaag is ontslagen en niet nadat hij het hier heeft verkloot".

Er wordt al vol gespeculeerd over wie de nieuwe trainer zal worden. De grootste namen zijn, Co Adriaanse, Leo Beenhakker, Johan Cruijf en Marco van Basten. De poll op de site van VI liet zien dat Co Adriaanse en Johan Cruijf van harte welkom zijn in Amsterdam.

Co Adriaanse: 29%

Leo Beenhakker: 19%

Johan Cruijf: 28%

Marco van Basten: 12%

Anders: 12%

Wie er zal komen zal binnekort bekend worden. Henk ten Cate zal in aanmerking komen voor de trainerspositie bij NAC Breda.

De volgende update: De nieuwe trainer

Geplaatst
  • Auteur

Nieuwe trainer is binnen

Vandaag is bekend gemaakt wie de nieuwe trainer van Ajax is geworden. Co Adriaanse mag zich coach van Ajax noemen. Co tekende een contract voor 1 jaar. De fans waren zeer tevreden met de nieuwe coach.

"Eindelijk kunnen we weer de Champions League in en kampioen worden"

Co Adriaanse heeft al heel Ajax op zijn kop gezet door te zeggen dat hij een fantastische aankoop gaat doen. Er werd al volop gespeculeerd.

"Zal het Toni zijn"?

"Nee joh die kunnen ze nooit betalen en ik weet zeker dat het Eto'o is".

"Nee joh die is nog duurder. Misschien halen ze Zlatan wel terug".

En zo ging dat de hele dag door. Op de persconferentie werd het wel iets duidelijker maar zeker weten doen de fans het nog niet. Op de persconferentie zei Co het volgende.

Johan Derksen: Wordt de nieuwe aankoop weer een flop of weet u nu zeker dat het eindelijk wat gaat worden met Ajax?

Co Adriaanse: Zeker weten doe je natuurlijk nooit ,maar hij heeft al eerder bewezen dat hij het goed doet en hij zal Ajax dan ook echt versterken. Vaak koopt Ajax mensen voor in de breedte. Ik wil dit team kampioen laten worden en goed presteren in de Champions League. Dat gaat alleen met goede spelers van dat niveau en niet met spelers die op de bank mogen plaatsnemen.

Frits Barend: Hoeveel geld wilt u aan transfers besteden?

Co Adriaanse: Ik had eerst 10 miljoen om te besteden. Ik vond dit niet genoeg om er een topelftal van te maken. Dus heb ik een aanvraag gedaan aan het bestuur om meer geld ter beschikking te stellen. Tot mijn grote verbazing mocht ik 90 miljoen besteden aan transfers.

Hugo Borst: Hoeveel spelers wilt u naar Amsterdam halen?

Co Adriaanse: Tot ik denk dat het elftal compleet is. Dan moeten we denken aan zo’n 8 versterkingen.

Hans Kraay Jr.: Worden het spelers die al bij Ajax hebben gespeeld of moeten we denken aan spelers als Quaresma, Nani en Toni.

Co Adriaanse: Als we zoveel geld hadden wel ja. We hebben dan aardig wat maar niet genoeg voor 8 spelers met dat kaliber. Misschien dat we 1 of 2 van dat soort spelers kopen maar voor de rest moeten we denk ik meer zoeken in Nederland of spelers die hier al hebben gespeeld.

Persvoorlichter: Hiermee willen we het bij laten. Bedankt voor het komen allemaal.

adriaanse.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Eerste transfers

Dan eindelijk is het zover. De eerste transfers zijn binnen gehaald. Het zijn toch spelers geworden die al in Amsterdam hebben gespeeld. Het zijn Maxwell en Cristian Chivu geworden.

Maxwell kwam van Internazionale over voor 3,5 miljoen. Maxwell heeft een contract getekend voor 3 jaar. Hij was zelf zeer te spreken over de transfer. "Ik vind het leuk om voor m'n oude club te spelen". "Ik heb natuurlijk al met Ajax wat gepresteerd, maar we willen nu ook ver in de Champions League komen". Maxwell zal de plek van Urby Emanuelson overnemen. Op de links back positie dus.

Cristian Chivu kwam voor 4,6 miljoen over van AS Roma. Chivu zal 1 jaar voor de Amsterdammers spelen. Mogelijk zal het contract verlengd worden aan het einde van het jaar, maar dat is nog niet zeker. Chivu zei eigenlijk hetzelfde als Maxwell. "Ik wil ver in de Champions League komen en kampioen worden". Chivu zal zeer waarschijnlijk het centrale duo vormen samen met Jaap Stam.

Co Adriaanse is nog lang niet uitgekocht want de geruchten gingen dat morgen een topspeler wordt vastgelegd. De fans en media kunnen niet wachten op de nieuwe aankoop

img-270707-314.onlineBild.jpgmaxwelljuicht.jpg

Geplaatst

Hoe krijg je dat voor elkaar Chivu voor een klein prijsje te halen? Maxwell is niet vreemd want dat is me ook wel eens gelukt maar Chivu nooit. Succes verder in Amsterdam.

Geplaatst

Zeer opvallende transfers, als ik zelf Maxwell probeer te halen moet hij minstens 6 miljoen kosten en wil hij niet weg omdat hij er net zit? Chivu is helemaal een toptransfer, maar wel vreemd dat je hem voor zo weinig geld kunt halen.

Succes met Ajax.

Geplaatst

Goede tranfers man :checkit:

Alleen Urby is beest man :P

Geplaatst
  • Auteur

Twee topspelers in Amsterdam

Co Adriaanse heeft goede zaken gedaan. Hij heeft Clarence Seedorf en Luca Toni binnengehaald.

Voor Luca Toni is veel moeite gedaan en heeft dan ook aardig wat geld gekost. 26,5 miljoen moest Ajax aan Fiorentina betalen. Luca heeft een contract getekend voor 2 jaar. Luca Toni is nog wel geblesseerd. Over een maand kan Ajax de Italiaanse topspits weer opstellen. Tot die tijd hersteld Luca Toni van een knieblesure.

Bij Seedorf ging het helemaal anders. Clarence werd op een presenteerblaadje aangeboden. AC Milan wilde van de Nederlander af en bood hem aan bij Ajax. Ajax accepteerde uiteraard dit unieke aanbod en binnen no-time was Clarence in Amsterdam. Ajax stortte zo'n 8,5 miljoen op de bankrekening van AC Milan. Clarence Seedorf heeft een contract getekend voor 1 jaar. Mogelijk wordt deze verlengd met een jaar. Seedorf wil dit jaar kampioen worden en de Champions League winnen. Co Adriaanse vond het niet realistisch maar was wel blij te horen dat hij zo gretig is.

3672.jpgS_061016_Clarence_Seedorf_Milan-20061016-174124.jpg

Co Adriaanse heeft de smaak te pakken , want hij heeft aangegeven dat hij nog lang niet uitgewinkeld is. De meeste moeten nog komen gaf hij aan. De supporters prezen hem bijna de hemel in. Ze waren zo blij met de gekochte spelers dat ze nu al tevreden zijn over de aankopen die nog moeten gaan komen.

Geplaatst

Beste transfers. Maar wel raar, want Toni en Seedorf willen niet gelijk in het 1e seizoen komen. Anyway, succes ;)

Geplaatst

Dit lijkt (bijna) niet te kunnen, 90 miljoen!!

En dan nog Chivu voor 4,6 miljoen!!

Geplaatst

mooie transfers:) ga zo door!

Geplaatst

Huh, wtf.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties.

Toch breedteaankopen bij Ajax

Co Adriaanse heeft toch breedteaankopen gedaan bij Ajax. Co Adriaanse had geprobeerd om Zlatan Ibrahimovic terug te halen , maar helaas voor Ajax is dit niet gelukt. Het zijn Petri Pasanen, Bogdan Lobont en Hatem Trabelsi die terug komen bij hun oude club.

Petri Pasanen heeft Ajax zo'n 3,5 miljoen gekost. Dit bod is dus ver boven zijn waarde. Zijn waarde is zo'n 800.000 maar Ajax kreeg hem voor dit bedrag niet naar Amsterdam. Petri zal 2 seizoenen in Amsterdam spelen. Pasanen zal wel op de bank moeten plaatsnemen. Chivu en Stam zullen namelijk in de basis staan.

Ajax heeft zich ook versterkt met Bogdan Lobont. 2,8 miljoen moest Ajax voor Lobont betalen. Bogdan heeft een contract tot 2010 getekend. Bogdan zal tweede keeper worden achter Maarten Stekelenburg. Misschien zelfs derde keeper nu ook Edwin van der Sar op het lijstje van Co Adriaanse staat.

De derde versterking van vandaag is Hatem Trabelsi geworden. Hatem stond in het tweede elftal van Manchester City en dus zag Ajax dit als een kans om hem te contracteren. Manchester City kreeg 2,5 miljoen voor de man uit Tunesië. Trabelsi was opgelucht door de transfer. "Eindelijk kom ik weer aan speelminuten". Hatem zal 1 jaar in Amsterdam spelen met mogelijk nog een jaar erbij.

3501.jpgBogdan_Lobont1.jpgtrabelsi_hatem_mcfc_profile_2006.jpg

De supporters van Ajax vonden het goede wisselspelers. "We hebben niet alleen goede spelers in het veld , maar nu hebben we ze ook nog op de bank".

"Dat is natuurlijk altijd handig".

Co Adriaanse wil nog één keeper hebben, een verdediger en een middenvelder. Deze zullen waarschijnlijk deze week bekend worden gemaakt.

Geplaatst

Hoe kom je aan al dat geld??

Verder ziet er goed uit, succes verder !

Geplaatst

Je betaalt nu ongeveer 100 miljoen, zonder verkopen (iig niet laten zien), hoe krijg je zo veel geld?

Geplaatst

Ik snap er ook niets van. Wesley en Ryan hebben wel wat pingels opgeleverd, maar zoveel? Daarnaast krijg je ze, op Toni na, allemaal idioot goedkoop. Waarom biedt trouwens AC Milan Seedorf aan? In mijn game staat hij elke wedstrijd in de basis, niet dat ik het niet leuk vind. Met deze spelers kun je kampioen worden en gekke dingen doen in de Champions League. Dat allemaal is erg leuk voor je novelle, maar realistisch ogen die transfers voor mij niet ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik zal het nog een keer uitleggen terwijl ik dat ook al bij de persconferentie had neergezet. Ik speel gewoon nog met oude database dus Sneijder en Babel zitten er nog. Ik had eerst 10 miljoen maar ik vond dat niet genoeg. Dus ik had meer geld gevraagd aan het bestuur. Ze accepteerde dit en toen kreeg ik ineens 80 miljoen erbij. Ik vond het ook al raar maarja ik heb niks te klagen:p

Geplaatst
  • Auteur

Spelers vertrekken

Er komen natuurlijk niet alleen spelers, maar er vertrekken er ook nog. Vandaag vertrokken Markus Rosenberg en Zdenek Grygera naar een andere club.

Markus Rosenberg vertrok voor 2,4 miljoen naar het Franse Bordeaux. Hij gaat daar 3 seizoenen spelen. Hij vond het jammer dat hij wegmoest bij Ajax maar was blij dat de trainer eerlijk tegen hem was. "Gelukkig dat hij het nog zegt vóór het einde van de transferperidoe anders had ik geen minuten meer gespeeld tot de winterstop".

Ajax koopt niet alleen van Fiorentina , maar Fiorentina koopt ook van Ajax. Zdenek Grygera is de nieuwe man bij Fiorentina. Fiorentina betaalde 2,1 miljoen aan Ajax. Grygera heeft een contract getekend tot 2010. Net als Rosenberg vond Grygera het erg jammer dat hij wegmoest bij Ajax.

Er zijn nog meer spelers die op het punt staan te vertrekken. Gentenaar, Vermaelen, Roger, Lindenbergh en Perez staan op het punt te vertrekken.

rosenberggroningen.jpgpu_grygera_big.jpg

Er kan nu nog 42,6 miljoen besteed worden aan transfers. Co Adriaanse zal daar zeker gebruik van maken. Hij zei wel dat hij nog minimaal 10 miljoen wou overhouden.

Geplaatst

Succes met je novelle. Toch blijft het inderdaad vreemd al die bedragen, maar het zal wel goed zijn!!!

Geplaatst

Jammer ook dat je niet met een data update speelt. Die staan hier genoeg op de site en dan had je Rosenberg en Grygera niet gehad. Nu heb je dus ook Babel en Sneijder nog? Succes verder..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]