Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ook al heb je 90 miljoen: Toni en Seedorf willen toch niet komen. Jammer dat je dus onrealistisch speelt.

Geplaatst
  • Auteur

Waarom heb ik ze dan :cab: Hij zit hier nog bij Fiorentina.

Weer twee versterkingen

Vandaag zijn weer twee spelers naar Ajax verhuisd. Het zijn geworden Andy van der Meyde en Tim de Cler.

Tim de Cler kwam gratis over van AZ. Het contract van de Cler liep af en dus was hij vrij. Er waren nog 8 andere clubs die interesse hadden in de Cler, maar uiteindelijk koos hij voor Ajax. Hij zal tot 2010 bij Ajax spelen. De Cler vond het leuk om weer voor zijn oude club te spelen en zal er alles aan doen om een plek in de basis af te dwingen.

Ook Andy van der Meyde is naar Ajax verhuisd. De Nederlander kwam van Everton waar hij amper speelde. Voor 5 miljoen kwam hij naar Amsterdam om Ajax te versterken. Hij heeft een contract getekend voor 3 jaar met mogelijk nog een jaar extra. Andy van der Meyde zal hard moeten vechten voor zijn basisplaats.

deCler.jpgE869B15C-CFF6-F8D5-CD047D96F5B6A068.jpg

Co Adriaanse heeft nu nog één eis. Een keeper kopen. Daarvoor moet 37,5 miljoen euro toch wel genoeg zijn.

Geplaatst

Ik vind het idd vreemd Seedorf kost meestal rond de 20 miljoen en wil nooit.

Geplaatst
  • Auteur

Sommige van jullie zullen het wel niet geloven maar jawel ik heb een goede keeper aangesteld. ;)

Laatste transfer

Dan eindelijk is het zover. De laatste transfer is gedaan. Het is Edwin van der Sar geworden. Hij heeft altijd al gezegd dat hij zijn carrière bij Ajax zal afsluiten en dat zal hij dan ook doen. Hij speelt dit jaar en volgend jaar nog bij Ajax en daarna stopt hij met voetbal. Ajax heeft ongeveer 18 miljoen voor van der Sar neergelegd. Edwin van der Sar is blij dat hij zijn carrière bij Ajax mag afsluiten. "Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we ook nog kampioen worden en goed presteren in de Champions League"

christian91.jpg

De fans waren natuurlijk zéér tevreden over de aankopen van Co Adriaanse. "Eindelijk kunnen we goed presteren in de Champions League met dit team". Co Adriaanse is dus uitgekocht. Nu kan Ajax zich gaan richten op de wedstrijden. Ze spelen volgende week een vriendschappelijke wedstrijd tegen Vetra-2 uit Litouwen. Dit zal de enige vriendschappelijke wedstrijd zijn in verband met de voorrondes van de Champions League waarin Ajax het opneemt tegen Austria Wien. Ook zal Ajax nog voor de Johan Cruijfschaal moeten spelen tegen PSV.

1925248000_1999999055_Schaal.jpg Kan Ajax zijn titel verdedigen?

60034_fullimage_ajax_kopenhagen_vermaelen.jpg Kan Ajax dit jaar wel door naar de Champions League?

Geplaatst
  • Auteur

Morgen weer nieuwe updates. Ik ga nu het voetbalgala kijken. Welterusten allemaal.

Geplaatst
  • Auteur

Selectie

Keepers

Edwin_van_der_Sar.jpg61jbhw0.jpg4l4nyw4.jpg62ivqq9.jpg

Toch vier goede keepers in ons midden. Edwin van der Sar zal hoogstwaarschijnlijk eerste doelman worden voor Maarten Stekelenburg. In ieder geval hebben we een goede keeper achter de hand als Edwin geblesseerd raakt. Dennis Gentenaar zal vaak in het tweede elftal van Ajax te vinden zijn. Bogdan Lobont is derde keeper. Hij zal wel meegaan naar de Champions League wedstrijden maar in de competitie zal hij niet vaak te bewonderen zijn.

Basisverdedigers

67dlugy.jpg52yzv9z.jpg4ysumhd.jpg62s6qyt.jpg

Co Adriaanse heeft toch voor jongeling John Heitinga gekozen en niet voor Jaap Stam. Jaap Stam had een zwakke voorbereiding in tegenstelling tot Heitinga die fantastisch speelde. Jaap Stam zal er dus alles aan moeten doen om weer in de basis te komen. Voor de rest is het een nieuwe verdediging die bestaat uit Chivu, Maxwell en Trabelsi. Maxwell zal links back komen te staan, Chivu vormt het centrale duo met Heitinga en Trabelsi zal rechts back plaatsnemen. Chivu zal tevens ook de aanvoerder zijn van Ajax. De verdedigers zullen wel moeten presteren , want op de bank zitten spelers te trappelen om te mogen spelen.

Reserveverdedigers

6g0g9rd.jpg644aydj.jpg6c3lrhx.jpg

Genoeg ervaring dus op de bank. Alledrie de spelers zullen het niet gewend zijn om op de reservebank plaats te nemen , maar ze zullen er alles aan doen om de basisverdedigers uit de basis te kegelen. Geen van de drie had iets te klagen over hun positie. Ze zeiden allemaal hetzelfde "Met zo'n goed team heb je een grote kans dat je op de bank moet plaatsnemen, maar ik zal er natuurlijk alles aan doen om weer in de schijnwerpers te komen". Co Adriaanse was blij dat ze het zo bekijken. "Voor hetzelfde geld willen ze hier vertrekken en kan je weer nieuwe spelers gaan kopen". De andere reservespelers moesten hier een voorbeeld aan nemen.

Basismiddenvelders

6fhyq0p.jpg66wf9fs.jpg646axww.jpg4y63nrt.jpg

Topmiddenveld! Urby Emanuelson zal links op het middenveld gaan spelen. Hij zal ook de voorhoede moeten ondersteunen. Net als Emanuelson zal ook Sneijder aan de rechterkant de voorhoede moeten ondersteunen. In het midden staat het duo Seedorf en Gabri. Zij zullen de verdediging moeten ondersteunen met balverlies en de aanval moeten ondersteunen in balbezit. Allevier de spelers wilden dit jaar kampioen worden en zullen daar dan ook alles aan doen.

Reservemiddenvelders

66my0jb.jpg6gcn1pz.jpg4z3deeb.jpg

En weer sterke reservespelers. Hedwiges Maduro zal ook wel eens als verdediger invallen , maar hij zal toch vaak op het middenveld te zien zijn. Andy van der Meyde zal ook vaak op het middenveld te zien zijn, maar zal ook wel eens de aanval moeten gaan versterken. Edgar Davids zal dit seizoen alleen op het middenveld te zien zijn. Alledrie de middenvelder vonden het wel terecht dat ze op de bank plaats moesten nemen. "Met zulke spelers is een plek in de basis voor ons bijna onmogelijk". Toch zullen ze vaak als reservespeler erin komen beloofde Co Adriaanse

Basisaanvallers

6f0fuw7.jpg4tjmwia.jpg

Geen grote verassing natuurlijk dat Huntelaar en Toni het spitsenduo zouden vormen. In de eerste weken zal Ryan Babel in de basis staan , omdat Luca Toni herstellende is van een knieblessure. Hierin zal Babel zich moeten bewijzen tegenover Co Adriaanse. Doet hij het goed zal hij zeker vaker een kans krijgen. Doet hij het minder zal hij vaak op de bank moeten beginnen en dan als invaller moeten dienen. Het is te hopen voor Co Adriaanse dat Luca niet al te lang wegblijft. De schatting is ongeveer een maand tot 2 maanden.

Reserveaanvallers

5xfh3zp.jpg4kkx6ow.jpg

Edgar Manucharyan was zelf verrast over het feit dat hij bij het eerste elftal zat. Ook de supporters hadden gedacht dat iemand anders zijn plek had, maar het is toch Edgar geworden. Dat Ryan Babel op de bank zat had iedereen natuurlijk wel verwacht. Hij moet dus in de eerste weken zich in de schijnwerpers zien te spelen. Ryan Babel zelf heeft er niet veel vertrouwen in. "Luca Toni is natuurlijk anders dan Ryan Babel, ik ga dus de eerste weken volop genieten van m'n basisplaatsen , want ik denk niet dat het vaak voorkomt" meldde Ryan zelf.

Nu de selectie helemaal compleet is , zijn de Ajacieden volop aan het trainen. De opendag was ook een waar succes. De opendag trok vele bezoekers. De shirtverkoop is ook ernorm gestegen door de komst van de grote namen. De activiteiten waren ook een succes. Zo konden de bezoekers penalty's nemen op van der Sar, training krijgen van Edgar Davids en een rondleiding van Co Adriaanse krijgen. Zo was er dus genoeg te doen op de opendag van Ajax.

1999709500_1999999344_opendag_podiumoverzicht.jpg

Geplaatst

Dat Toni komt vind ik niet gek, maar Van der Sar, Seedorf en Chivu in het eerste seizoen naar Ajax? :cab: Sowieso is het denk ik nog nooit iemand overkomen er 80 miljoen bij te krijgen bij Ajax, wanneer je het vraagt in het eerste seizoen.

Iig wel succes.

Geplaatst

Sterk team maar waarom Gabri niet centraal en Seedorf rechts ?

Geplaatst
  • Auteur

Ajax - Vetra Vilnius

1408.gif

Eindstand: 14-0

Ruststand: 7-0

Doelpuntenmakers: Huntelaar 6x, Babel 2x, Roger 1x, Seedorf 1x, Chivu 1x, Poepon 1x, Gabri 1x, Heitinga 1x

Vandaag dan de eerste en laatste oefenwedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd zou natuurlijk goed zijn voor het zelfvertrouwen. Dat bleek al snel in de eerste minuten want Huntelaar schoot er binnen 10 minuten al 3 in. Ook de nieuwe spelers Chivu en Seedorf pikte hun doelpuntje mee. Na een simpele wedstrijd werd de 14-0 door Poepon op het bord gezet. Hiermee gaat Ajax dus vol vertrouwen de voorronde van de Champions League in waar het zal aantreden tegen het Oostenrijkse Austria Wien.

Klaas Jan Huntelaar werd uitgeroepen tot Man of the Match. Na zijn 6 doelpunten lijkt hij vol vertrouwen te zitten voor de wedstrijd tegen Austria Wien. Op de persconferentie na de wedstrijd van de trainers zei Co Adriaanse het volgende.

Johan Derksen: Het is natuurlijk lekker zo'n 14-0 maar onderschatten jullie daardoor niet Austria Wien? Want ik geloof zeker dat hun een kans teegn jullie maken.

Co Adriaanse: Natuurlijk hebben zij kansen. Dat heeft natuurlijk elke club tegen ons. Maar we zullen ze zeker niet onderschatten. We weten zelf dat als we te nonchalant zijn dat we een keer de deksel op onze neus krijgen. Maar ik geloof niet dat de spelers Austria Wien onderschatten en zowel dan zal ik ze duidelijk maken dat ze gewoon moeten spelen als tegen ieder ander.

Frits Barend: Denkt u zelf dat ajax doorgaat naar de Champions League?

Co Adriaanse: Ik denk dat als we gewoon spelen als normaal en dat we de kansen afmaken dat we door zullen gaan. Maarja zie maar even die kansen op dat moment af te maken.

Hugo Borst: Als Ajax niet doorgaat naar de Champions League dan zal uw baan zwaar onder druk staan lijkt me, want dat is natuurlijk een domper voor alles wat met Ajax te maken heeft.

Co Adriaanse: Dat zou natuurlijk een domper zijn maar daar gaan we maar niet van uit. We houden er natuurlijk wel rekening mee.

En daarmee werd de persconferentie beëindigt. De volgende keer zullen ze vooruitblikken op de Champions League wedstrijd tegen Austria Wien.

Geplaatst

Lekker hoor zo'n overwinning, club heb ik nog nooit van gehoord. Komt ie uit Letland of zo? En een tipje voor je layout, probeer de foto's op dezelfde formaat te houden. En wat lijntjes er omheen kan ook geen kwaad. Succes verder!!

Geplaatst

Sorry maar jij bent zo aan het cheaten, je kunt niet AL DEZE spelers naar Ajax halen, die willen simpelweg niet, daarnaast kan je nooit zoveel geld hebben gekregen. Lijkt me ook niet leuk, nu is de uitdaging meteen al weg, maarja het is jou game :clap:

Geplaatst

Als hij gewoon laat zien wie er nu trainers is van die clubs waar de spelers vandaan komen en of de transfersfeiten in het spel laat zien dan kan hij bewijzen dat hij niet cheat. Dan ben je gelijk van deze discussie af. Als het echt zo is dat je wel eerlijk hebt kunnen halen vind ik het knap. Hoeveel geld krijg je als transfer budget dan? En welke speler heb je verkocht?

Geplaatst

Deze novelle lijkt me vooral een discussie topic te zijn...

Namtrah, gooi even je screens van de transfers en dergelijke erin zo is iedereen meteen de mond gesnoerd en kan je leuk verder gaan zonder steeds onderbroken te worden door mensen die denken dat je cheat!!

Geplaatst
Lekker hoor zo'n overwinning, club heb ik nog nooit van gehoord. Komt ie uit Letland of zo? En een tipje voor je layout, probeer de foto's op dezelfde formaat te houden. En wat lijntjes er omheen kan ook geen kwaad. Succes verder!!

Vetra komt uit Vilnius, de hoofstad van Litouwen. ;) Bijna goed dus.

Geplaatst
Deze novelle lijkt me vooral een discussie topic te zijn...

Namtrah, gooi even je screens van de transfers en dergelijke erin zo is iedereen meteen de mond gesnoerd en kan je leuk verder gaan zonder steeds onderbroken te worden door mensen die denken dat je cheat!!

Maar Paul, je weet toch ook uit ervaring dat bij geen enkele Ajax Novelle dit ooit is gebeurd. Dit kan gewoon niet al heeft hij het geld van Babel en Sneijder erbij gedaan krijgt hij nooit 90 miljoen ofzo. Niet geloofwaardig dus.

Als jij iedereen de mond wilt snoeren laat je screens zien van:

De coaches van:

Milaan en Real Madrid zien.

Je Financien laat zien

En het scherm van speler zoeken (onhaalbaar aangeklikt ;))

Geplaatst

Ik begrijp velen hun gedachtengang maar ik ga nog steeds uit van de onschuld tot het tegendeel werd bewezen!

Niemand wordt verkeerd aangekeken als hij met de editor één en ander aanpast of als hij het doet door coach te worden van andere teams...

MAAR: het zeggen bespaart veel miserie en achterdocht!!

Screens kunnen inderdaad veel verduidelijken

Geplaatst

Jah kun je fv screentje met al je binnenkomende transfers doen en uitgaande en uitgeleende en als die shit ..

Geplaatst

Als hij die opgevraagde screens laat zien zegt het nog niets, hij kan wel via de editor Ajax een hele hoge reputatie hebben gegeven zodat deze spelers willen komen en ook veel geld hebben toegevoegd. Moet je allemaal zelf weten maar voor mij zou de uitdaging van de game er na een seizoen wel af zijn, kampioenschap kun je niet missen en zelfs in CL kun je heel eind komen, succes dan maar he ;e

Geplaatst
Als hij die opgevraagde screens laat zien zegt het nog niets, hij kan wel via de editor Ajax een hele hoge reputatie hebben gegeven zodat deze spelers willen komen en ook veel geld hebben toegevoegd. Moet je allemaal zelf weten maar voor mij zou de uitdaging van de game er na een seizoen wel af zijn, kampioenschap kun je niet missen en zelfs in CL kun je heel eind komen, succes dan maar he ;e

Als jij iedereen de mond wilt snoeren laat je screens zien van:

De coaches van:

Milaan en Real Madrid zien.

Je Financien laat zien

En het scherm van speler zoeken (onhaalbaar aangeklikt ;))

Vandaar ook deze reactie, als je speler zoeken doet kan je zien of hij de reputatie omhoog heeft gedaan ;) dan zie je namelijk wie allemaal wilt komen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]